FRISSS!!!
Home / Élet+Stílus / Otthon / Közép-európai fókuszra váltott a Szallas.hu

Közép-európai fókuszra váltott a Szallas.hu

  • Kikerült a teljes Expedia kínálat

Szerződést bontott a Szallas.hu az Expedia-val, így annak kínálata augusztus 11-étől nem elérhető az oldalukon. Markáns közép-európai jelenlétét erősíti tovább a cégcsoport a direkt szerződéses saját kínálat építésével. A belföldi és az autós utazások szerepe középtávon is megnő.

A korábban 5 kontinens 175 országát kínáló Szallas.hu Csoport közép-európai úti célokra összpontosítja online szálláskínálatát. „A régióban meghatározó piaci szereplők lettünk, a környező országokban, így Horvátországban, Ausztriában, Szlovákiában, Csehországban, Lengyelországban és Romániában, valamint itthon is saját, ismert márkával és kínálattal rendelkezünk – mondta Szigetvári József, a Szallas.hu Csoport vezérigazgatója. – A saját kínálat bővítésével a közvetlen szerződési lehetőségek számát növeljük, így magasabb minőségű tartalmat, pontosabb információkat és szolgáltatásnyújtást tudunk biztosítani.” A szakember azt is hozzátette, hogy a jelenlegi válságban különösen fontosnak tartják, hogy gyorsan, megbízható információt biztosíthassanak a fogyasztók számára, illetve a bejövő kérdésekre, problémákra közvetlen, szakszerű és gyors reakciót adhassanak. Ezt pedig a lokális, saját ügyfélszolgálatukkal tudják gördülékenyen és a legmagasabb szinten kezelni mind a vendégek, mind pedig a partnerek irányába.

A COVID-19 válság után az autóval elérhető, szomszédos országok és a belföldi utazás szerepe középtávon is megnő, ezzel indokolják a közép-európai fókusz erősítését. „A foglalások legnagyobb részét eddig is a belföldi foglalások tették ki, ezt követik a szomszédos irányok – magyarázta Szigetvári József. – Legfontosabb középtávú stratégiai céljaink között már évek óta a közép-európai B2C piaci jelenlétünk erősítése szerepelt.”
A külföldre történő utazások tekintetében az elkövetkezendő években meg fog erősödni az emberekben a biztonság iránti vágy, és erősebb lesz az akciós utak iránti igény. Ezt a Szallas.hu a Maiutazas.hu termékével és az Utazok.hu utazási irodával fogja kiszolgálni. „A válság alatt is bővítettük az utazási iroda termékünket és fejlesztettük a belső folyamatokat, hogy a piac indulására egy valódi digitális utazási iroda termékkel legyünk jelen, amely a fogyasztók külföldi utazási igényeit megfelelően ki tudja szolgálni” – magyarázta Szigetvári József.

Augusztus 11-e után a leutazandó, már megtett foglalások továbbra is aktívak maradnak és az Expedia ügyfélszolgálata is rendelkezésre áll az utolsó leutazott foglalásig, de jövőbeni dátum már nem foglalható.

Ajánlott cikk

A LEGO CSOPORT BEMUTATJA A LEGO® STAR WARS™ A GYERMEK SZETTET

A LEGO Csoport legújabb készlete a Lucasfilm Star Wars: A Mandalori™ sorozatának népszerű karakterét ábrázolja. …

Vélemény, hozzászólás?

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás