FRISSS!!!
Home / Galéria / A kávé világnapján a közösséget is ünnepeljük

A kávé világnapján a közösséget is ünnepeljük

A kávé a legtöbbet forgalmazott alapanyag, évente több, mint 110 millió zsákkal értékesítenek belőle világszerte. A Starbucks elkötelezett amellett, hogy ne csak a legkiválóbb minőségű italkülönlegességeket szolgálja fel vendégeinek, de közelebb hozza őket a csészében gőzölgő fekete előállításához és megismertesse közösségét az etikus kávékultúra titkaival. A kávé világnapja alkalmából, október 1-jén a vállalat kóstolással várja a kávérajongókat. 

A kávébab útja a termőföldtől a poharakig kalandos. Általában a Földön körbefutó Kávé-öv hegyeiben kezdődik valahol a Baktérítő és a Ráktérítő között. A három fő termőhely Latin-Amerika, Afrika, ezen belül az Arab-félsziget és Ázsiában a Csendes-óceán térsége. Minden egyes zsákot kézzel szedett kávéval töltenek meg, majd hosszú utat tesznek meg teherhajókon, míg a babok a pörkölőbe, majd a kávézókba kerülnek. A Starbucks 2004-ben indította el C.A.F.E. Practices programját, hogy biztosítsa a fenntartható és etikus forrásból származó kávébeszerzést. 

Az etikus beszerzésre és termesztésre vonatkozó program mellett, amely kitér a termékminőségre, az átláthatóságra, a közösségi felelősségvállalásra, a környezetvédelmi intézkedésekre, valamint a jobb életminőség érdekében végzett üzletvitelre, a Starbucks elhivatott a környezeti lábnyomának csökkentése mellett. A vállalat 2020-ban magyarországi kávézóiban papírra cserélte a műanyag szívószálakat, bevezette a szívószálmentes fedőt, valamint lehetővé teszi a reusable cup használatát, amelynek értelmében a vendégek saját poharukba kérhetik az italokat, így csökkentve a keletkezett hulladék mennyiségét. 

„A kávé világnapja rendkívül fontos számunkra, hiszen vállalatunk célja, hogy a legkiválóbb minőségű italokat fenntartható formában kínálja vendégeinek. A jeles nap alkalmából kávékóstolóval várjuk a Starbucks-közösség tagjait kávézóinkban. Az elmúlt időszak szinte mindenkit nem várt kihívások elé állított, éppen ezért szeretnénk vendégeinket frissítő italkülönlegességekkel és egy kis jókedvvel fogadni kávézóinkban. Október 1-jén a kóstolás mellett a kávékultúráról és a kávéfajták jellemzőiről is szívesen mesélnek baristáink a kávézókba betérőknek.” – mondta el Kerek Fanni, a Starbucks magyarországi brand menedzsere. 

Ajánlott cikk

Mozgást ösztönző játékot indítottak Bécsben

Több mozgást csempészni a mindennapokba és motiválni a klímavédelemre – ez a célja a “Street-Points” …

Vélemény, hozzászólás?

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás