FRISSS!!!
Home / Címlap / Az OPUS TITÁSZ Zrt. a legjobb áramszolgáltató a felhasználók szerint

Az OPUS TITÁSZ Zrt. a legjobb áramszolgáltató a felhasználók szerint

A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) ismertette a tavalyi Felhasználói Elégedettségi Felmérés (FEF) eredményeit, amelyben az ügyfelek villamosenergia-szolgáltatással kapcsolatos visszajelzéseit vizsgálták. Az értékelés során a legmagasabb pontszámot az OPUS TITÁSZ Zrt. érte el, az áramszolgáltatót a MEKH díjjal jutalmazta.

A MEKH évek óta készít kutatásokat a felhasználók körében, amelynek célja a közmű-szolgáltatással kapcsolatos elégedettség felmérése, ezáltal a szolgáltatás színvonalának ellenőrzése és fejlesztése. A felmérést a tavalyi évben első alkalommal a villamosenergia-ágazatban is elvégezték: hat elosztó és három egyetemes szolgáltató tevékenységét vizsgálták. Az ügyfelek elsősorban az ellátás zavartalansága, valamint a leolvasással, méréssel, tájékoztatással, ügyfélszolgálattal és számlázással kapcsolatos szolgáltatások alapján pontozták a társaságokat egy 0 és 1000 közötti skálán mért pontszámmal, az úgynevezett FEF-Index számmal minősítve őket. A módszertani háttérnek köszönhetően a kapott eredmény pontosan tükrözi a felhasználói elégedettség mértékét.

Az engedélyeseket három felméréstípusban minősíthették az ügyfelek: az Alapfelmérés, a Kiegészítő felmérés és az Azonnali felmérés során több mint 15 ezer felhasználó összesen több mint 1,2 millió válasszal értékelte a szolgáltatásokat.

A felmérésben az OPUS TITÁSZ Zrt. az ezres skálán 902 pontot ért el, amely azon túl, hogy az áramszolgáltatók között a legmagasabb index pontszámot jelenti, a vizsgálatban részt vevők által elért átlagos, 863-as pontszámot is jelentősen meghaladja. A kimagasló értékeléseknek köszönhetően az OPUS TITÁSZ Zrt. elnyerte a MEKH díját. Fontos eredmény az OPUS TITÁSZ számára, hogy az ügyfélszolgálati kollégák munkája mellett a leolvasókra és a szerelőkre vonatkozó visszajelzések kimagaslóan pozitívnak bizonyultak.

Bárdi Barnabás – Villamosenergia-felügyeleti és Árszabályozási főosztályvezető (MEKH)

dr. Kolozsi Sándor – Fogyasztóvédelmi főosztályvezető (MEKH)

Kriston Beáta – Ügyfélkapcsolati igazgató (OPUS TITÁSZ Zrt.)

dr. Birinyi Zsolt – Fogyasztóvédelmi Szabályozási osztályvezető (MEKH)

„Társaságunk számára az ügyfél-elégedettség és a magas színvonalú szolgáltatások biztosítása kulcsfontosságú érték, folyamatosan azon dolgozunk, hogy az ügyfeleink mindennapjai zökkenőmentesen teljenek. Büszkék vagyunk a felmérés eredményére, hiszen ez egy remek visszacsatolás arról, hogy jó úton haladunk.” – mondta Kriston Beáta, az OPUS TITÁSZ Zrt. ügyfélkapcsolati igazgatója a MEKH által rendezett eseményen.

Az OPUS TITÁSZ Zrt. Magyarország észak-keleti régiójában végez villamosenergia-elosztási engedélyes tevékenységet: közel 400 településen, több mint 788 ezer otthonban és munkahelyen biztosít áramellátást. A vállalat az elmúlt évtizedekben kiemelkedő szaktudást halmozott fel, amelynek köszönhetően megbízható és zavartalan hálózatüzemeltetést, valamint gyors és hatékony ügyintézést biztosít felhasználói számára.

Ajánlott cikk

Ezeket gondoljuk át, mielőtt aláírjuk az albérleti szerződést

Amikor albérletbe költözünk, számtalan dologgal foglalkoznunk kell, de nem felejthetjük el a szerződés fontosságát – …

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás