FRISSS!!!
Home/Címlap/2020, ahogy a Jófogás látta

2020, ahogy a Jófogás látta

Mekkorát ugrott idén a „maszk” szóra indított keresések száma? Mik a legnépszerűbb termékkategóriák és keresőszavak? Valóban ennyien keresnek lovat, csónakot és galambot? A Jófogás áttekintette a 2020-as évre vonatkozó számokat és adatokat.

A 2020-as esztendő minden előzetes becslést felülmúlóan hatott az utazási és vásárlási szokásokra, a digitalizációs fejlesztésekre és a fogyasztói viselkedésre is. A piacvezető Jófogás megnézte, hogy a 2020-as számokból, adatokból, a legnépszerűbb keresőszavakból, termékekből és kategóriákból mi minden rajzolódhat ki egy rendhagyó évre visszatekintve.

  • A „maszk” szót bármilyen formában tartalmazó keresések számában látványos volt az ugrás: márciusban, az első korlátozások idején 60-szoros volt a növekedés a 2019-es évhez képest
  • A karantén hatására áprilisban a „konzol” keresőszó is bekerült a top 5-be, de a tavaszi és az őszi szigorítások idején is rendkívül sokan érdeklődtek kutyatársak iránt: áprilisban kétszeresére nőtt, ősszel pedig 20%-kal emelkedett a keresések száma
    • Ezért is volt különösen fontos a Jófogás nagyszabású, a felelős örökbefogadással foglalkozó kampánya, amelyhez egy különleges kiadvány is készült
  • Ha éves szinten nézzük a legnépszerűbb keresőszavakat, az „ingyen elvihető” szókapcsolatot 2020-ban sem lehetett letaszítani a trónról
    • Az élbolyban található még például a kistraktor, a konyhabútor, a hangfal, az utánfutó, a laptop, a mobilház, a galamb és a csónak is, míg az e-bicikli először került a legnépszerűbb keresőszavak körébe
  • A legkeresettebb főkategóriák között a házat, a házi- és haszonállatot, az autót, az állásajánlatot, a bútort, a kerékpárt, az üdülőt, a haszongépjárművet és a mobiltelefont láthatjuk
    • Az élen járó alkategóriák között is találunk érdekességeket, hiszen az élen ugyanúgy megtalálhatjuk a már említett kutyákat és a mobiltelefonokat, mint a lovat, a horgászatot, a sertést és a szekrényeket/szekrénysorokat

Végül nézzük a számokat!

  • A Jófogás 2020-ban naponta átlagosan csaknem 550 ezer aktív látogatást regisztrált az oldalán
    • Ez éves viszonylatban megközelítőleg 278 millió aktív látogatást jelent
  • 2020-ban mintegy 160 ezer sikeres Háztól-Házig tranzakció valósult meg a Jófogáson, vagyis ennyiszer választották a házhozszállítás lehetőségét
    • A rekordnap december 7-e volt, csak aznap 1092 ilyen adásvétel ment végbe
  • 2020-ban már minden 5. felhasználó a Jófogás applikációból „érkezett”, 70% pedig mobileszközről

„A többcsatornás modell létjogosultságának visszaigazolásaként úgy látjuk, hogy a Jófogás felhasználói is egyre többen intézik az adásvételeiket mobilfelületről és az applikációnkból, és egyre többen használják a Háztól-Házig és a csomagküldő szolgáltatásainkat is. A jövőbeni fejlesztéseink során is kiemelt hangsúlyt fogunk fektetni ezekre a területekre, hiszen az internetezők mára már nem tesznek különbséget webshop és webshop, illetve webshop és apróhirdetési oldal között. Így mindenhol hasonló, magas színvonalú kényelmi funkciókat és szolgáltatásokat várnak el”emelte ki Palocsay Géza, a Jófogást működtető Adevinta Classified Media Hungary Kft. ügyvezetője.

Ajánlott cikk

A koronavírus-vakcinák mellékhatásai érdeklik legjobban a magyar internetezőket

A legtöbben a Szputnyik V oltás esetleges mellékhatásaira kerestek rá az utóbbi hetekben az interneten, …

Vélemény, hozzászólás?

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás