FRISSS!!!
Home/Címlap/Garantált a Ferrari sikere a Forma 1-ben

Garantált a Ferrari sikere a Forma 1-ben

Utolérte a változás szele a Forma-1 világát is: az eddigi champagne helyett ezentúl legalább három éven keresztül olasz pezsgővel koccintanak majd a nagydíjak legjobbjai.

Az új szerződésértelmében az idei, március végén induló szezonban már nem champagne-t locsolnak a bajnokok a Forma 1-ben, hanem a Ferrari Trento pezsgős palackjait pukkantják majd a pódiumon. Az egyezséget három szezonra írták alá. Amióta csak létezik a száguldó cirkusz, eddig mindig champagne-nyal ünnepelték a győzelmet a legjobbak, igaz, 1980-ban a monzai nagydíjon egyszer már rivaldafénybe kerültek a Ferrari pezsgői is. Ennek fényében Matteo Lunelli, a Ferrari Trento CEO-jának szavai érthetőek: “egy csodálatos kalandnak nézünk elébe” – mondja, és egyúttal reméli, hogy hosszútávon a globális eladási mutatók kétszeresére nőnek majd. Stefano Domenicali, a Forma 1 CEO-ja szerint a sportág méltó képviselőre lelt a Ferrari Trentóban; amely márkanév már hosszú idők óta jelenti Olaszországban a kiválóság szinonímáját.

Jelenleg még nem lehet tudni, hogy mely pezsgőt láthatjuk viszont a pódiumon, azt beszélik, hogy valószínűleg egy egyedi címkés Jeroboam palackos Blanc de blancs lesz a befutó termék – ez legkésőbb március 28-án a bahreini nagydíjon kiderül. Jó hír, hogy a pezsgőélményért nem muszáj Forma 1-et nyerni, hiszen itthon is beszerezhetőek a Ferrari díjnyertes (részletes lista itt) palackjai azaborbolt.comkínálatából, akár a szóban forgó Jeroboam Blanc de Blancsis; aki pedig inkább maradna a klasszikus champagne-oknál, minden bizonnyal talál kedvére való tételt a champagneshop.hu széles szortimentjében.

„A Ferrari legendája Giulio Ferrarival kezdődött 1902-ben, és az álmával, hogy Trentinoban olyan bort alkosson, mely versenyre kelhet a legjobb francia pezsgőkkel. Úttörő volt hazájában, és az első, aki megvalósította térségének kivételes potenciálját, valamint ő telepítette Olaszországban a jelentősebb chardonnay populációkat. Nem egy rendkívül exkluzív palackot állított elő, már-már megszállott minőségre fordított figyelemmel. A Ferrari azonnal jelentős nemzetközi elismerésben részesült és a mai napig egy ugyancsak válogatós ügyfélkör formál rá jogot. Jelenleg a Lunelli család harmadik generációja tartja életben a Ferrari álmot: Marcello, Matteo, Camilla és Alessandro vezetik a céget, a Ferrarit az olasz életstílus nagyköveteiként reklámozva a világban. 2017 óta organikusan művelik a szőlőiket.”

Forrás és még több információ:Decanter.

Ajánlott cikk

Szomszédsegítő vonalat indít Magyarországon az Airbnb

Az Airbnb bejelentette, hogy Szomszédsegítő telefonvonalat indít Magyarországon. A Szomszédsegítő vonal olyan szolgáltatás, amit bárki …

Vélemény, hozzászólás?

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás