FRISSS!!!
Home / Címlap / Employer branding és újratöltés vírus után – Mit köszönhetünk a spanyolnáthának?

Employer branding és újratöltés vírus után – Mit köszönhetünk a spanyolnáthának?

  • a spanyolnátha járvány és a mostani helyzet összefüggéseiről Trosits Balázs, az Avantgarde PR kommunikációs tanácsadója írt

Az Avantgarde PR rendszeresen ad ki egy Employer Branding Magazint ingyenesen az érdeklődőknek, amelyet kommunikációs szakértő kollégáink írnak kommunikációs – és HR szakembereknek, cégvezetőknek. A mostani példány a virus, a reboot jegyében íródott; mit lehet tanulni a járványból, mi lesz a robotok szerepe egy virus utáni rendszerben és ezekhez hasonló témák bukkannak fel.

 

 

 

Ajánlott cikk

„Ott kell kiszolgálni az ügyfeleket, ahol nekik a legkomfortosabb”

Telenor-szubjektív Varga-Hering Zsuzsanna, digitális csatornákért és értékesítésért felelős vezetőtől A koronavírus-járvány hatalmas lendületet adott a …

Vélemény, hozzászólás?

%d blogger ezt szereti:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás