FRISSS!!!
Home / Címlap / Az Erste az Artificial Groupot választotta lead ügynökségének

Az Erste az Artificial Groupot választotta lead ügynökségének

  • Lezárult a decemberben indult, többkörös tenderfolyamat, amelyből az Artificial Group került ki győztesen.

Az elmúlt időszakban a pénzintézetben megújult a marketingcsapat, amely a magyarországi külső-belső márkaépítésért és kommunikációért felel, és ezzel együtt az Erste új marketingstratégiai célokat fogalmazott meg. Ennek a folyamatnak a részeként a bank nevet és logót is váltott, majd egy tenderen keresett olyan hosszú távú ügynökségi partnert, aki segít a tervek megvalósításában.

Az előzetes chemistry meetingeket, illetve az árazási-stratégiai feladatot követően négy ügynökség kapta meg a kreatív briefet, melyek közül végül az Artificial Groupot választották ki, így a jövőben az ügynökség felel az itthoni legnagyobb kampányok kreatív fejlesztéséért, beleértve a tévéreklám forgatásokat is.

„Az Erste egy bank, de mégis nagyon más, mint ahogy a bankokat általában elképzeljük. A csatlakozásom óta megszületett új marketing stratégia fő célja ennek a megmutatása: a friss, lerövidült nevünk; a megújult modernebb arculatunk; és a lazább, hétköznapi nyelvezet és működés mind abban segítenek, hogy az Erste közelebb kerülhessen a meglévő és leendő ügyfeleihez. Örülök, hogy mostantól az Artificial csapatával együtt dolgozhatunk azon, hogy a bankolást még emberközelibbé tegyük.” – mesélte Blaumann Debóra, az Erste marketing és PR területének vezetője.

„A briefnek azt a részét találtuk talán a leginspirálóbbnak, amikor azt a kérdést tette fel számunkra az Erste, hogy hogyan tudnánk az emberekhez közelebb hozni a pénzügyeket, hogyan tudnánk hétköznapi, emberközeli nyelven megszólalni, mint bank” – emelte ki Länger Vera, az Artificial Group egyik kreatívigazgatója.

„Az Erste egyre bátrabb és karakteresebb kommunikációval emelkedik ki a bankok közül, ami hozzánk nagyon közel áll. A csapat lelkesedéssel vetette bele magát a folyamatba, azt gondolom, hogy sok sikeres közös projekt áll előttünk.” – tette hozzá Haberland Attila, az Artificial Group vezetője.

Ajánlott cikk

KITCHIN – A Kifli legújabb saját márkás termékei sorakoznak a spájzban

Az elmúlt év a fogyasztói szokások átrendeződését, a saját márkás termékek aranykorát hozta. Az ár-érték …

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás