Több mint 150 pénzügyi, üzleti és technológiai szakembert vesz fel új budapesti szolgáltató-központjába Európa vezető állateledel és -felszerelés áruházlánca. A Fressnapf International Business Services létrehozásával nemcsak tovább erősíti magyarországi jelenlétét a Fressnapf | Maxi Zoo, de egy sor diplomás álláslehetőséget is nyit a magyar munkaerőpiacon. A toborzás teljes körű menedzselésével a Hays Hungary-t bízták meg. Az új szolgáltató központ építése gőzerővel folytatódik 2023-ban.
A Fressnapf | Maxi Zoo jelenleg több ezer főt foglalkoztat Európa szerte. A német hátterű vállalat 1990 óta Európa első számú kereskedőjévé nőtte ki magát a kisállat-ellátási cikkek terén. A Fressnapf | Maxi Zoo következő lépése, hogy az 57 meglévő magyarországi üzletén túl tovább bővítse a helyi tevékenységét: egy teljesen új üzleti szolgáltatóközpontot nyit Fressnapf International Business Services (FIBS) néven Budapesten, és több mint 150 szakembert foglalkoztat majd. Ezzel a beruházással magas szintű képzettséget igénylő munkahelyeket teremt a pénzügy, az adminisztráció, a könyvelés, az IT, az ügyfélszolgálat, a logisztika és a HR területén.
A Fressnapf célja, hogy elsődleges kapcsolódási ponttá váljon a háziállatok és a kisállattartók között. A Fressnapf International Business Services szolgáltató központ egy olyan „ökoszisztémát” hoz létre, ami egyesíti a kereskedelem, a logisztika és a beszerzés területeit. A központ teljes körűen támogatja az állattartókat és a tenyésztőket, ideértve például a 24 órás tanácsadást, a kisállat-gondozást vagy a digitális állatorvos szolgáltatást. Az új Fressnapf központ nemcsak a helyi stratégiai célokat támogatja, hanem a többi európai Fressnapf | Maxi Zoo leányvállalatét is.
Az új szolgáltató-központ felépítéséhez a Fressnapf csoport az ország vezető toborzócégét, a Hays Hungary-t bízta meg a megfelelő szakemberek megtalálásával és felvételével. A Hays a teljes toborzási folyamat menedzselését átvállalta egy Recruitment Process Outsourcing (RPO) projekt keretében. A toborzási projekt 2022 őszén indult és a központ körül nagy aktivitást mutatnak az álláskeresők.
Az új Fressnapf szolgáltató központ toborzási projektje jelenleg félúton jár több mint 70 szakember kiválasztásával és felvételével. 2023 első felében a pénzügyi, logisztikai és IT pozíciók lesznek középpontban.
A Fressnapf International Business Services nemcsak az újonnan nyíló álláslehetőségekkel hoz új színt a magyar munkaerőpiacra. A Fressnapf a családias és állatbarát vállalati kultúrájával kiemelkedik a hazai SSC szektor szereplői közül. A rugalmas munkavégzés és a home office támogatása mellett a Fressnapf a legállatbarátabb munkáltató címére is pályázik, náluk az irodában a kutyák jelenléte olyan természetes mint a folyóvíz.
Az állatok mellett a gyerekek is gyakori látogatói a FIBS központnak. A szülők nemcsak hogy behozhatják a gyerekeket az irodába, a rendelkezésükre áll a Kid Office és Parent Office. Itt a munkavállalók egy helységben dolgozhatnak a gyerekekkel, ami kiemelkedő munkahelyi extra lehetőség egy szülő számára.
„Nem először bíznak ránk ilyen nagy volumenű toborzási projektet. A Hays azért is vezető a toborzásban, mert stratégiai partnerek vagyunk. Mélyrehatóan ismerjük a munkaerőpiacot, a tanácsadóink pedig ipaágakra specializálódtak, így magabiztosan és megfelelő háttértudással tudjuk támogatni a partnereinket a HR terveik megtervezésétől kezdve a pozícióik betöltésén át, a munkáltatói márkájuk építéséig” – mondta Bucsku György, a Hays Hungary igazgatója. „A Fressnapf International Business Services-zel való együttműködés azért is különösen izgalmas számunkra, mert értéket képviselnek és összetett, magas szintű szakértelmet igénylő pozíciókat ajánlanak, amikhez versenyképes juttatásokat párosítanak.”
,,Egy olyan új szolgáltatóközpontot hozunk létre, amelynek középpontjában a minőségfókuszú folyamatok állnak. Új szolgáltatásokat vezetünk be a Fressnapf csoport küldetésének megfelelően, hogy az emberek és a háziállatok első számú ellátójává váljunk. Ez a központ tökéletes hely arra, hogy fejlődhessünk, mivel egy emberközpontú, gondoskodó, de ugyanakkor teljesítményorientált működést alakítunk ki” – tette hozzá Markus Martens, a Fressnapf International Business Services alelnöke.
Az emberfókuszú cégkultúrát a Fressnapf csoport új #CharactersWanted című kommunikációs kampánya kelti életre. Olyan ambiciózus és merészen gondolkodó jelölteket szólít meg, akik könnyen tudnak azonosulni a cég dinamizmusával és “Come, we make the future” attitűdjével. A szolgáltató-központ új közösségi média csatornákon és kreatív közösségi média kampánnyal mutatkozik be. Emellett új karrieroldalon mutatja be a karrierlehetőségeit, a központ misszióját és a juttatások skáláját.
You must be logged in to post a comment.