FRISSS!!!
Home / Galéria / A „NAGY VISSZATÉRÉST” ÜNNEPLI A MARS CE ÚJ REKLÁMKAMPÁNYA

A „NAGY VISSZATÉRÉST” ÜNNEPLI A MARS CE ÚJ REKLÁMKAMPÁNYA

Új televíziós kampányt indít a Mars CE Magyarországon, ORBIT® rágógumi márkája számára. A Nagy-Britanniában már sikerrel futó Éleszd Fel A Szikrád kampány az önbizalmat és a pozitív kapcsolatépítést állítja fókuszba annak kapcsán, hogy az élet újraindulásával ismét aktuálissá vált az útközbeni felfrissülés. Az új kampány arra biztatja az embereket, hogy a hosszú, otthon töltött időszak után most újra „élesszék fel magukban a szikrát” – mindezt szórakoztatóan eltúlzott módon közvetítve.

Rendkívül izgatott vagyok, hogy a Nagy-Britanniában sikerrel futó, új ORBIT® televíziós kampányunkat most Magyarországon is bemutathatjuk. A reklámfilm egy optimista üzenetet közvetít a korlátozások utáni időszakban. Célja, hogy mosolyt csaljon az emberek arcára azáltal, hogy eltúlzott módon mutatja be a „normálishoz” való visszatérést, akkor, amikor az már biztonságosnak tekinthető. Mindeközben kulcsfontosságú üzenetet közvetít arról is, miért fontos a rágógumi-fogyasztás a hétköznapjainkban” – mondta Hompót Emma, a Mars CE portfolió menedzsere.

Miközben az emberek lassan elkezdenek kitekinteni a lezárások utáni világra, az ORBIT® egy olyan eltúlzott képet fest a lezárások utáni hangulatról, amelyben a hétköznapok könnyedebb oldalát és az ország újonnan felfedezett energiáit helyezi középpontba, szemben a korábbi, sivár hétköznapokkal. A reklámfilm a már távolságtartás nélküli világ izgalmát egy egész sor olyan helyzettel festi le, amelyben a többi között az online munkamegbeszélések visszaszorulása, a nyílt csókolózás az utcán, és a reggeli munkába való utazás visszatérésének izgalma is megjelenik. A kampány szereplői, a WC papírt tartó férfi, a fáradt anyuka, aki otthonról próbál dolgozni, és a pizzás dobozok mögül feltámadó lány – csak hogy egy párat említsünk – mind azt mutatják be, hogyan adja vissza az ORBIT® rágógumi az emberek önbizalmát a különböző élethelyzetekben.

Az Energy BBDO által készített reklámfilm az ORBIT® Éleszd fel a szikrád kampányának része, amelynek célja, hogy arra biztassa az embereket, szerezzék vissza az önbizalmukat, és a nehéz mögöttünk álló időszak után végre élvezzék ki a 2021. év előttünk álló, jóval energikusabb részét.

Amikor itt lesz az ideje, nem csak csendesen kilépünk majd a házból, hanem felvesszük a reggeli újságot és fütyörészve visszasétálunk az irodába. Teljes erőből vetjük majd bele magunkat a visszatérésbe, és segítünk a világnak feléleszteni a benne rejlő szikrát! Mindezt egy csomag ORBIT® segítségével” – mondták Josh Gross és Pedro Pérez, az Energy BBDO társ-vezető kreatív igazgatói.

A reklámfilm a következő linkre kattintva tekinthető meg:

Ajánlott cikk

Védd ki az utazási veszélyeket illóolajjal!

Ezen a nyáron végre kimozdulhatunk kicsit és utazhatunk. Van, aki a Balatonig megy, de sokan …

Vélemény, hozzászólás?

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás