FRISSS!!!
Home / Élet+Stílus / Életmód / A HONOR a telefonhasználat párkapcsolatra gyakorolt hatását elemzi

A HONOR a telefonhasználat párkapcsolatra gyakorolt hatását elemzi

  • A kutatásban részt vevők több mint fele (56%) vallotta azt, hogy a mérsékeltebb telefonhasználat boldogabbá tenné partnerüket

A telefonok megkönnyíthetik életünket, és hozzájárulhatnak a hatékonyabb munkavégzéshez, a HONOR azonban az átgondolt telefonhasználat fontosságára is szeretné felhívni a figyelmet Valentin-nap alkalmával.  Ezért a HONOR egy közelmúltban végzett kutatás eredményeit vizsgálta, hogy felderítse, hogyan hat a telefonhasználat a párkapcsolatra. 

A 2000 fő bevonásával készült külső felmérésből többek közt kiderült, hogy a megkérdezettek közel háromnegyede több időt tölt telefonjával, mint partnerével. 

A kutatás legfontosabb eredményei:

  • Egy átlagos napon a megkérdezettek 71%-a több időt tölt telefonjával mint partnerével. 52%-uk akár naponta három-négy órával több időt tölt telefonjával, mint partnerével.
  • A felhasználók többsége (54%) inkább telefonjával tölti idejét, mint partnerével.
  • A felhasználók 30%-a küld üzenetet partnerének, a személyes megbeszélés helyett, miközben mindketten otthon vannak.
  • 4-ből 1 ember nyilatkozott úgy, hogy a közösen elköltött vacsora közben is telefonozik.
  • A megkérdezettek negyede (25%) elmondta, hogy telefonhasználati szokások okoztak már párkapcsolati vitát.
  • A kutatásban résztvevők több mint fele (56%) vallotta azt, hogy a mérsékeltebb telefonhasználat boldogabbá tenné partnerüket .

A HONOR öt tippel segíti a kiegyensúlyozott mobiltelefon használatot, melyek nemcsak Valentin nap alkalmával megszívlelendők:

  1. A felébredést követő 30-60 percben tartózkodj a mobiltelefon használatától.
  2. Elalvás előtt 1 órával mellőzd a digitális eszközöket.
  3. Kövesd egy applikáció segítségével, hogy mennyi időt töltesz a telefonod képernyője előtt, és milyen tartalmakat, alkalmazásokat használsz. Mindez hozzásegíthet, hogy tudatosan kezeld a mobilozással töltött idődet. Ezek az applikációk lehetőséget adnak arra is, hogy beállíts időbeli figyelmeztetőket.
  4. Tervezz be okostelefon-mentes időszakokat a mindennapjaidba. Például vacsora közben tedd le a telefonod, és beszélgess a szeretteiddel, barátaiddal.
  5. Ha úgy érzed, túl sokat van a telefon a kezedben este, megoldás lehet, ha ügyelsz arra, hogy ne a hálószobában töltsd a készülékedet.

Ajánlott cikk

Ultramodern, robotizált raktárat nyitott az Euronics  

Euronics, a kizárólag magyar tulajdonban lévő műszaki áruházlánc a mai napon nyitotta meg új, 28 …

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás