FRISSS!!!
Home / Címlap / Budapesti kreatívok is alakítják a post-COVID korszak új világát

Budapesti kreatívok is alakítják a post-COVID korszak új világát

Reply Creative Challenge 2020

A LAVOR Collective nyerte meg Európa legnagyobb kreatív pályázatát Brand Content kategóriában

A Reply Creative Challenge 2020 pályázatát a legnagyobb márkák, mint a Ducati, a Martini, az MSC, az FCA és az OBI kreatív ügynökségei közösen írták ki, azzal a céllal, hogy megtalálják a “holnap” kreatív tehetségeit.

Több mint 500 projektet nyújtottak be a Reply’s Creative Challenge 2020 első szakaszában, amely a legnagyobb online kreatív “csapat alapú verseny” egész Európában, mely egyúttal a Reply Challenges  program része.

Diákokat és fiatal kreatívokat hoz össze Európa-szerte a koncepciók kidolgozás során, melyet a legismertebb kreatív igazgatók, marketing- és kommunikációs szféra szakemberei hívtak életre.

Az online kvalifikációs Maraton-t  2020. május 22-én indították – mely 48 órán keresztül tartott -, a felhívásra 6.200 kreatív tehetség gyűlt össze ( a 2019. évhez képest 77 %-al többen vettek részt) a világ több mint 70 országából, mindazért, hogy kreatív erőiket 5 kategóriára összpontosítsák, melyek a következők voltak:

Branded Content / Márka tartalom: 26 projekt – FCA
Employer Branding /Munkaadói márkaépítés: 44 projekt – MSC
Brand Activation / Márka aktiválás: 280 projekt – MARTINI
Service Design / Szolgáltatás tervezés: 89 projekt – OBI
Social Media / Közösségi média /Instagram: 72 projekt – Srumbler Ducati

Több, mint 1.000 csapatra elosztva a fiatal tehetségek – átlagos életkorukat tekintve: 18 és 29 év közöttiek – minden képességüket és személyes tudásukat egy kreatív koncepció  kidolgozásába helyezték, azért, hogy egy brief formájában mutathassák be Európában a legismertebb marketing- és kommunikációs szakemberek számára.

Az idei év kreatív kihívásának fő pontja, hogy újra kell gondolni a fogyasztói stratégiákat mindezt a post-pandémiás érára reflektálva. A projektek kidolgozása során kifejezetten utalni kellett az elmúlt néhány hónap eseményeire és számos javaslattal kellett szolgálni az újraindításra vonatkozóan. 

A benyújtott több mint 500 pályázati projekt közül az alábbiak kerültek a zsűri elé:

“Proud to share” (Martini) , “Work for Zero” (MSC), “Remember your Nature” (FCA) – LAVOR Collective, “Scrambler Ducati Experience Fest” (Ducati Scrambler) és a “Meetisto” (OBI).

Ez az öt projekt kapott kiemelkedő dicséretet az innovációs szint és a minőségen túlmutató jellegük miatt.

Ennek eredményeképpen a Brian, a Glamour, az S57, a Trecento 11 és LAVOR team-ek továbbjutottak az utolsó fordulóba, amely során lehetőségük volt bemutatni koncepciójukat egy kivételes zsűri számára, így a Response Agency művészeti és kreatív igazgatói előtt Avvio Reply, Bitmama, Open Reply, Triplesense Reply, Xister Reply és a brand partnereknek, a Ducati Scrambler, az FCA, a Martini, az MSC Cruises és az OBI vezetésének.

Projekt:
https://www.behance.net/gallery/97827961/FCA-Brand-Identity
 

A kampányötlet egy kivonatolt részét pedig bárki letöltheti, mint blackpaper:

https://www.lavorcollective.com/future

https://lavorcollective.squarespace.com/s/new_era_of_mobility_lavor_collective_black_paper.pdf

Bővebben a versenyről:
https://www.reply.com/en/newsroom/news/reply-creative-challenge-2020

PR

Reply Creative Challenge 2020: Team Trecento11 Wins Europe’s Greatest Creative Challenge for Students and Young Creatives from all over the World

https://www.wsj.com/articles/PR-CO-20200708-902616

Reply Creative Challenge 2020: Team Trecento11 Wins Europe’s Greatest Creative Challenge for Students and Young Creatives from

https://www.bloomberg.com/press-releases/2020-07-08/reply-creative-challenge-2020-team-trecento11-wins-europe-s-greatest-creative-challenge-for-students-and-young-creatives-from

Reply Creative Challenge 2020: el equipo Trecento11 gana el mayor desafío creativo de Europa dirigido a estudiantes y jóvenes creativos de todo el mundo

https://apnews.com/4d12af62e40541168c8474821a16c909

Reply Creative Challenge 2020: el equipo Trecento11 gana el mayor desafío creativo de Europa dirigido a estudiantes y jóvenes creativos de todo el mundo

https://www.businesswire.com/news/home/20200708005478/es

Ajánlott cikk

Változás a Magyar Telekom Csoport felsővezetésében

A Magyar Telekom Igazgatósága döntésének értelmében 2020. november 2-ától Gonda Gábor a T-Systems Magyarország Zrt. …

Vélemény, hozzászólás?

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás