FRISSS!!!
Home / Élet+Stílus / Életmód / Az NNG a what3words alkalmazással bővíti OEM-partnerei kínálatát

Az NNG a what3words alkalmazással bővíti OEM-partnerei kínálatát

  • Az NNG a what3words innovatív címrendszerével vezeti át OEM-partnereit a jövő navigációjának világába

Az NNG ma bejelentette, hogy a what3words iGO navigációs motorba való beépítésével segíti elő, hogy az autógyártók választható beépített navigációs funkcióként kínálhassák a what3words alkalmazást. A funkcióval felszerelt járművek vezetői csupán három szó megadásával bárhová pontosan odatalálhatnak.

Az autóipar egyik meghatározó globális szoftverbeszállítójává nőtt NNG teljes körű intelligens, biztonságos és online megoldásokat fejleszt a mobilitást elősegítésére. Ezek a megoldások olyan beágyazott és új, felhőalapú alkalmazások és szolgáltatások beépítését teszik lehetővé az autógyártók és a beszállítók számára, amelyek kielégítik a vásárlók biztonsági, kényelmi, információs és szórakoztatással kapcsolatos igényeit.

Az utcanevek már elmaradnak a 2021-es elvárások mögött. Sokszor bonyolult és időigényes feladatot jelent, ha a vezetőnek külön be kell írnia a címet a jármű navigációs rendszerébe; ráadásul a címek sokszor nem bizonyulnak elegendőnek egy-egy adott hely pontos meghatározásához. A what3words megoldást nyújt az efféle problémák kiküszöbölésére. Minden három négyzetméteres területhez három véletlenszerűen kiválasztott szó egyedi kombinációját rendeli: ez a what3words által meghatározott cím. Például az NNG budapesti központjának a bejáratát a következő háromszavas cím adja meg: ///rátalál.bükkfa.dobverő. A what3words-címmeghatározást használó járművek vezetői mindig eljutnak a kívánt úti célhoz – már az első próbálkozásra.

„A funkció integrálása tökéletesen illeszkedik azon küldetésünkhöz, hogy a navigáció és a mobilitás legfrissebb innovációs megoldásaihoz önálló hozzáférést biztosítva segítsük elő, hogy az autógyártók egyedi kínálattal emelkedjenek ki. A what3words és az NNG közötti partnerkapcsolat révén olyan megoldást nyújthatunk a vásárlóknak, amelynek köszönhetően gyökeres javulást tapasztalhatnak a vezetői élmény során, legyen szó az elektromos töltőállomások vagy a teherpályaudvarok egy konkrét rakodórámpája helyének meghatározásáról, vagy számos más felhasználási helyzetről”, mondta Heikki Laine, az NNG marketingigazgatója.

„A járművezetők jobb és kényelmesebb navigációs élményre vágynak. Az NNG-vel kialakított partnerkapcsolatunknak köszönhetően az autógyártók és a mobilitást elősegítő szolgáltatók kielégíthetik ügyfeleik fokozott igényeit, amelyek az egyszerűséget helyezik a középpontba”, tette hozzá Chris Sheldrick, a what3words társalapítója.

A what3words-ről

Mi az Ön what3words-címe? Itt megkeresheti.

Ajánlott cikk

Elérte legmagasabb pontját a Platán Garden

A balatonboglári exkluzív társasház privát partszakasszal és ökopanorámával várja majd a beköltözőket Mérföldkőhöz érkezett a …

Vélemény, hozzászólás?

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás