FRISSS!!!
Home / Galéria / Hazai szervezetek számára adományozott egészséges nassolnivalókat a Nutline 

Hazai szervezetek számára adományozott egészséges nassolnivalókat a Nutline 

A Chio és Pom-Bär márkáiról is ismert Instersnack Magyarország Kft. által forgalmazott Nutline összesen 1,7 millió forint értékben adományozott egészséges nassolnivalót 5 szervezet számára. A vállalat közösségi média csatornáján saját fogyasztói kezébe adta a döntést, hiszen az ő ajánlásaik alapján alakult ki az ötös lista. A Nutline számára különösen fontos a fenntarthatóság és a hazai lakosság egészséges életmódra való ösztönzése, ez az akció pedig abban is segített, hogy a nehezebb helyzetben élő emberek számára is elérhető legyen a kiegyensúlyozottabb táplálkozás ebben a különösen erőt próbáló időszakban.

2020 megmutatta, hogy az összefogás fontosabb, mint valaha, hogy segíteni, támogatni egymást és a nehezebb sorsú embertársainkat kulcsfontosságú a mindennapokban. A Nutline éppen ezért vonta be követőit abba a folyamatba, amely az adományozott szervezeteket meghatározta. A márka elkötelezett a fenntarthatóság és a társadalmi felelősségvállalás mellett, ezért egy felhívást készített saját online közössége számára, amelyben arra kérte a fogyasztókat, hogy ajánljanak olyan szervezeteket, egyesületeket, akik szerintük örömmel vennék az 5 x 1 000 doboz földimogyorót tartalmazó felajánlást. 

A javaslatokat beküldésére egy hét állt rendelkezésre. Végül több száz ajánlás érkezett, melyek alapján kiválasztották azt az öt szervezetet, akikhez november közepéig meg is érkezett az adomány. A fogyasztók döntése alapján az alábbi intézmények, alapítványok kapták meg a felajánlást: 

  • Közösen Összefogva Szolgálunk – KÖSZ Egyesület, Pilis
  • Szeretet Háza, Sopron
  • Máltai Szeretetszolgálat
  • Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetsége
  • Oltalom Karitatív Alapítvány

„Örömmel tölt el minket, hogy ebbe a fontos döntésbe a fogyasztóinkat is be tudtuk vonni. Több száz ajánlás érkezett hozzánk Facebookon, ami azt is mutatta, hogy a követőink igazi közösségként tudtak működni, hogy valóban az vezérelte őket, hogy jó helyre kerüljön az adomány” – mondta Szabó Gábor, az Intersnack Magyarország Kft. vállalati kapcsolatok és piackutatási vezetője. „Ez az összegfogás tökéletesen illeszkedik a márkához, hiszen a Nutline egyik célja, hogy felhívja a figyelmet az egészséges életmódra, amelybe nemcsak a fizikai, de a mentális egészség is beletartozik. Prémium minőségű termékeinkkel szeretnénk, ha ez az üzenet minél több emberhez eljutna, illetve a szlogenben (szlogen: A természetes mosoly tápláléka) is használt mosoly mindenki arcán megjelenhetne” – tette hozzá. 

A képen Marton Adrienn, a Nutline nagykövete, gasztro műsorvezető;  dr. Nagy Sándor, a Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetségének elnöke (MVGYOSZ) és Ales, a nyugdíjas vakvezetőkutya látható.

Ajánlott cikk

Ingyenes adventi mesekalendáriummal hangolódik a BOOKR Kids a karácsonyra 

December 1-24. között minden nap egy meglepetés mesekönyv lesz ingyenesen elérhető a Mesetár adventi naptár polcán …

Vélemény, hozzászólás?

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás