FRISSS!!!
Home / Élet+Stílus / Életmód / A FOREO az egyediséget ünnepli -Freddie Mercury inspirálta a beauty-tech céget

A FOREO az egyediséget ünnepli -Freddie Mercury inspirálta a beauty-tech céget

Ha a szorongás és depresszió lehetséges okait keressük, egy üzleti kategória mind közül nagyobb súllyal bír. Ez a szépségipar, amely gyakran elérhetetlen szépségnormákat állít fel, sőt, azt is megmondja nekünk, hogy ennek a vélt “szépségnek” mi az ideális életkora, színe, neme vagy éppen szexuális orientációja. A svéd beauty-tech cég, a FOREOBe YOUnique” néven figyelemfelkeltő kampányt indít, amelyben mindenkit arra bátorít, élje meg kompromisszumoktól mentesen saját énjét és szépségét. Azt a szépséget, amelynek csak egyetlen kritériuma van, az egyediség, vagyis a YOUniqueness.

Egy korábbi felmérésből kiderült*, hogy a nők 71%-a szerint a médiának színesebben és valóságosabban kellene ábrázolni a nőket fizikai megjelenésük, koruk, faji hovatartozásuk és alakjuk mentén. Egy másik kutatás** szerint az amerikai férfiak 41%-a érzi azt, hogy nagy nyomás nehezedik rá, ha érzelmileg kell erősnek mutatkozniuk. Nyilvánvaló, hogy a szeretet és az elfogadás irányába történő változás már régóta esedékes, a szépségiparban is. Válaszul ezekre az elgondolkoztató számokra, a FOREO egy hosszútávú programot indít, hogy megünnepelje a különbségeket és az egyediséget! A FOREO kampányával világszerte hangot ad azoknak a mindennapi embereknek, akik bátrak ahhoz, hogy saját életük éljék és saját filmjük főszereplői legyenek.

Majdnem egy évtizeddel ezelőtt a FOREO innovatív termékeinek megalkotóját, Filip Sedic-et is egy ilyen ember bátorsága, merészsége és hitelessége ihlette: “A FOREO név valójában a „FOR EveryOne” szóból származik. A cég alapítóját a Queen legendás dala, a Heaven For Everyone és Freddie Mercury energiája, zsenialitása és hihetetlen, magával ragadó személyisége ihlették, amikor nekilátott, hogy címkézés helyett arra ösztönözze az embereket, hogy önmaguk legyenek és ismerjék fel a világra gyakorolt hatásuk gyönyörűségét! – magyarázta Boris Trupcevic, a FOREO vezérigazgatója.

A FOREO célja, hogy a szépség minden arcát megmutassa a világon, visszautasítva a beskatulyázást. A szépségipart egy új szintre emelve, a befogadást és a sokszínűséget ünnepli a FOREO új kampánya. A svéd beauty-tech brand vallja, hogy minden ember ön-azonosságában vonzó. A Pride hónap közeledtével pedig a FOREO egy hosszútávon működő platformot mutat be ünnepelve a közösségeket, a bátrakat, szín, kor, érdeklődés, és nemi korlátok nélkül.

Freddie Mercury egyedülálló karakterével, őszinteségével és nem konformista életmódjával képes volt elrabolni az emberek szívét. A mindenki által elismert és szeretett stílusikon a világ minden táján összehozta az embereket, kezdve a poprajongóktól, a kemény rockereken át az LMBTQ+ közösségig és művészekig. Freddie valóban egy legenda volt, és a FOREO a jövőben is tiszteleg a munkássága előtt, amiben a szeretetet és az elfogadást hirdette. Mert, ahogy mondta; ‘The show must go on’! – tette hozzá Tupcevic.

Forrás:

*The Dove Global Beauty and Confidence Report

** The Guardian

The quoted lyrics to the composition Heaven for everyone are the property of Taylor Roger Meddows and EMI VIRGIN SONGS, FOREO does not claim to own it or any of its parts.

Ajánlott cikk

A Zenélő Budapest bemutatja: Muzsikás Együttes

(augusztus 8., vasárnap, 11:00 – Várkert Bazár, Öntőház Udvar) Augusztus 8-án a Muzsikás Együttes ad …

Vélemény, hozzászólás?

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás