FRISSS!!!
Home / Címlap / A Budapesti Metropolitan Egyetem a válságos időkben is bővül

A Budapesti Metropolitan Egyetem a válságos időkben is bővül

A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) a koronavírus-válság alatt is növeli kapacitásait. Az intézményt immár elnök-vezérigazgatóként irányító Dr. Tóth Ágnes marketing és üzletfejlesztési vezérigazgató-helyettest nevezett ki. A pozíciót Fazekas Barbara, a Kürt Akadémia korábbi marketingvezetője, a Green Fox Academy alapító ügyvezetője tölti be. A METU emellett további négy fővel bővíti digitális és marketingcsapatát. A bővülést a külföldi diákok számának folyamatos növekedése is indokolja.

A régóta nem betöltött marketing vezérigazgató-helyettesi pozíció megújításával, kibővítésével a METU célja hazai és nemzetközi marketingtevékenységének eddigieknél erősebb összehangolása. Fazekas Barbara feladatai közé tartozik emellett olyan új fejlesztési területek kijelölése, ahol az egyetem megerősítheti pozícióját, és – összhangban az egyetem stratégiai célkitűzéseivel – további piaci részesedést szerezhet a hazai és nemzetközi felsőoktatás, felnőttképzés és továbbképzés területén.

A kereskedelem és marketingszakon végzett szakember pár év reklámügynökségi tapasztalatszerzés után a TEDxDanubia programkoordinátoraként, majd a KÜRT Akadémia marketingvezetőjeként igazi szenvedélye, az oktatás területén kezdhette el hasznosítani a tudását. Később partnereivel megalapította első saját oktatási cégét, a Green Fox Academyt. Ezt követően egy nemzetközi iskola alapításának tőkebevonási projektjét vezette, valamint részt vett a Budapest International Tech Scholarship akcióterv kialakításában. Fazekas Barbara az IVSZ elnökségi tagja. Pályafutása alatt élt és dolgozott Spanyolországban, Szingapúrban és Indonéziában is.

Fazekas Barbara

A szervezeti változások részeként az eddigi vezérigazgató, Dr. Tóth Ágnes szeptember 1-jétől elnök-vezérigazgatóként folytatja. „Felkészültünk a lehetséges nehézségekre, tovább folytatjuk a beruházásokat és az egyetem szakmai és szervezeti fejlesztését – mondta Dr. Tóth Ágnes. – Stratégiánkat az eredmények igazolják. Hiszünk abban, hogy a minőségi magyar felsőoktatás a jelenlegi körülmények között is nemzetközileg stabil és versenyképes tud maradni.”

Dr. Tóth Ágnes

A METU-t az átlagnál kevésbé viselte meg a koronavírus-járvánnyal járó visszaesés. Az egyetemre jelentkezők száma mindössze az országos átlag (18%) felével, 9%-kal maradt el az előző évtől. A nemzetközi érdeklődés tekintetében pedig nem történt meg a többek által jósolt drámai visszaesés. Sőt, a külföldi jelentkezők száma 2020-ban növekedést mutat: szemben a tavalyi 98 országból érkező 1250 diákkal, 2020-ban már 105 országból 1300-an választották a METU-t.

A METU ezért a válság ellenére értékesítési és marketingcsapata további fejlesztése mellett döntött, és keresi négy új digitális és marketingkommunikációs szakember kollégáját. A leendő Head of Digital, senior marketing menedzser, PR menedzser és Word Press fejlesztő közreműködhet az intézmény versenyképesebb és modernebb kommunikációs aktivitásának alakításában.

Ajánlott cikk

Életrevaló – cél az élhető közlekedés és a balesetek számának csökkentése

A városok közlekedésének fejlesztése és amotorkerékpárosok közlekedésbiztonsága közös ügyünk A kétkerekűek számának és arányának növelése az …

Vélemény, hozzászólás?

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás