FRISSS!!!
Home/Címlap/Új tisztségviselők a Menedzserszövetség élén

Új tisztségviselők a Menedzserszövetség élén

ELNÖKSÉG

Kapitány István – Elnök, Shell International Petroleum Company, London, Globális Executive Alelnök

Karrierje több mint 30 éve indult a Royal Dutch Shell multinacionális olajvállalatnál. A Shell árbevétele alapján a világ második legnagyobb vállalata, közel 500 milliárd dolláros forgalommal, több mint 50 millió hűséges vásárlóval. Magyarországról induló karrierje, londoni és dél-afrikai tapasztalatokat követően teljesedett ki, közép-kelet-európai kiskereskedelmi üzletág igazgatóként, majd 1999-2002 között a Shell Hungary elnök-vezérigazgatójaként. Ez idő̋ alatt Michael Schumacherrel indított kampánnyal bevezeti a V-Power és V-Power Racing üzemanyag családot, a Magyar Olaj Egyesült alelnöke és a Hungarian Business Leaders Fórum elnöke.

Ezen időszakot követően indul be nemzetközi vezetői karrierje. 2002-től a Shell kiskereskedelmi üzletágának ügyvezető̋ igazgatója Németország, Ausztria és Svájc területén, 2006-tól Közép-, Dél-, és Kelet-Európa alelnöki pozícióját tölti be. 2010-től Európa kiskereskedelmi üzletágának elnöke, 2012-től Észak- és Latin- Amerikáért felelős elnök Houstonban és egyben a Pennzoil Quaker State vállalat elnöke.

2014-től pedig jelenlegi pozíciójában, mint Shell International Petroleum Company Globális Executive Alelnök a világ legnagyobb kiskereskedelmi üzletágáért felelős, mely nagyobb, mint a McDonalds vagy a Starbucks. Irányításával több mint 80 országban, több mint 500.000 kiemelkedő eladó szolgál ki közel 30 millió vásárlót, minden nap 45.000 helyszínen. A Shell Retail Business vezetése mellett Ő Európa és Afrika Shell üzemanyagok, kenőanyagok és olajfinomító üzletágának igazgatója, a német Shell Vállalatok Felügyelő Bizottságának elnöke és az egyik legnagyobb Brazil Energia Vállalat igazgató tanácsának tagja.

A Menedzserszövetség 2018 Év Menedzsere díjazottja, 2020 márciusától a Menedzserszövetség elnöke.

ELNÖKSÉGI TAGOK

Blaskó Nikolett, ACG Reklámügynökség, Tulajdonos, Ügyvezető, MAKSZ elnök

Blaskó Nikolett (sz.:1973) 2002-ig ügyféloldalon dolgozott marketing vezetőként, majd 2004-ben megalapította az ACG reklámügynökséget, amelynek mindmáig tulajdonos ügyvezető igazgatója.

Az ACG vezetése alatt az elmúlt 17 évben Magyarország egyik legsikeresebb kommunikációs ügynökségévé vált, munkáiknak köszönhetően folyamatosan a szakma élvonalában jegyzik őket. Legnagyobb elismerésük, a nemzetközi hatékonysági világranglistán (Effie Effectiveness Index), ami adott évi kampányok működőképességét, hatékonyságát méri 2014-ben elért első helyezésük, mellyel az ACG a Világ Leghatékonyabb Független Ügynöksége lett. A rangos helyezést ezt követően három éven keresztül 2016-, 2017-, és 2018-ban, zsinórban megismételték, ezzel egyedüliként, 4 éven át vezették a Független Ügynökségek Hatékonysági Világranglistáját. Az ACG emellett többszörös „Év Ügynöksége”, valamint kreatív ranglista vezető itthon.

A most 47 éves vezető mind magánemberként, mind üzletasszonyként aktív társadalmi szerepvállaló. Ennek szellemében az ACG kereskedelmi megbízásai mellett karitatív alapon folyamatosan fejleszt társadalmat érintő, értékteremtő projekteket. Nikolett a hazai Unicef kurátora, a lánygyermekek helyzetét segítő UNICEF POPUP STORE arca és háziasszonya, emellett a hazai kortárs design, divat mecénása. A társadalmi felelősségvállalás mellett meghatározó iparági vezetőként fontosnak tartja a kommunikációs terület hatékony szakmai érdekképviseletét. Az ACG vezetése mellett aktívan dolgozik az ágazat érdekeinek érvényesítésén, a szakma reputációjának emelésén, az utánpótlás nevelésen. 2010-től alelnöke, 2019-től pedig elnöke a legnagyobb, kizárólag ügynökségeket tömörítő szakmai, érdekvédelmi szövetségnek a MAKSZnak. Tagja a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elnökségének, az Önszabályozó Reklámtestület (ÖRT) felügyelőbizottságának, a Hungarian Business Leaders Forum CEO-i és női vezetői fórumának.

Borbély Zoltán, Schiller Flotta Kft., Ügyvezető

2005-ben közgazdász végzettséget szerzett az Eszterházy Károly Főiskolán, 2013-ban pedig elvégezte a Master of Business Administration szakot is a Budapesti Műszaki- és Gazdaságtudományi Egyetemen. Középiskola mellett is dolgozott, alapvégzettségét tekintve kereskedelmi szakmenedzser, de PR- marketing és vámkezelői végzettséggel is rendelkezik. 2003-tól a Sykes Central Europe, amerikai call center szolgáltatásokat nyújtó vállalatnál tevékenykedik, később az Európai Uniós pályázatokhoz kapcsolódó Telemarketing csoportot vezeti, majd az SAP Business One termékhez kapcsolódó bejövő és kimenő hívásokat kezelő telefonos ügyfélszolgálatának vezetője. 2005-ben kezdi el az autóipar szolgáltatási tevékenységének megismerését a LeasePlan Hungária Zrt-nél. A teljes kereskedelmi területet bejárva megismeri az értékesítés, ügyfélkapcsolati területeket; kialakítja a Training & Quality Management alapjait az ügyfélkezelésben, valamint kiemelt ügyfelekkel foglalkozik stratégiai szinten. Több évben az év dolgozója és a „LeasePlan Arca”. 2008-ban a francia hátterű Societé Generále bankcsoport leányvállalatához, az ALD Automotive Magyarország Kft.-hez csatlakozik. Értékesítési és marketing vezetése alatt a vállalat dinamikusan növekedett – a gazdasági válság ellenére is – és több ezer kezelt gépjárművel, valódi szolgáltatási megközelítéssel a TOP 5 vállalat közé emelkedett.

2013-tól az értékesítési tevékenység mellett a meglévő ügyfelekért is felel csapata, így az ALD kereskedelmi igazgatójává nevezik ki, mely évek alatt a vállalat portfólió vásárlással és cégvásárlással is tovább szilárdítja az ez időszak alatt is növekvő ügyfélállományát. 2015-re a vállalat piacvezetővé válik a magyar piacon, árbevétele meghaladja a 20 milliárdot, dolgozói létszáma eléri a 120 főt.

2019-től a Schiller Autó Család vállalati szolgáltatásait összefogó Schiller Flotta Kft. ügyvezetője.
A WWF együttműködésen túl, az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítvány támogatója, a Magyar Lízingszövetség állandó tagja 2008 óta, a Magyar PR Szövetség egyéni tagja, valamint a Magyar Autókölcsönzők Szövetségének elnökségi tagja 2019 óta.

Kiss Attila, E.ON Hungária Csoport, Elnök-vezérigazgató

Kiss Attila 1999-ben, 26 évesen csatlakozott az E.ON Csoporthoz, és azóta számos vezetői posztot töltött be mind Magyarországon, mind Németországban. 2008 és 2009 között az E.ON Energie AG-nál Magyarországért felelős igazgatóként dolgozott. 2009-ben az E.ON Hungária Zrt. energiakontrolling és optimalizációs igazgatójának nevezték ki, 2011-től az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. ügyvezető igazgatója volt 3 évig. 2014-ben az E.ON Hungária csoport DSO vállalatok vezérigazgatója lett. Az E.ON Hungária Zrt. Igazgatóságának 2015 óta tagja. 2018. június 1-től az E.ON Hungária Zrt. elnök-vezérigazgatója, 2020. április 1-től az ELMŰ-ÉMÁSZ társaságcsoport igazgatóságának elnöke. Vállalatvezetőként vallja, hogy a sikerhez olyan csapat kell, amely őszinte, nyitott, a közös célért hajlandó sokat tenni, egyúttal képes tanulni a saját hibáiból. Hisz a vitában, közös bölcsességben, a közösen hozott megállapodásokat azonban mindenkinek be kell tartania. Felsőfokú tanulmányait Szolnokon, a Kereskedelmi és Gazdasági Főiskolán, majd a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen végezte. A Buckinghamshire Chilterns University hallgatójaként 2002- ben harmadik diplomáját is megszerezte.

Az E.ON csoport első magyar top vezetőjeként a magyar gazdaság és a hazai energiapiac stratégiai jelentőségű, 8.300 főt foglalkoztató vállalatát irányítja. Mindezt az iparág jelenleg zajló, a két és fél évtizeddel ezelőtti privatizáció óta nem látott léptékű átalakulásának középpontjában állva. A többlépcsős, számos vállalatfelvásárlási és értékesítési ügyletet, tőzsdei tranzakciókat és vállalat-leválasztási folyamatot magában foglaló tranzakció-sorozattal 2021-re létrejövő új E.ON célja az ügyfelek minél jobb kiszolgálása és az ország sikeréhez való további hozzájárulás, aminek két fő pillére az intelligens elosztóhálózatok üzemeltetése és fejlesztése, valamint a személyre szabott és fenntartható energiamegoldások, valamennyi szegmensben. Mindemellett lelkes sportoló, maga is triatlonozik. Meggyőződése, hogy az eredmény fókuszáltság kérdése, akárcsak a munkában. A kettő erősíti, kiegészíti egymást.

Lajkó Ferenc

DigiLog Consulting

Ügyvezető

Felsőfokú tanulmányai után rögtön a Hungarocamionnál, a Waberer’s International Nyílt Részvénytársaság elődjénél kezdett dolgozni, ahol elkezdődött töretlen, két évtizedes szakmai előmenetele melynek csúcspontján 2016 júliusától átvette a teljes cégcsoport irányítását.

2016-ban vezetése alatt a Waberer’s International Nyílt Részvénytársaság a sikeres részvénykibocsátás után, a hatodik legnagyobb listázott cégként belépett a Budapesti Értéktőzsdére. Ugyanebben az évben, 20 évvel azután, hogy kereskedő pozícióban elkezdte munkáját a cég jogelődjénél, a cégcsoport igazgatóságának tagja lett.

Többek között közreműködésének köszönhetően, 2018-ra a Waberer’s a komplett rakományok nemzetközi fuvarozásának dinamikusan növekvő piacvezető vállalata a saját flottával szolgáltatást nyújtó cégek szegmensében, és a legnagyobb logisztikai szolgáltató Magyarországon. A cégcsoport éves árbevétele meghaladja a 640 millió eurót. A munkavállalók száma 7600 fő, több mint 4000 kamion, 470 millió kilométert tesz meg behálózva Európát.

  1. február 1-vel elhagyja a Waberer’s-t, de a zökkenőmentes vezetőváltás érdekében az elkövetkező 6 hónapban továbbra is a vállalat rendelkezésére áll. 2019. szeptember 1-vel elindítja nemzetközi tanácsadó cégét, amelyben célja, hogy tudásának és több, mint 20 éves tapasztalatának megosztásával támogassa a fejlődni kívánó cégek tulajdonosait és csúcs vezetőit. A jelenlegi gazdasági helyzetben pedig válság menedzselési tanácsokkal segíti partnereit, hogy kezelni tudják a járvány okozta gazdasági hatásokat. A Menedzserszövetség 2017 Év Menedzsere Díj kitüntetettje.

Mikola Gergely

International Personal Finance

Globális Vállalati és Kormányzati Kapcsolatokért Felelős Igazgató

Közgazdász tanulmányait a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen és az ELTE-n végezte. Több mint 20 év Public Affairs, kommunikáció, Public Relations és fenntarthatóság területén szerzett vezetői tapasztalata van, vállalati és ügynökségi oldalon egyaránt. Továbbá 15 év multinacionális vezetői tapasztalat van a háta mögött, melyből több mint tíz éven át párhuzamosan több országért felelt.

Jelenleg az International Personal Finance Plc. globális vállalati és kormányzati kapcsolatokért felelős igazgatója, a vállalatcsoport igazgatóságának tagja. Korábban a BAT Közép-Európáért felelős kormányzati és vállalati kapcsolati igazgatója volt, azelőtt pedig a Provident kommunikációs igazgatójaként dolgozott. 5 évig a Brit-Magyar Kereskedelmi Kamara elnökeként tevékenykedett, valamint 2 évig az európai brit kamarákat tömörítő szervezet, a COBCOE, igazgatósági tagi posztját is betöltötte.

Óhidi Zsuzsanna

Marquard Média Magyarország Kft.

Ügyvezető Igazgató

Felsőfokú tanulmányait 1993-ban kezdte meg a helyi tanárképző főiskolán, ahol 1998-ban szerzett magyar-német szakos tanári diplomát. Még tanulmányai befejezése előtt, a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemre is beiratkozott, ott 1999-ben szerezett közgazdász diplomát médiamenedzsment szakon. Szakmai pályafutását a D’Arcy Wunderland reklámügynökségnél kezdte média asszisztensként, de rövid időn belül sales területre váltott, az akkori JMG magazinkiadó key account managereként. Az időközben Marquard Media névre átkeresztelt kiadónál hirdetési, majd kereskedelmi igazgatói posztok betöltését követően 2013 decembere óta ügyvezető igazgatója a cégnek. 2017-18-ban a Marquard csoport rábízta a lengyel anyavállalat átmeneti ügyvezetését, a mai napig stratégiai tanácsadóként segíti a vállalat működését.

Ügyvezetése alatt a hagyományos print hátterű kiadóból komplex kommunikációs szolgáltatásokat nyújtó médiacéggé vált a Marquard Media Magyarország, ahol olyan új divíziók jöttek létre, mint az MM Content Stúdió vagy az MM Digital Services. A cég a médiapiacon innovatív hozzáállásáról, rugalmas és agilis működéséről, gyakorlatiasságáról ismert, egyebek mellett ennek is köszönhető, a vállalat elmúlt években folyamatosan növekvő eredménye. Vezetése alatt a cég működését és a tartalomgyártást egyre inkább áthatja a társadalmi felelősségvállalás, a médiacég volt az első „FUR Free” cég Magyarországon. A tavalyi évben indult Marquard Media Cares nemzetközi CSR program egyik vezetőjeként pedig azért felel, hogy a cégcsoport által kitűzött társadalmi felelősségvállalási célok nemzetközi szinten is megvalósuljanak.

Az Egyenlítő Alapítványnak a kezdetektől tagja, támogatója, kiemelten fontos számára a női vezetők támogatása, a nemek közti munkahelyi egyenlőtlenségek enyhítése. Az általa vezetett cégben a női vezetők aránya 50% feletti, a céghez tartozó orgánumok rendszeresen foglalkoznak a témával. Rendszeresen indul maratonokon, a futás és az egészséges életmód hirdetése szintén szerves részét képezik szakmai és magánéletének egyaránt.

Az MLE elnökségi tagja, rendszeres előadója szakmai konferenciáknak. Szerepelt már a Marketing és Média szaklap TOP50 Legbefolyásosabb emberek a magyar médiaiparban listáján, illetve a Forbes magazin Befolyásos Nők listáján is.

Takács László

Bridge to Deal Kft.

Alapító-tulajdonos, Ügyvezető

2001-ben a közgazdász diplomája megszerzését követően a közép-európai régióban működő, dokumentum menedzsmenttel foglalkozó Docu Guard cégcsoportnál helyezkedett el pénzügyi területen. A pályája ezen kezdeti időszakában értékes tapasztalatokat szerzett a regionálisan is dinamikusan fejlődő, magántulajdonú vállalkozásokat érintő napi szintű kihívások kapcsán.

Az amerikai központú és New York-i tőzsdén jegyzett Iron Mountain Inc. több éves folyamat lezárásaként 2004-ben vásárolta fel a Docu Guard-ot, majd 2006-ra teljesen integrálta a regionális cégcsoportot a globális szervezetbe. Ebben az időszakban ismerkedett meg a máig egyik kedvelt szakterületével a vállalati M&A (cégek egyesülése és felvásárlása) tranzakciók és az azt követő üzleti- és szervezetintegrációs folyamatokkal.

A szakmai előmenetele az Iron Mountain cégcsoporton belül is folytatódott, 2007-ben Közép-Európai Pénzügyi Igazgatónak nevezték ki. Ahol fő feladata egy üzleti fókuszú, regionális pénzügyi csapat felépítése és folyamatos fejlesztése volt. Mindeközben elméleti tudását is fejlesztette, melynek során Jogi szakokleveles közgazdász, illetve okleveles adótanácsadói végzettségeket is szerzett.

A cégcsoporton belüli karrierje 2010-ben az Iron Mountain magyarországi ügyvezetői, majd ezzel párhuzamosan 2014-től a Közép-Európai Alelnöki pozíciókban folytatódott. Ezekben a pozíciókban tapasztalatot szerzett országhatárokon és vállalati funkciókon átnyúló csapatok hatékony és eredményes vezetésében, vállalati növekedési és értékesítési stratégiák kialakításában és végrehajtásában, M&A tevékenységek vezetésében, továbbá operatív hatékonyság-növelési programok levezetésében. A felsővezetői munkája során számtalan üzleti és pénzügyi kihívással szembesült, melyek megoldása során mindig az optimális üzleti teljesítmény és a bevétel- és nyereségnövekedés elérésére törekedett. Az ügyvezetőként és regionális alelnökként eltöltött időszak alatt több, mint 20%-kal növelte a cégcsoport regionális és közel 30%-kal a magyar piaci részesedését.

  1. augusztus 1-vel elhagyja az Iron Mountain-t és megalapítja tanácsadó cégét, amelyben kollégáival hatékony és személyre szabott támogatást nyújtanak az ügyfelek operatív és stratégiai szintű üzleti kihívásai kapcsán.

Vértes Gábor

Pauker Holding Kft. – Pauker Nyomda

ügyvezető igazgató

A Kossuth Nyomdában tanult és végzett ofszet gépmesterként 1982-ben. 1985-ben az Építő – és Vegyesipari Szövetkezetben egy nyomdai reklámágazatot vezetett, 1989 óta Pedig a Pauker Nyomda alapító tulajdonosa. Jelenleg két céget képvisel a Pauker Holding Kft. – a Stanctechnik Kft.-t 55 fővel, illetve a Pauker Nyomdát 155 alkalmazottal. Nagy felelősségnek és kiemelt fontosságúnak tartja, hogy az általa kezelt két cégnek és közel 200 embernek biztosít megélhetőséget hónapról hónapra, évtizedről évtizedre. Üzleti gyakorlata alatt nem csak a dolgozóival, hanem ügyfeleivel is az évtizedes kapcsolatépítésre törekszik.

A Nyomdaipari – és Nyomdász Szövetség tagja 1996 óta és 6. éve elnökhelyettese. Ezen kívül a Family Business Club – Hungary nevű szervezetnél a tagfelvételi bizottság tagja, illetve 3 éve a Menedzserszövetség elnökségi tagja.

A Kossuth Nyomdás évei alatt elvégezte a Vendéglátóipari Szakközépiskolát – szakács üzletvezetői szakon. Elmondása szerint nem gyakorlott szakács, ám előnyben részesíti a gasztronómiát, tagja a nemzetközi gasztronómiai Chaine des Rôtisseurs Világszervezetnek. A vendéglátóipari kötődését erősíti, hogy közel áll a borászathoz – különösen Szekszárd, Eger, Sopron és Villány borait kedveli.

Hobbyjának és szenvedélyének tartja a mai modern művészetet – aktív művészetpártoló, maga is műgyűjtő – a művészet élvezetét nap, mint nap megosztja kollégáival – a Pauker Nyomda területén számos műalkotás fellelhető gyűjteményéből.

Elmondása szerint szakmai sikereit kizárólag szorgalmának köszönheti. Alapvetően fontosnak tartja, hogy amiből él az ember, azt részint szeresse és tisztelje. Ő maga tiszteli a nyomdaipart és bízik benne, hogy van jövője ennek a csodálatos szakmának. Véleménye szerint minden trend ellenére, még mindig szükség van nyomdatermékekre, amikor az internet okozta reklámzaj elnyomja az emberek figyelmét.

Dr. Zolnay Judit

MetLife Magyarország és Bulgária

Vezérigazgató

Alapdiplomáját jog- és államtudományból szerezte, MBA mesterképzéssel rendelkezik.

Biztosítási jogászként kezdte pályafutását. 2005-től a Winterthur Biztosító Zrt. vezérigazgató-helyetteseként és a Winterthur Nyugdíjpénztár Igazgatótanácsának elnökeként vezette a Nyugdíj Üzletágat. 2006-ban vezetésével alakult meg a Premium Magánnyugdíjpénztár, melyet később Közép-Kelet Európa legjobb Nyugdíjpénztárává választottak. 2008 márciusától az Aviva Életbiztosító Zrt. értékesítési és marketing vezérigazgató-helyettese. A MetLife Magyarország vezérigazgatói pozíciójára 2015 májusában nevezték ki. 2018 júliusa óta a MetLife bolgár vállalatának irányításáért is felel.

Tagja a Hungarian Business Leaders Forum Női vezetői klubjának és az Egyenlítő Körnek valamint Board tag az Amerikai Kereskedelmi Kamaránál és a United Way Alapítványnál. Fiatal tehetségeket mentorál.

A Forbes 2016-ban összeállított „Az 50 legbefolyásosabb magyar nő” listán a nyolcadik helyen végzett.

FELÜGYELŐBIZOTTSÁG

Dr. Tálos PéterFelügyelőbizottság Elnöke

Foxconn csoport, Cloud Network Technology Kft., Alelnök, Ügyvezető Igazgató

1971-ben született, tanulmányait a pécsi Janus Pannonius Tudományegyetem Közgazdaságtudományi karán és a Károli Gáspár Református Egyetem Állam- és Jogtudományi karán végezte. 2003 óta dolgozik a Foxconn csoportnál, ahol különböző – vezetői – pozíciókat töltött be. 2004 márciusáig a Foxconn WLBG Americas regionális business controllere és vezérigazgató-helyettese.

2004 április óta dolgozik a Foxconn magyarországi leányvállalatainál, 2007 december óta ügyvezetője a PCE Paragon Solutions Kft.-nek, 2013-tól az FIH Europe Kft.-nek, 2017-től pedig a Cloud Network technology Kft.-nek. 2018 júliusától a Foxconn magyarországi operációért felelős alelnöke.
2011 és 2014 között ellátta a lengyelországi leányvállalat – a PCE Paragon Invest Sp. z o. o. ügyvezetői feladatait is. Részt vett a cégcsoport európai akvizícióinak lebonyolításában, két esetben képviselte a csoportot az európai bizottsági versenyhatósági eljárás során. Vezetése alatt a vállalat eddig minden évben nyereséges volt és megőrizte helyét az ország 25 legnagyobb árbevételű cégei között.

A Foxconn csoportot megelőzően a finn Eimo vállalatcsoport magyar leányvállalatának controllere, majd a vállalatcsoport ázsiai adminisztrációjáért (pénzügy, HR, IT stb.) felelős igazgatója volt hong kong-i székhellyel.

2015-től a Joint Venture Szövetség elnöke. 2008-tól a Karsai Holding Felügyelőbizottságának tagja. A Grundfos-Tatabánya Kézilabda Egyesület elnökségi tagja. 2000 és 2002 között a Szolnoki Főiskola óraadó tanára.

Boros Péter

KÖMI Mérnökiroda Kft.

Tulajdonos

A Budapesti Műszaki Egyetem Gépészmérnöki Karán végzett 1993-ban, majd ezt követően mérnök-közgazdász diplomát szerzett a Közgazdaságtudományi Egyetemen. Fiatalon 24 évesen már vezetőként hat évet dolgozott az akkor komoly átalakulásokon átmenő magyar ipar és az energetika területén. Számos nagyvállalat (magán és állami) vezető tisztségviselője volt az ipar, energetika, közlekedés területén (MAVIR Zrt., Ganz Motor Kft., BKV Zrt., DDGÁZ Rt., Corvinbank Rt., stb.). 1999 és 2010 között a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházási igazgatója. Részt vett az autópálya díj bevezetésben, az ahhoz kapcsolódó értékesítési hálózat felépítésében. Több százmilliárd forint közúti infrastruktúra beruházásért felelt, létrehozva az ehhez szükséges országos szervezetet és bevezetve a projektmenedzsment kultúrát a Társaságnál. 2010-től nemzetközi projekt igazgatói minősítéssel rendelkezik. A közlekedés fejlesztés területén elért eredményeit Közlekedésért Érdeméremmel és Győr Város Ezüst Érmével ismerték el.

2011-től 2016-ig a vizuális marketing eszközöket tervező és gyártó, piacvezető középvállalat a Béflex Zrt. vezérigazgatója. Itt feladata a klasszikus családi vállalkozásból történő átvezetés volt modern céggé, beleértve a rendszereket, a menedzsmentet, a kultúraváltást és az utódlás kérdését is. 2016-tól a KÖMI Mérnökiroda Kft. FB-elnöke. A társaság a mély-, magasépítés területén végez mérnöki, tervezői és projektmenedzsment tevékenységet. Jelenleg a 21. századi digitális mérnöki megoldások bevezetésére és a generációk közötti együttműködésre fókuszál a szűken vett területén. CSR tevékenységei, a Fővállalkozók Szövetségének FB elnöke és az Év Projektmenedzsere díjat működtető Tábla tagja.

Dénes Attila

Aegon Biztosító Zrt.

Igazgató

Végzettsége: Építészmérnök, Mérnök-tanár.

A tanulmányai befejezését követően a biztosítási szakmában helyezkedett el. 2 évet gyakornokként tevékenykedett az Allianz Hungária Biztosítónál, majd 18 éven át dolgozott az ausztrál QBE-Atlasz/QBE Biztosítónál. Kezdetben lakásbiztosítási termékfejlesztéssel, értékesítéssel, kockázatvállalással foglalkozott, később 10 éven át első számú vezetőként irányította a QBE magyarországi operációját. E közben nemzetközi tapasztalatra tett szert Ausztráliában és Ázsiában. 2016 óta az Aegon Magyarország Corporate Üzletágának a vezetője. Fő feladata a vállalat B2B és B2B2C tevékenységének az irányítása. Alapító tagja továbbá a Társ a Bajban Biztosító Egyesületnek.

Dr. Tomka János

Károli Gáspár Református Egyetem

Főiskolai Tanár

Tomka János a Budapesti Műszaki Egyetemen szerzett villamosmérnök és mérnöktanár diplomát, majd 2005-ben PhD fokozatot, gazdálkodás- és szervezéstudományokból, tudásmenedzsment témában. Közel 6 évig Németországban dolgozott projektvezetőként és tanácsadóként. 1993-2014 között a KPMG-nél dolgozott felső vezetői beosztásokban, először az informatikai tanácsadási részleg vezető partnereként, majd Chief Operating Officer-ként.

2001-es alapítása óta a KPMG Akadémia ügyvezető igazgatója, illetve főiskolai tanár a Károli Gáspár Református Egyetemen. A Keresztyén Vezetők és Üzletemberek Társasága tagja, 1994-2004 között elnöke, a The Trinity Forum vezetői akadémia magyarországi felelőse. A Magyar Mérnökakadémia és az MTA Tudásmenedzsment Munkabizottságának tagja, valamint a Harvard Business Review magyar kiadása védnöki körének tagja volt 2012 elejéig, a magyar kiadás megszűnéséig.

2007 és 2008 között a Károli Gáspár Református Egyetem Fenntartói Testületének elnöke, előtte hasonló funkciókat töltött be a Magyarországi Református Egyház Szeretetszolgálati irodájánál, illetve a Bethesda Gyermekkórháznál.

A megosztott tudás hatalom című könyve 2009-ben jelent meg a Harmat Kiadó gondozásában. Dr. Bőgel Györggyel közösen írt, Vezetés egykor és most – A Biblia és a menedzsment című könyvét a Nemzeti Tankönyvkiadó 2010-ben jelentette meg. Következő közös kötetük várhatóan 2014 őszén jelenik meg Megéri jónak lenni? – A Biblia és a menedzsment II. címen.

A Keresztyén Vezetők és Üzletemberek Társasága (KEVE) tagja, 1994-2004 között elnöke. Számos előadást tartott, cikkeket és könyveket írt többek között a Biblia és a vezetés kapcsolatáról.

A Pesthidegkúti Református Gyülekezet presbitere.

ETIKAI BIZOTTSÁG

Dr. Békefi Veronika, Etikai Bizottság Elnöke

Szabadidő Balaton Air Kft., Idegenforgalmi Tanácsadó

1981-ben Közgazdasági Doktorátusi címet szerzett a Közgazdaságtudományi Egyetemen, 1991-ben pedig elvégezte a Jogi Egyetemet is. Idegenvezetőként már ekkor is dolgozott. A Volántourist balatoni hálózatigazgatójaként a fizetővendéglátó-szolgálat megszervezője volt. 1989-től a svájci székhelyű NUR Touristic Service, majd 1991-től a NUR GmbH magyarországi képviseletvezetője. A berlini fal lebontása után részt vett a német Neckermann tevékenységének a volt NDK területére történő kiterjesztésében. 1993-ban két kollégájával megalapította a Neckermann Magyarországot, amelynek azóta is az ügyvezető igazgatója. Cégének sikerét abban az alapelvben látja, hogy a vendég igényeinek, kívánságainak és véleményének figyelembevétele azt jelenti, hogy a munkatársak „a vendég cipőjében járjanak”. Vagyis valóban személyre szabott csomagajánlatot adjanak. Ez a siker kellett ahhoz is, hogy anyacégük, a több mint 175 éves Thomas Cook 2019-es csődjét szinte egyedüliként tudták túlélni. Ügyvezetése alatt évente 100 ezer főt közelíti meg az utaslétszám, aminek köszönhetően 2019-ben közel 20 milliárd forintot meghaladó árbevétel mellett közel 1 milliárd forint nyereséggel zárták az évet. És ez teljes biztonságot adott a cégnek, miután a Thomas Cook csődöt jelentett. Ezután tevékenyen részt vett a cég átvételében, miután az osztrák Neckermann tulajdonában lévő magyar vállalatot az osztrák cég felszámoló ügyvédi irodája értékesítette.

A Magyar Utazási Irodák Szövetsége, korábban a Menedzserek Országos Szövetsége és a Magyar Sí Szövetség elnökségi tagja. 2019-től a Menedzserszövetség Etikai Bizottságának elnöke.Támogatta a „Virtuózok” sikerét, sportban elsősorban a női kézilabda mellett tette le voksát, és részt vesz több jótékonysági szervezet munkájában. Tudásával és tevékenységével jelentősen hozzájárul a szakmai képzés átalakításához és színvonalának emeléséhez. Az elmúlt 7 évben mindig beválasztják a TOP50-be, a turizmus 50 legbefolyásosabb szereplői közé. 2004-ben PRO Tourismo díjban részesült. 2019-ben a Menedzserszövetség Év Női Menedzsere Különdíj kitüntetettje.

Bartók János

Quality and Value Tanácsadó Kft.

Vezető Tanácsadó

Tagja a Szeretem Magyarországot Klubnak, a Budapest Economy Clubnak, a Társ a Bajban Egyesületnek, és tagja a Magyar Biztosítók Szövetsége ESZE Irányító Testületének. A Soproni Egyetem Közgazdaságtudományi Karának címzetes egyetemi docense.

Eredeti diplomáját a Gödöllői Egyetem Mezőgazdaságtudományi Karán szerezte 1992-ben, amely első munkahelye is volt. Az AEGON-csoport vezető utánpótlást képző programjához 1993-ban csatlakozott. Végigjárva a vállalati ranglétrát dolgozott képviselőként, fiókvezetőként, divízióvezetőként, értékesítési és marketing-, életbiztosítási- és nem-életbiztosítási vezérigazgató-helyettesként. Vezérigazgatóként irányított AEGON leányvállalatokat és közreműködött kelet-európai felvásárlásokban és zöldmezős beruházásokban. Az AVIVA biztosítóhoz 2007-ben csatlakozott magyarországi vezérigazgatóként. Később a cseh, román, szlovák és magyar vállalatok munkáját irányította a Danube régió vezérigazgatójaként. Tagja volt az AVIVA Executive Leadership Teamjének ahol az új európai működési modell kialakítása is felelősségei közé tartozott. A MetLife felvásárlása után az AHICO, AVIVA/MetLife biztosítók egyesülését, majd átszervezését irányította 2015-ig. 2016-tól az ERGO biztosítók igazgatósági tagja volt és felelt a vállalatok értékesítési és marketing stratégiájáért. 2018. júniusától a Duna Medical Center csoport vezérigazgatója volt. A Duna Medical Center csoport Magyarországon öt vállalattal képviselteti magát. Legfontosabb tevékenységük az ország egyik legkorszerűbb és egyik legsokoldalúbb magánegészségügyi szolgáltatójának a Duna Medical Centernek a működtetése. 2021 évtől saját tanácsadó cégükben dolgozik magánegészségügyi szolgáltatók és biztosítótársaság megbízásából.

Rendszeresen ad elő pénzügyi-, biztosítási-, egészségügyi szakmai konferenciákon, felsőoktatási képzéseken és publikál ezen szakterületeken.

Flesch Tamás

Continental Group Kft.

Tulajdonos, Ügyvezető Igazgató

1983-ban a Novotel Hotelben portásként kezdi pályafutását, 1990-től a Korona Hotel főportása lett.

2000-ben a Moulin Rouge újranyitását irányító ügyvezetőként tevékenykedik, 2001-ben pedig elindítja saját cégét, a Continental Travelt, melynek ügyvezetői feladatait is Ő látja el.

2006-tól befektetői segítséggel nyitja meg az első szállodát, a Hotel Parlamentet, 2009-ben pedig a Palazzo Zichy hotelt, mindkét szállodában résztulajdonos-ügyvezető. 2016-ban a Hotel Moments-et nyitja meg a Bistro Fine étteremmel együtt az Andrássy úton, ügyvezetőként.

2006–2010 között a Magyar Turizmus Zrt. Igazgatótanácsának tagja, 2010-ben pedig alapító tagként vesz részt a Magyar Beutaztatók Szövetségének munkájában.

  1. márciusától a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének általános alelnöke, 2019. januárjától elnöke.

Az utóbbi 10 évben minden alkalommal bekerült a turizmus szektor 20 legbefolyásosabb embere közé.

Márton Katalin

Praktiker Kft.

HR & CSR Igazgató

Katalin 1997-ben, az akkor még német tulajdonban lévő Praktikernél kezdte pályafutását, mint a piacra lépő vállalat első HR menedzsere. Részt vett a magyarországi központ és az első 10 áruház toborzás kiválasztásában, valamint a cég humánerőforrás-gazdálkodás alapjainak lerakásában. Ezt követően egy nemzetközi HR menedzseri pozícióra váltott, ahol egy újonnan induló telekommunikációs vállalat magyarországi, cseh, horvát és szlovén leányvállalatait építette fel, és pár hónap után az osztrák anyacég HR vezetői feladatait is megkapta. Majd szintén első HR vezetőként közreműködött a Posta Biztosító felépítésében, később pedig a Saint-Gobain Építőanyag Kereskedő Zrt. HR igazgatójaként a cég átstrukturálásában, a modern HR eszközök bevezetésében és működtetésében. 17 év után tért vissza a Praktiker Mester utcai központjába. Vezetőként is szívesen része az áruházi létnek, így a héten több napját is valamelyik áruházban kezdi és fejezi be.

  1. január 1-től, mint HR és CSR igazgató, tagja lett Praktiker menedzsmentjének, mivel a HR terület és a társadalmi felelősségvállalás kiemelt szerepet kapott. Katalin szerint fontos, hogy a munkahely adjon olyan életstílust, amelyben a magánélet és a munka egyensúlya megvalósulhat. Korábban enteriőr-stylingot is tanult, így hobbija és hivatása kitűnően találkozik a Praktikernél.

Aktív kuratóriumi tagja a Kapcsok Alapítványnak (amelynek célja a sajátos nevelési igényű (SNI) gyermekek és fiatalok, valamint segítőik támogatása). Katalin a Bridge Budapest Vállalható Üzleti Kultúráért kezdeményezés Nagykövete, továbbá aktív szerepet vállal az Edisonplatform kezdeményezésben, ami egy iránytű a szülőknek a munka jövőjéhez, összefogja és együttműködésre ösztönzi a gyerekeket fejlesztő innovatív és tudásalapú szereplőket. Szívügye a szakképzés. Izgalmas kihívásnak találja, miként tudják a kereskedelmi szakképzést olyan módon vonzóvá tenni, hogy a fiatalok ezt válasszák szakmájuknak. A Pratikert ő képviseli az Innovációs és Technológiai Minisztérium égisze alatt működő Ágazati Készségtanács Kereskedelmi tagozatában. Részt vesz a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara szakképzési bizottságában, valamint a Kamara által kiírt Szakképzési Díj pályázat bíráló bizottságában is.

Sellyey Tamás

DVM group

Operatív és Értékesítési Igazgató

1998 óta meghatározó szereplője a hazai ingatlanszakmának, ez idő alatt jelentős tapasztalatot szerzett tanácsadói, befektetői és fejlesztői területen egyaránt. 1998-2003 között a Gordon & Webster Ingatlan-tanácsadó Zrt. vezérigazgató-helyettese és 50%-os tulajdonosa volt, mely cég teljes körű tanácsadást nyújtott a kereskedelmi és lakóingatlan piacon. Ezt követően 2007-ig az Első Józsefvárosi Lakásépítő Kft. ügyvezetőjeként társasházak fejlesztésével foglalkozott. 2007-ben leigazolta a DTZ, amely akkoriban a világ egyik legjelentősebb nemzetközi ingatlan-tanácsadó cégeként működött, itt Tamás a magyarországi befektetési üzletágat vezette. 2009-ben az ingatlanpiaci válság kezdetekor váltott az Indotek Group-hoz, értékesítési és marketing igazgatói pozícióban tette széles körben ismertté a B-kategóriás piac azóta legjelentősebb szereplőjét. 2011-től, az egyre mélyülő krízis hatására közel négyéves szakmai kitérőt tett a Philips Hungary-hez, ahol country managerként illetve a Philips Lighting vezérigazgatójaként fontos tapasztalatokat szerzett a szolgáltatói után a kereskedelmi szektorban is, valamint alaposan megismerte egy globális multinacionális vállalat működését. Ezután visszatért az ingatlanszakmába, először a holland-magyar tulajdonú DBH Group-hoz, ahol 2016-tól a real estate üzletágat vezette, innen csábították el jelenlegi megbízatásának ellátására a DVM grouphoz, ahol 2017 óta a teljes cégcsoport operatív vezetéséért és az értékesítés koordinációjáért felelős.

A DVM group hazánk legkomplexebb, integrált építőipari szolgáltatásokat nyújtó cégcsoportja, a cég számos szakmai díjjal és komoly piaci elismertséggel rendelkezik, referenciái között rengeteg szép és közismert projekttel az irodai, kiskereskedelmi és hotelszektorban, valamint a műemlékfelújítás területén, de foglalkozik egészségügyi, ipari és lakóingatlan megbízásokkal is. Éves árbevétele 25 milliárd Ft körül mozog, 150 főt, túlnyomórészt mérnököket foglalkoztat.

Tamás munkája mellett aktív szerepet vállal szakmai, üzleti és társadalmi szervezetek életében. 2010 óta tagja a nemzetközi Royal Institution of Chartered Surveyors ingatlanszakmai szövetségnek, 2013 óta igazgatósági tagja és 2020 óta alelnöke a Holland-Magyar Kereskedelmi Kamarának. 2016 óta a Széll Kálmán Alapítványnak.

Ajánlott cikk

Új erdőrezervátum a Pilisi Parkerdőben

Föld Napja 2021 Földünk ökológiai jövője szempontjából kulcsfontosságúak az erdők, ezt ma már talán a …

Vélemény, hozzászólás?

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás