FRISSS!!!
Home/Élet+Stílus/Életmód/Saját szakállas szuperhőssel kampányolt a Bridgestone a prosztatarák ellen

Saját szakállas szuperhőssel kampányolt a Bridgestone a prosztatarák ellen

A Bridgestone Tatabányánál dolgozó szuperhős, ingyenes prosztatarákszűrés, bajuszos maszkok, borbély kitelepülés és bajusz-kvíz is szerepelt idén a tatabányai gyár novemberi egészségmegőrző kampányában. A vállalat immár harmadik éve hívja fel a figyelmet a Magyarországon évente mintegy 1500 férfi halálát okozó prosztatarák veszélyeire.

A Bridgestone Tatabánya 1200 dolgozójának közel 90 százaléka férfi, így a daganatos megbetegedés elleni küzdelemre bajuszokkal és szakállakkal figyelmet felhívó Movember kampány minden évben kiemelt helyen szerepel a gyár életében. Amellett, hogy matricákkal, plakátokkal, roll-upokkal és e-mailekkel szakáll- és bajusznövesztésre buzdította a dolgozókat, a cég egész hónap folyamán ingyenes és fájdalommentes PSA prosztatarák-szűrővizsgálati lehetőséget is biztosított számukra.

A gyárban több napos borbély kitelepülés gondoskodott arról, hogy a megnövesztett arcszőrzetek kezelésbe legyenek véve, a dolgozók bajusz-kvízjátékban vehettek részt, illetve valamennyi dolgozó kapott egy a gyárban játszódó digitális képregényt is. A füzet betekintést nyújt a gyár novemberi kampányába, miközben érzékeny és emberközeli módon oszlatja el a prosztatarákkal kapcsolatos legfontosabb tévhiteket.

„A Movember nálunk már hagyománynak számít. Amellett, hogy ilyenkor sokan bajusz- és szakállnövesztéssel fejezik ki szolidaritásukat, a többség aktívan részt is vesz a programjainkon. Több százan használták ki a gyárban biztosított prosztatarákszűrés lehetőségét, minden bajusz-kvízlap elfogyott, és a borbély kitelepülés is nagyon népszerű volt, a borbélyok a borotvát szinte csak a fertőtlenítések idejére tették félre” – mondta el Topolcsik Melinda, a Bridgestone Tatabánya Kft. ügyvezető igazgatója. Hozzátette: „Azt látjuk, hogy férfi dolgozóink hálásak azért, hogy az őket foglalkoztató cég nem csak felszólal, de tesz is az ő egészségükért. Mi pedig a továbbiakban is örömmel folytatjuk ezt a gyakorlatot.”

A Bridgestone képregénye a következő linken érhető el: https://bit.ly/33tOPXN

Ajánlott cikk

Algoritmus mondja meg, hol van jó helyen az orvos

ingyenes „egészségügyi Tinder” újra rajzolja az egészségügyi munkaerő piacot Forr az egészségügy, recseg-ropog az ágazat …

Vélemény, hozzászólás?

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás