FRISSS!!!
Home/Címlap/„Kinyomok 10 kilót” – új dallal és klippel buzdít sportolásra az Antilope Kid és a Decathlon Magyarország

„Kinyomok 10 kilót” – új dallal és klippel buzdít sportolásra az Antilope Kid és a Decathlon Magyarország

Július 15-én új nyári dallal és klippel hívja fel a figyelmet a sport jelentőségére Linczényi Márkó Antilope Kidként elhíresült szólóprodukciója. A Decathlon Magyarország megbízásából készült „Kinyomok 10 kilót” című zeneszám és klip a ’80-as éveket idézi meg, és a Márkótól jól ismert, „trashpop” stílusjegyeket vonultat fel.

A Decathlon Magyarország az Antilope Kiddel közösen az új „Kinyomok 10 kilót” című dallal és ehhez tartozó klippel hívja fel a figyelmet arra, hogy a sport központi szerepet tölt be egészségünk és mentális jólétünk megőrzésében. A sportáruházlánc nemcsak a mozgást ünnepli a koprodukcióval, hanem egyben a nehezen kezdődő év motivációs dalaként tekint rá, amely képes kimozdítani az elmúlt időszakból. Linczényi Márkó az egykori Kolin zenekar tagjaként indította el eklektikus egyszemélyes projektjét, az Antilope Kidet. Az előadóművésztől olyan slágereket ismerhetett meg a közönség, mint a „Szia Uram!”, a „Nőügy” vagy a „Vegán Wok”.

Linczényi Márkó, aki maga is rendszeresen sportol, a tőle megszokott sajátságos stílusjegyeket megtartva írta meg az új dalt, és rendezte meg az ehhez tartozó klipet. Az előadó kiemelte, hogy: „Amikor felkértek, hogy írjak szöveget, zenét, rendezzek klipet, nem is gondolkodtam, egyből igent mondtam, hiszen ez pontosan én vagyok: a mozgás igénye, a kikapcsolódás iránti vágy számomra mindig központi volt, illetve valóban szeretem a márkát, amiről szó van.” Márkó a koronavírus miatt kialakult helyzetre is reagált, elmondása szerint idén tavasszal több időt tudott sportolással tölteni, amelyen keresztül kiengedheti „a forró gőzt, akár a Szaffi című mesében ismert szelepfejű kormányzó”.

A dalban a sport játszik központi szerepet, ezen túl a szórakoztatás, a nyári hangulat és a ’80-as évek stílusjegyeivel operál; ezekre az évekre datálható az aerobic-sport elterjedése, a modernkori edzésformák fejlődése. A dalhoz tartozó klip is erre a korszakra utal a megjelenő sportfelszerelésekkel és kiegészítőkkel.

Márkó elégedett a dallal és szívesen vállalta a Decathlon Magyarország felkérését, hiszen kompromisszumok nélkül végezhette az alkotói munkát a szövegírástól a dalszerzésen át egészen a klip megrendezéséig.

„Sokszor dolgozom alkalmazott zenészként is, és az a tapasztalatom, hogy mindig akkor lesz jó a végeredmény, ha a lehető legönállóbban dolgozhatok az adott produkción, amelyre a Decathlon elegendő teret biztosított. Én az ilyen kampányokban hiszek.” – összegezte az előadó az együttműködést.

Az új klip július 15-étől az alábbi linken elérhető: https://www.youtube.com/watch?v=dp1asI3BO-E

Ajánlott cikk

Mitől lesz jó egy munkahely a válság közepén is?

Ismét „Legjobb Munkahely” lett a Numil Kft. A Legjobb Munkahelyek elismerésben olyan cégek részesülnek, akik szélsőséges …

Vélemény, hozzászólás?

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás