FRISSS!!!
Home / World / Budapest Brand Zrt. – Létrejött a főváros új turisztikai és marketing szervezete

Budapest Brand Zrt. – Létrejött a főváros új turisztikai és marketing szervezete

2020. november 1-től Budapest Brand néven működik tovább a főváros hivatalos turisztikai, kulturális és marketing szervezete. A BVA (Budapesti Városarculati Nonprofit Kft.) és a BFTK (Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ) egyesülésével létrejövő Budapest Brand Nonprofit Zrt. egyszerre alakítja a város márka és turizmus stratégiáját, felel a kulturális tartalom előállításáért és a fesztiválok, vásárok szervezéséért a jövőben. 

Magyarország egyik legismertebb márkaneve: Budapest, az ezerarcú város, kivételes múlttal, izgalmas jelennel és gazdag ökoszisztémával. Ez a márka folyamatos fejlesztést igényel, mert Budapest mindig jobbá, érdekesebbé és szebbé tehető. A Budapest Brand Zrt. feladata, hogy összekösse a várost alkotó közösségeket, elmesélje a Budapestet meghatározó történeteket, és egyedi élményt adjon az itt élőknek és az ide látogatóknak. 

A budapesti turizmus hatékonyabb koordinációja, illetve a Budapest desztináció hivatalos és stratégiai ügyvitele továbbá az új cég kiemelt feladata. A turizmus és városmárka stratégia ugyanabból a gondolati háttérből indul ki, és az ezt közvetítő üzenetrendszer egyszerre szól a városi lakosoknak és a várost látogató turistáknak. A turisztikai termékek fejlesztése a városban élők számára is fontos, a Budapestre kíváncsi turisták pedig ugyanúgy keresik az autentikus, egyedi szolgáltatásokat, mint az itt élők. A Budapest Brand Nonprofit Zrt. számára egyszerre fontos mindkét célcsoport tájékoztatása és képviselete a szakmai szervezetekben, a nemzetközi porondon és a Fővárosi Önkormányzatban.   

A Budapest Brand Zrt. átfogó márkakutatásba is kezdett, a főváros által meghatározott három főbb stratégiai pillért alapul véve, melyek: sokszínűség, fenntarthatóság és biztonság. Ennek a három fogalomnak a közös nevezője az élhetőség. A cél az, hogy egységes márkastratégiával és közösségteremtéssel – kreatív, hatékony és innovatív projektekkel – sokszínű, fenntartható, biztonságos, egyszóval szerethető miliőt teremtsenek, és Budapest a legélhetőbb városok egyike legyen Európában.

„A Budapest Brand Zrt. feladata, hogy megkeresse, illetve megmutassa a városban rejlő lehetőségeket, közösségeket építsen az itt élőkből, valamint, hogy egy élhető, szerethető városképet közvetítsen. A válság különösen érzékenyen érintette a kulturális fesztiválokat, a turisztikai szektort és a közösségteremtő projekteket, így ezek figyelembevételével kell újragondolni a város lehetőségeit, és ezen szempontok szerint kell segítenünk a helyi közösségek épülését” – Faix Csaba, a Budapest Brand Nonprofit Zrt. vezérigazgatója. #énbudapestem

Ajánlott cikk

Tótka Sándor: „Az olimpia évében én a kajakkal kelek és fekszem”

Interjú Tótka Sándor többszörös világ- és Európa-bajnok kajakozóval Bár lelkileg megviselte, hogy el kellett halasztani …

Vélemény, hozzászólás?

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás