FRISSS!!!
Home / Élet+Stílus / Életmód / A Google új eszköze, a Travel Insights megmutatja honnan és mely magyar úti célok iránt érdeklődnek a legtöbben

A Google új eszköze, a Travel Insights megmutatja honnan és mely magyar úti célok iránt érdeklődnek a legtöbben

A Google új, Travel Insights elnevezésű eszközének segítségével a hazai turisztikai iparág és az annak részeként tevékenykedő számos kis- és középvállalkozás egyszerűen nyomon követheti a turizmus aktuális trendjeit, valamint előre tervezhet ebben a szinte kiszámíthatatlan időszakban.

Nap mint nap emberek milliói használják a Google-t utazással kapcsolatos információk keresésére. Ezek a keresések segítenek összekapcsolni a vállalkozásokat és ügyfeleiket, egyben pedig megmutatják az emberek lelkesedését is, amikor utazási és nyaralási terveikről van szó. Az utóbbi időszak Google keresései egyértelműek, az emberek szeretnének utazni, mindaddig, amíg azt biztonságosan tehetik meg. A turizmus ágazat számára – amely világszerte kis- és középvállalkozások millióiból áll, és sok millió munkahelyet jelent – ez természetesen örvendetes hír, ugyanakkor egyedülálló kihívásokkal is jár.

Az idegenforgalom tervezéséhez korábban hagyományosan a megelőző évek adatait használták. Csakhogy a pandémia előtti szezonok alapján nem becsülhető meg, hogy az emberek most hova akarnak utazni, és mi lesz az “új normális”, amelyben az idegenforgalmi vállalkozásoknak működniük el. A Google ezért elindítja a valós idejű adatokat szolgáltató, Travel Insights nevű oldalt, amely segítséget nyújt a turisztikai ágazatnak jobban megismerni a keresletet, valamint megalapozott döntéseket hozni.

A Travel Insights megmutatja, hogy mely desztinációk iránt érdeklődnek a Google felhasználói külföldön, illetve belföldön. Magyarország esetében például látható, hogy az elmúlt egy hónapban (2021. június) a legtöbben budapesti szállásokat kerestek. A keresések számában a legnagyobb növekedést, 75 százalék felettit többek között Miskolc, Siófok és Balatonfüred települések érték el. Külföldről a legtöbben Németországból érdeklődnek Magyarország iránt.

A Travel Insight segítségével kiderül az is, hogy a magyarok az elmúlt egy hónapban mely turisztikai célpontok iránt érdeklődtek leginkább. Ezek közül az első öt helyen, népszerűségi sorrend szerint Horvátország, Törökország, Görögország, Olaszország és Egyiptom szerepel. Városok tekintetében legtöbben a törökországi Side-ra, az Egyiptomban található Gurdakára és Luxorra, illetve a horvátországi Rovinj-ra és Poreč-ra kerestek rá.

Ajánlott cikk

A Danone Magyarországon is bevezeti a fogyasztók számára könnyen értelmezhető tápértékjelölést, a Nutri-Score-t

A Danone a tudatos fogyasztói választás támogatása érdekében idén júliustól kezdődően elsőként a Danone Krémtúró …

Vélemény, hozzászólás?

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás