FRISSS!!!
Home / Galéria / Berobbant a TikTok világába a Starbucks

Berobbant a TikTok világába a Starbucks

Különleges kampánnyal indította el TikTok fiókját a Starbucks Magyarország. A márka az új felületen izgalmas pályázattal mutatkozik be vendégeinek. A kávézólánc keresi azokat a tartalomgyártókat, akik rajonganak az italkülönlegességeiért és ezeket kreatív ötleteikkel a szélesebb közönség számára is bemutatnák. A legtehetségesebbekkel hosszú távon is együtt dolgozik majd a Starbucks Magyarország.

A Starbucks Magyarország 2022 novemberében elindította saját csatornáját a TikTok-on, így a világhírű kávézólánc magyarországi híreit és újdonságait mostantól egy új közösségimédia-felületen is követhetik a vendégek. A vállalat bízik abban, hogy a TikTok segítségével a számára fontos üzeneteket, mint a fenntarthatóság, a környezettudatosság, az élelmiszerpazarlás elleni küzdelem és az elfogadás, még több emberhez tudja eljuttatni, mindezt kreatív, szórakoztató formában. 

A Starbucks Magyarország céljai eléréséhez partnereket is keres, akikkel közösen változatos módokon tudnak majd együttműködni. A Starbucks Testerek megtalálásához a vállalat meghirdette közösségi média felhívását, a Starbucks Tester pályázatot. A felhívásra bárki jelentkezhet, aki rendelkezik saját TikTok csatornával és szívesen osztana meg tartalmakat kedvenc Starbucks pillanatairól. 

A TikTok napjaink egyik legnépszerűbb közösségi média platformja, amelynek lehetőségeit vezető kávézóláncként mi is szeretnénk kihasználni. Ezen a felületen akár egy rövid videóval is többezres nézettségre tehetnek szert a felhasználók, amely segíthet bennünket abban, hogy a számunkra fontos értétkeket egy szélesebb, és talán új közönséghez is eljuttathassuk.” – mondta Kerek Fanni, a Starbucks magyarországi brand managere. – Ez a felület a kreatív tartalmak bölcsője és a fiatal tehetségek felfedezőhelye, ezért is döntöttünk úgy, hogy itt szeretnénk megtalálni Starbucks Testereinket.”

A Starbucks Tester programra az érdeklődők a nevük, az elérhetőségeik és a TikTok csatornájuk linkjének beküldésével jelentkezhetnek. Az adatokat a tiktok.hu@amrest.hu e-mail címre várja a vállalat, az ide érkező pályázatok lesznek érvényesek. A legkreatívabb jelentkezők hosszú távú együttműködést is nyerhetnek a márkával, amely során további előnyökben részesülnek, és még a megjelenésük előtt kipróbálhatják a legújabb Starbucks italokat.

További információ a Starbucks Tester pályázatról a Starbucks Magyarország TikTok videójában érhető el.  

Ajánlott cikk

Fenntartható divat debütált a párizsi Haute Couture divathéten

Az Epson a neves japán divattervezővel, Yuima Nakazatóval és a megegyező nevű YUIMA NAKAZATO márkájával …

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás