FRISSS!!!
Home / Címlap / Az SAS segít a kiskereskedőknek és a fogyasztási cikkek gyártóinak

Az SAS segít a kiskereskedőknek és a fogyasztási cikkek gyártóinak

  • a szállítási zavarok és a vásárlói igények előrejelzésében
  • Az SAS segít a kiskereskedőknek és a fogyasztási cikkek gyártóinak a szállítási zavarok és a vásárlói igények előrejelzésében
  • Az új SAS Cloud for Intelligent Planninggel gyors eredményre számíthatunk  
  • 111. NRF konferencia és EXPO, New York – A globális ellátási lánc válsága még mindig tombol, az agilis, pontos kereslettervezés iránti igény, eddig soha nem látott szinten. Az SAS® Cloud for Intelligent Planninggel a kiskereskedők és a fogyasztási cikkek gyártói hatékonyabban tudják előre jelezni a vásárlók igényeit és a szállítási zavarokat. A szolgáltatott szoftver (SaaS) megoldás privát felhasználású próbaverziója már elérhető a Microsoft Azure-on. Az SAS részese a Microsoft Cloud for Retail piaci bevezetésének, amely segíti a vállalkozásokat a rugalmas ellátási láncok kialakításában.  

A 14 napos próbaverzió keretei között, most ingyenesen kipróbálhatják az SAS fogyasztói igény előrejelzéseit segítő szolgáltatását.

Az SAS segít a kiskereskedőknek, hogy mindig egy lépéssel a fogyasztók igényei előtt járjanak

Brian Kilcourse, a Retail Systems Research ügyvezető partnere elmondta, hogy a kiskereskedőket és a fogyasztási cikkeket gyártó vállalatokat még sosem szorította ennyire a kereslet előrejelzésének szükségessége.  “A nyomás továbbra is óriási” – folytatta Kilcourse. “De az SAS segít enyhíteni ezt a terhet. Az SAS együttműködése a Microsofttal biztosítja a vállalatoknak a szükséges agilitást a szükségalapú szállítási modellben. Az ipari felhő előnyeinek köszönhetően a kiskereskedők valós időben férhetnek hozzá az aktuális adatokhoz, ami növeli az ellátási lánc átláthatóságát.”  

Az SAS Cloud for Intelligent Planning segít a felhasználóknak:   

  • Dinamikus terveket készíteni a mesterséges intelligencia (AI) segítségével, így a felhasználók biztosak lehetnek benne, hogy a megfelelő termékek a megfelelő helyen vannak-e a megfelelő időben. 
  • Mindig egy lépéssel járni a vásárlók előtt a rövid távú kereslet előrejelzésével, melynek révén közelebbről is megismerhetik mi jár a fogyasztók fejében. 
  • Mérlegelni és tervezni a kereskedelmi célokat a szervezet minden részlegén.
  • Előrejelzéseket ábrázolni bármilyen eszközön, legyen szó táblázatokról, jelentésekről, dashboardokról, táblagépekről vagy okostelefonokról. 
  • Fizetni akkor, amikor szükség van rá – kipróbálható az ünnepek tervezéséhez, vagy egy költözés megszervezéséhez. 

Az SAS megoldásával már előre láthatják a jeleket a kereslet változásában. Megtudhatják mikor, hol és hogyan fog történni az értékesítés. A szoftver széleskörű vásárlói adatok átfogó elemzése alapján javasol – a kereskedő csatornáin keresztül történő – nyereséges kereskedelmi terveket. Az automatizált gépi tanulásnak köszönhetően, a felhő javaslatai mindig naprakészek, így valós időben segítik a felhasználókat a sikeres üzletvitelben. 

Richard Widdowson, az SAS Global Retail & Consumer Goods Solutions alelnöke elmondta, hogy az SAS segítségével a kiskereskedők akár 5%-os bevételnövekedést is elérhetnek az agilis, rövid távú előrejelzéseknek köszönhetően. “Gyakorlati szempontból ez azt jelenti, hogy mindig megfelelő mennyiségben találhatóak meg a termékek a polcokon, így maximalizálódik minden egyes elköltött dollár megtérülése” – tette hozzá Widdowson. “Az Azure-on elérhető program akár 50%-kal növheti a készletezés hatékonyságát, és soha nem látott szintre minimalizálja az előrejelzés elkészítéséhez szükséges időt.”

“A Microsoft Cloud for Retail partnerei integrált megoldásokat kínálnak a vállalati ökoszisztéma kockázatainak csökkentésére, a fellelhető lehetőségek azonosítására és a piacra jutási idő lerövidítésére az ügyfelek jobb kiszolgálása érdekében” – mondta Shelley Bransten, a Microsoft WW Retail & Consumer Goods Industries vállalati alelnöke. “Az olyan partnerek, mint az SAS, előremozdítják az innovációt, kiterjesztik és lehetővé teszik a platform értékének növelését, hogy a kiskereskedők hatékonyan kezelhessék az előttük álló legsürgetőbb kihívásokat.”  

Ajánlott cikk

Évi 12 százalékos bérigény-növekedés mérhető az utóbbi három évben

2020 óta évről évre 12 százalékot emelkedtek átlagosan a munkavállalói nettó bérigények Magyarországon. Ezzel párhuzamosan …

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás