FRISSS!!!
Home / Élet+Stílus / Divat / Már textiltermékekkel is csatlakozik az Auchan a Vedd a hazait! kezdeményezéshez

Már textiltermékekkel is csatlakozik az Auchan a Vedd a hazait! kezdeményezéshez

A hazai beszállítói kapcsolatok kiemelten fontosak az Auchan kereskedelmi stratégiájában. Az áruházlánc ezért is működik együtt már évek óta a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel a hazai termékek népszerűsítése érdekében. Most az élelmiszerek mellett a kiskereskedelmi láncok közül elsőként textíliákat is árulnak majd a „Vedd a hazait!” kampány keretében.

Az elmúlt tizenkét évben jelentősen megnövekedett az Auchan áruházakban kapható magyar termékek száma, 2008 óta az áruházlánc megduplázta a helyi forrásokból származó tételeinek mennyiségét. A zöldség-gyümölcs áruk 60, a baromfi-, sertés- vagy marhahús több mint 90, a friss tejek, valamint az UHT tejek legnépszerűbb termékkörének, a tehéntejnek pedig 100 százaléka magyar beszállító partnerektől érkezik a polcokra. 

Most pedig a kiskereskedelmi láncok közül elsőként egy új termékkategóriával, a textiláruval is csatlakoznak a Magyar Termék Nonprofit Kft. „Vedd a hazait! Védd a hazait!” elnevezésű kampányához. Így többek között matyó és kalocsai mintás ruhák, táskák, maszkok, és számos vidám mintás női, férfi, gyermek és baba termék is megtalálható az áruházlánc polcain.

A téma egyébként is központi helyen szerepel a vállalat stratégiájában, az elmúlt években saját kezdeményezésekkel is támogatták a magyar termelőket. Egyre több területet fed le például a „Gazdától az asztalig” program, amelynek köszönhetően a vásárlóknak minőségi magyar termékeket, a hazai termelőknek és gazdáknak pedig stabil megélhetést biztosít a cég, ráadásul a teljes értékláncon át szigorúan nyomon tudják követni az élelmiszerek előállítását.

Az áruházlánc rendszeresen szervez termelői szakmai fórumokat a Nemzeti Agrárgazdasági Kamarával, vagy éppen a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közösen, amelyeken a kis mennyiséget beszállítók is lehetőséget kapnak a felvásárlói kapcsolataik erősítésére.

 

Az Auchan Magyarország 2013 óta használja a Magyar Termék védjegyet, 2015 óta pedig a Magyar Termék Nonprofit Kft. stratégiai partnereként segíti a magyar termékek piacra jutását.  Az áruházlánc magyar heteket is szervez külföldi boltjaiban, ezzel az országhatáron kívül is népszerűsítik a hazai termékeket. A heti akciós katalógusokban és az áruházakban is rendszeresen külön kiemelést kapnak a hazai termékek és a magyar termelők, akiknek támogatásáért az Auchan Magyarország tavaly átvehette a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Trade Magazin közös Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj ezüstérmét.

Ajánlott cikk

A Bridgestone abroncsa lett a kategóriaelső az ADAC idei téligumi-tesztjén

Az ADAC idei téligumi-tesztjének egyértelmű győztese a Bridgestone vezető téli gumija, a Blizzak LM005, amely …

Vélemény, hozzászólás?

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás