FRISSS!!!
Home/Galéria/FOREO: Vezércsere a beauty-tech óriás élén

FOREO: Vezércsere a beauty-tech óriás élén

  • 2021-től új CEO vezeti a FOREO-t

A svéd FOREO vezérigazgatói székébe új szakember kerül: 2021-től Boris Trupčević vezeti a csúcstechnológiai megoldásairól ismert beauty-tech óriást.

A következő innovációs időszakban a szépségipari high-end eszközök mellett új területek felé is nyit a cég. Ehhez az újonnan kinevezett CEO a leköszönő vezérigazgatótól, a márka alapítójától, és számos FOREO készülék feltalálójától, Filip Sedic-től kap majd támogatást. A márka és a stratégiai vízió kulcs-forrásaként Sedic által biztosított a zökkenőmentes átadás. A korábbi CEO továbbra is aktívan részt vesz a FOREO sikereiben, a termékfejlesztésre összpontosítva.

A FOREO új vezetője, Boris Trupčević több mint 25 éves tapasztalattal rendelkezik a média területén, korábban a Styria Group Croatia médiavállalat vezérigazgatója volt, illetve továbbra is aktív igazgatósági tagja marad az International News Media Association szövetségnek. A szakember termékfejlesztésekben is számos tapasztalatot tudhat magáénak; a design, az innováció, az új technológiák és a digitális megoldások különösen inspirálják.

Boris Trupčević: FOREO CEO

A média vállalatnál betöltött korábbi CEO pozíciójában Boris a tartalomért, szerkesztőségekért, nyomtatott/online termékekért, digitális aktivitásokért, technológiafejlesztésekért, sales folyamatokért és a marketingért felelt. A média cégnél egy teljes körű digitális átalakítást vitt véghez, miközben kommunikációs megoldásaival a vállalat több mint 100 nemzetközi szakmai díjat kapott. A digitális transzformáció keretén belül széles körű oktatási programokat, targetált dolgozói képzéseket indított, valamint Data Science/Machine Learning csapatokat állított fel.

Boris Trupčević számára a FOREO szerelem volt első látásra: “Az első pillanattól kezdve inspirált a FOREO merészsége, küldetése és ambíciója. Amit a FOREO eddig elért, az kiemelkedő. Ugyanakkor rengeteg minden áll még előttünk. Feltehetjük a kérdést, hogy segíthetjük tovább az emberek mindennapjait? Még szélesebb kontextusba téve; hogyan segíthetünk az emberiségnek? Azáltal, hogy egyéni szinten boldoggá teszel valakit, azzal kis lépésekkel haladsz az óriási ugrás felé. Ha valóban segítesz az embereknek abban, hogy szépnek érezzék magukat és magabiztosabbak legyenek, akkor ez az érzés számukra olyan hatalmas lesz, mint maga az univerzum. És ez megváltoztatja az életüket. Ez a FOREO útja.” – mondta Trupčević a kinevezése kapcsán.

Filip Sedic, a korábbi CEO így foglalta össze: ‘’Sokkal többet érhetünk el együtt. A FOREO első nyolc éve féktelen volt, de ez csak a kezdet. A FOREO a teljes iparágat felkavarta és újraértelmezte, miközben úttörőként haladt a saját kategóriájában. Ez hatalmas teljesítmény, ezen az úton megyünk tovább!”

„Számomra a FOREO szerelem volt első látásra. És másodikra, sőt, harmadikra is. Bár el kell ismernem, az első reakcióm az volt, hogy ez nem az én területem. De aztán jobban megnéztem és belém hasított, nekünk össze kell házasodnunk! Azonnal. Las Vegas-i módon.’’- mondta Trupčević.

FOREO tények:

A FOREO rövidítése a “For Every One” arra utal, hogy svéd cég úttörő, elérhető megoldásai mindenkinek megkönnyítik, megszépítik a mindennapjait. Ha jól érzed magad, jól is nézel ki – ez a FOREO célja.

  • A FOREO-t (ejtsd: FOR-RAY-OH) a svédországi Stockholmban alapította 2013-ban Stockholm Filip Sedic feltaláló, akinek a nevéhez több mint 200 nemzetközi szabadalom fűződik.
  • A cég egy szépségápolás start-up-ból mindössze 7 év alatt globális vállalattá nőtte ki magát, több mint 3000 embert foglalkoztat világszerte, 22 irodában, 5 kontinensen.
  • Az internetes keresési kifejezések száma alapján a FOREO a világ leggyorsabban növekvő szépségápolási készülékeket gyártó márkája.
  • A svéd beauty-tech cég készülékei világszerte több mint 12 000 üzletben, köztük a Sephora, a H&M, a Neiman Marcus, a Macy’s, a Barneys, a Selfridges áruházaiban; több mint 77 országban kaphatóak.
  • A FOREO az otthoni bőrápolási eszközök piacán éllovasnak számít: világszerte több mint 36 millióan rendelkeznek legalább egy FOREO termékkel, e mellett kb. 1,5 millió regisztrált felhasználó is tagja a FOREO családnak.
  • Az elmúlt 3 évben a FOREO készülékek több mint 120 formatervezési és szépségápolási díjat nyertek.
  • A FOREO termékcsaládjában megtalálhatók a szilikonos LUNA arctisztítók, az UFO okos maszk készülékek és az UFO által aktivált maszkok, a BEAR mikroáramos arcfeszesítő készülékek, az ISSA szónikus fogkefék, az IRIS szemmasszírozó, az ESPADA pattanáskezelő készülék és egyéb bőrápolási termékek.

Ajánlott cikk

Dr. Novák Hunor elismeri: nagyot tévedett a koronavírussal kapcsolatban

„Nem gondoltam volna, hogy ebből világjárvány lesz!” Egy igazi véleményvezér, akit az online térben több …

Vélemény, hozzászólás?

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás