- Nyolcadik alkalommal mutatják be a kkv üzleti és marketingtrendeket
A tavaly 1700 döntéshozóval megrendezett, teltházas Magyar Marketing Fesztivál – a szervezők közleménye szerint – minden eddiginél erősebb szakmai programmal és „show”-val érkezik immár 8. alkalommal 2021. január 21-én. Az esemény célja – a hagyományokhoz híven – a 2021-es év várható üzleti és marketingtrendjeinek bemutatása, a vállalkozások, cégvezetők és döntéshozók felkészítése az idei év kihívásaira.
A rendezvényen több mint 20 előadó – mindannyian az adott szakterület jeles vagy éppen piacvezető képviselői – exkluzív előadása várja a látogatókat. A központi téma ismét: az előttünk álló évre javasolt marketingeszközök, -módszerek, -megoldások bemutatása, amelyek alkalmazásával a vállalkozások fejlődése garantált.
„A feldolgozott témákat a tavalyi évekhez hasonlóan most is hosszas piackutatás előzte meg annak érdekében, hogy a cégvezetők, döntéshozók és szakmabeliek abból választhassanak, ami valóban érdekli őket, amit leginkább fejleszteni szeretnének saját cégükben” – fogalmazott Miklovicz Norbert, a marketingesemény alapító- főszervezője.
„Idén egészségügyi biztonsági intézkedéseket hoztunk, amely korlátozza például a személyes résztvevők és a kiállítói standok számát. Persze ennek nem örülünk, mert évről évre látogatói csúcsot döntünk, és a szakmai közönség szinte már ki van éhezve a személyes rendezvények iránt. A végső megoldás egy hibrid konferencia, tehát akik nem férnek be a személyes limitbe, online tudnak részt venni az előadásokon és a kapcsolatépítő programokon.” – folytatta Miklovicz.
Idén is lesz egy több mint 20 standos szakkiállítás, ahol a kivitelezők nem csak egyedi ajánlatokkal várják a látogatókat, hanem számtalan új terméket, szolgáltatást is bejelentenek a piac számára.
Lesz újra üzleti kapcsolatépítő (networking) rendezvény ahol szakértői segítséggel gyors, moderált üzleti kapcsolatépítésre, kapcsolati tőke megosztására lesz lehetőség. Egy-egy tapasztaltabb kapcsolatépítő akár 100 új kapcsolattal térhet haza, amely egész évben biztosítja számára a fejlődést.
Továbbá folytatódik a „Milliárdosok klubja” betétprogram, amely egy kerekasztal-beszélgetés, ahol milliárdos forgalmú, „kicsiből naggyá lett”, hiteles (sokszor családi cégből kinőtt) cégek vezetői inspirálják tapasztalataikkal a hallgatóságot.
A rendezvény részletes programja a www.marketingfesztival.hu oldalon érhető el.