FRISSS!!!
Home / Címlap / A Pride hónapjában, az elfogadás jegyében indít toborzási kampányt az ország vezető kommunikációs cége

A Pride hónapjában, az elfogadás jegyében indít toborzási kampányt az ország vezető kommunikációs cége

A többek között a Saatchi & Saatchi és Leo Burnett ügynökségeket tömörítő Publicis Groupe Hungary idén nagyságrendileg 100, az emberek közötti egyenlőség mellett kiálló kollégával bővíti csapatát. Nemtől, kortól, származástól, szexuális orientációtól és nemi identitástól függetlenül várják a jelentkezőket.

A Budapest Pride hónap kapcsán a sokszínűség és elfogadás fontossága különösen aktuális. Ezt az apropót ragadja meg az ország vezető kommunikációs cége, a Publicis Groupe Hungary, hogy új lendületet adjon év végéig tervezett toborzó kampányának, aminek keretében havonta 8-10, éves szinten nagyságrendileg 100 ember felvételét tervezik.

Olyan jövőbeli munkatársak csatlakozását várják, akik rendelkeznek a megfelelő szakértelemmel, és hisznek az emberek közötti egyenlőségben. A nyitott pozíciók folyamatosan frissülnek a vállalat honlapján. Év végére így a cég várható létszáma 250-300 fő közé fog nőni, amivel a legnagyobb hazai kreatív foglalkoztatók élére kerül.

A Publicis Groupe Hungary a világ egyik legnagyobb kommunikációs cégcsoportjának, a Publicis Groupe-nak a tagja, a „Vive La Difference” szellemiség a cég DNS-ének része. A Publicis nemzetközi és hazai szinten is sok szálon kötődik a sokszínűséghez.

Globálisan:

Magyarországon:

Szakmánkból fakadóan hiszünk a szavak teremtő erejében: az érzékeny témák melletti nyílt állásfoglalás segít katalizálni a társadalmi szintű kulturális változásokat. Emiatt tartjuk igazán fontosnak azt hangsúlyozni, hogy a Publicis Groupe Hungary egy olyan munkahely, ahol a sokszínűségre értékként tekintünk, és a diverz módon gondolkodó szakemberek biztonságos és elfogadó környezetben dolgozhatnak” – mondta el Sásdi Helga, a cég CEO-ja.

A nagy médianyilvánossággal bíró cégek elkötelezettsége az LMBT+ közösség mellett a konkrét vállalásaikban tud a legjobban megmutatkozni: abban, ahogy belső kultúrájukat alakítják az ott dolgozók jóllétéért, azért, hogy valóban diszkriminációmentes és biztonságos munkahelyet biztosítsanak. Ezen felül egy kommunikációval foglalkozó vállalat a napi munkájában is sokat tehet a társadalmi egyenlőségért, például azzal, ha fellép az LMBT+ közösség reklámokban történő sztereotip vagy leegyszerűsítő ábrázolása ellen, vagy ha felkarolja az ügyet, mint ahogy a Publicis Groupe Hungary tette azt A család az család kampánnyal. Nagyon fontosnak tartjuk ezeket az elköteleződéseket és reméljük, hogy egyre több cég ismeri fel, hogy milyen sok gyakorlati eszköze van a társadalmi egyenlőség és igazságosság előremozdítására” – mondta el Majercsik Johanna, a Budapest Pride sajtószóvivője.

A bővülés a cég sikereinek köszönhető. A pandémia által erősen érintett iparágban a Publicis Groupe Hungary 2020-ban kiemelkedő évet zárt több mint 200 céget számláló, jelentős részben nemzetközi ügyfélállományának köszönhetően.

Ajánlott cikk

Meg kell erősíteni a nők önbizalmát az anyaságukban

Van-e az anyaságnál nagyobb dolog egy nő életében? És létezik-e még egy olyan téma, ami …

Vélemény, hozzászólás?

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás