FRISSS!!!
Home/Címlap/Employer branding és újratöltés vírus után – Mit köszönhetünk a spanyolnáthának?

Employer branding és újratöltés vírus után – Mit köszönhetünk a spanyolnáthának?

  • a spanyolnátha járvány és a mostani helyzet összefüggéseiről Trosits Balázs, az Avantgarde PR kommunikációs tanácsadója írt

Az Avantgarde PR rendszeresen ad ki egy Employer Branding Magazint ingyenesen az érdeklődőknek, amelyet kommunikációs szakértő kollégáink írnak kommunikációs – és HR szakembereknek, cégvezetőknek. A mostani példány a virus, a reboot jegyében íródott; mit lehet tanulni a járványból, mi lesz a robotok szerepe egy virus utáni rendszerben és ezekhez hasonló témák bukkannak fel.

 

 

 

Ajánlott cikk

Mitől lesz jó egy munkahely a válság közepén is?

Ismét „Legjobb Munkahely” lett a Numil Kft. A Legjobb Munkahelyek elismerésben olyan cégek részesülnek, akik szélsőséges …

Vélemény, hozzászólás?

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás