FRISSS!!!
Home / Galéria / Kiderült, mit rejt a Westend előtt található titokzatos konténer

Kiderült, mit rejt a Westend előtt található titokzatos konténer

Csütörtökön kiderült, mit keres a rejtélyes Welcome Back Future graffitis konténer a Nyugati téren. A titokzatos gerillakampány az elektromos Fiat 500-nak ágyazott meg – tudta meg a bdpst24.hu Arany Gábortól, az Armadillo reklámügynökség operatív igazgatójától, aki hangsúlyozta: egy kisvideóval leleplezzük azt is, hogyan „dobtuk le a konténert”.

Az új, elektromos Fiat 500-as bevezetése nem a megszokott termékbevezető kampányok forgatókönyvét követte. Egy régi barát érkezett meg Budapestre, egyenesen a jövőből. Már nagyon vártuk, mégsem tudtuk pontosan, mire számítsunk. Erre a titkokkal teli várakozásra, a nyomozás élményére építette fel kampányát az Armadillo és megbízója, a Fiat Magyarország. Egy esős reggelen rejtélyes konténer jelent meg a WestEnd előtt, a környéket pedig titokzatos üzenetek lepték el: „Létezik reinkarnáció?”, „Lehet az etikus esztétikus?”, „Lehet egy gondolatból mozgalom?” A járdába inverz graffitiként beletisztított feliratok hamarosan a konténerre is felkerültek: a Hősökből ismert Mentha fújta rá őket, egy óriási „Welcome Back Future” graffitivel együtt.

A kampányból természetesen azok sem maradtak ki, akik épp nem jártak a Nyugati környékén: egyre több influencernél bukkantak fel rejtélyes fadobozok, amelyben a nyomok mind egy titokzatos helyszínre, egy titokzatos konténerre utaltak. A környezettudatos életmódjáról ismert Eke Angéla mellett olyan sztárok hívták közös nyomozásra a követőiket, mint Rákóczi Feri, Tóth Gabi vagy Nagy Bogi.

https://www.instagram.com/p/CPBcosihhn6/

Csütörtökön végül lehullt a lepel: a konténerben a legendás Fiat 500-as reinkarnációja, a Fiat 500e elektromos modell lapult. A legújabb családtagot a Fiat 500 Club együtt ünnepelte: régi és új, klasszikus és modern „reinkarnációk” gyűltek a Nyugati térre köszönteni az 500e-t.

 

500 influencer-perc egy 500-asban

Az Armadillo saját influencer ügynöksége, az influencerek.hu is megtámogatta a kampányt. Néhány szerencsés influencer 500 percre megkapja a legújabb 500e modellt, hogy testközelből tapasztalja meg a jövőt.

„Ha kimondjuk a szót: jövő, az mindenkiben elindít valamit, akár egy érzelmi reakciót, akár konkrét vágyakat, célokat. Ezt a játékot szerettük volna mozgásba hozni a kampánnyal: az izgalommal teli várakozást, amikor nem tudjuk mi jön, de abban biztosak vagyunk, hogy nagyon szeretnénk, ha már itt lenne. És most végre meg is érkezett. A Stellantis Group, és azon belül is a Fiat Magyarország már régóta partnerünk, így tudtuk, hogy nyitottak lesznek az ötleteinkre, és mernek kilépni a megszokott keretekből. A közös gondolkodás eredménye egy nagyon szerethető kampány lett” – mondta el Sass Dani, az Armadillo Creative Directora.

Ajánlott cikk

Erős motiváció, ha valaki egy súlyos betegen segíthet

A Vascular Plazma és Sanaplasma felmérése a hazai vérplazmaadók körében A magyar vérplazma donorok számára …

Vélemény, hozzászólás?

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás