FRISSS!!!
Home / Élet+Stílus / Életmód / A Kifli.hu két saját márkás termékcsaládot indít: Dacello és Moddia

A Kifli.hu két saját márkás termékcsaládot indít: Dacello és Moddia

A Miil tejipari saját márkájuk sikeres tavaszi, 31 termékkel történő bevezetése után a Rohlik csoport, közte pedig a Kifli.hu is most bemutatja legújabb „Dacello“ márkáját a feldolgozott húsok kategóriájában és a “Moddia” papírhigiénés termékeit. A Dacello és a Moddia nagy megtakarításokat kínál az ügyfeleknek. Ezeket az új termékcsaládokat az ügyfelek igényeire reagálva vezetik be, akiknél egyre inkább előtérbe kerül a fenntarthatóság, és a kényelem. A sajátmárkák bevezetésével lehetőséget adnak az ügyfeleknek a legjobb minőségű termékek kiválasztására versenyképes áron.

Moddia

Papírhigiéniai termékeket minden háztartásban használnak. A Moddia termékek lágyak, ugyanakkor erősek és a természetre is odafigyelnek – a toalettpapírtól és a konyhai papírtörlőtől a papírzsebkendőig minden megtalálható a kínálatban.

„Nézze meg ennek a márkának a látványát. Lehet-e valami közös az ősi szobrok és papírhigiéniai termékek között? Persze, hogy nem, de mindkettő klasszikus. Tegyünk fel magunknak két egyszerű kérdést: Lehet-e „laza“ egy szobor? Lehetnek-e lázadók a papír piperecikkek? Miért ne lehetnének! A Moddia a mi lázadó klasszikusunk. Nem kertelünk – ezek a termékek lágyak, erősek, fenntarthatóak és mégis lazák” – mondta Petr Chvojka, a Rohlik saját márkás termékeinek menedzsere.

A Rohlik Csoport a „lázadás” mellett a környezetvédelemre helyezi a hangsúlyt, ez kétszeresen is igaz a Moddia márka megalkotásánál, mely a fenntarthatóságra fókuszál. Minden termék FSC tanúsítvánnyal rendelkezik, ami azt jelenti, hogy a nyersanyagok felelősen kezelt erdőkből származnak – ez pedig környezeti, társadalmi és gazdasági előnyökkel jár. Minden termék ásványi olaj -mentes nyomdafestékkel rendelkezik, és a csomagolásban is figyelembe vesszük a fenntarthatóságot. A termékcsalád minden terméke öko -keverék is, mely környezetbarátabb, mint a tiszta cellulóztermékek a 33% -ban újrahasznosított szál használata miatt. Emellett 100%-ban TCF, vagyis teljesen klórmentes anyagokból készülnek, tehát a fehérítési eljárás olyan anyagokkal történik, melyek nem tartalmaznak klórt. A TCF papírtermékeket úgy fehérítik, hogy klór helyett hidrogén -peroxidot és ózont használnak. A TCF eljárás jól ismert és elfogadott a cellulóz környezetbarát fehérítésére.

“A Rohliknál tudjuk, hogy a jót tenni ugyanolyan fontos az ügyfeleink számára, és számunkra is. Dolgozunk azon, hogy elkötelezettek legyünk a bolygónk és a rajta élők és az elkövetkező generációk felé.” – tette hozzá Petr Chvojka.

Dacello

A csomagolt sonka, szalámi, kolbász és szalonna csemegeáru -piaca az elmúlt években növekedett, miképpen a fogyasztók a hagyományos napi háromszori étkezésről a „snackelésre“ vagyis a napi többszöri kisétkezésre váltottak.

A megfelelő mértékű húsfogyasztás megkönnyíti az esszenciális aminosavak bevitelét, amely jelentősen befolyásolja a szövetek felépítését, a víz megkötését, a sav-bázis egyensúlyt és az immunrendszer helyes működését. Mindeközben a Semmelweis Egyetem Dietetikai és Táplálkozástudományi Tanszéke megállapította, hogy a fiatal nők fele annyi vasat visznek be, mint amennyire szükségük lenne. A jelenség vélhetően magyarázható a húsmentes táplálkozás térnyerésével, hiszen vasat jól hasznosuló formában első sorban húsból és húskészítményekből nyerhetünk. A vas felszívódásához azonban ugyancsak szükséges megfelelő C-vitamin-forrás is, amit a friss zöldségek, gyümölcsök fogyasztásával biztosíthatunk. A hústermelő vállalkozásokat számos olyan egészségügyi szabályozás köti, amelyek ígéretes tendenciát mutatnak az egészségesebb húst keresőknek. A Kifli.hu új termékcsaládjával, az értékes húskészítményeket kínáló saját márkás Dacellóval lép a piacra.

„A Dacello márka létrehozásakor azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy ízletes, jó minőségű és kedvező árú termékeket dobjunk piacra” – magyarázza Petr Chvojka, hozzátéve: „A vásárlók nemcsak bevált klasszikusokat, hanem helyi specialitásokat is várhatnak, legyen szó Fekete -erdei sonkáról, hagyományos prágai sonkáról vagy hagyományos magyar szalámiról… röviden, mindenkinek lesz valami. Akár sertést, marhát, vagy pulykát tartalmazó terméket vásárolnak a vásárlók, egyszerűen tudják, hogy ez egy biztos választás. ”

A Miil, Dacello és Moddia márkanevek alatt található összes saját márkás termék elérhető a Kifli.hu és a Rohlik ügyfelei számára mind a négy piacon (Magyarország mellett Csehország, Ausztria és Nemetország). A Rohlik folyamatosan figyelemmel kíséri a fogyasztók igényeit, és ennek megfelelően alakítja kínálatát, hogy mindenki megtalálja a számára megfelelő terméket. A folyamatos keresletre való tekintettel folyamatosan fejleszti saját márkás portfólióját, hogy szélesebb termékválasztékot tudjon kínálni ügyfeleinek.

Ajánlott cikk

WINTERREISE – zenés monológ

Franz Schubert dalciklusa és Wilhelm Müller versei alapján német nyelven magyar felirattal BEMUTATÓ: 2021. október …

Vélemény, hozzászólás?

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás