Home / Élet+Stílus / Otthon / Digitálisan is az ügyfelekért

Digitálisan is az ügyfelekért

Az UNION Biztosító teljes működését átszervezte a változatlan ügyfélkiszolgálás érdekében

A jelenlegi járványhelyzet mind az üzleti szférában, mind a magánéletben rugalmasságot, alkalmazkodóképességet, kreativitást kíván.

„Büszkén mondhatom, hogy az UNION minderre képes. Fennakadásmentes üzletmenet mellett munkavállalóink home office-ban dolgoznak és az UNION csapata folyamatosan valósít meg olyan új online megoldásokat, melyek segítségével ügyfeleink részére tovább bővítettük a kontaktusmentes szolgáltatások körét, az értékesítők pedig folytathatják munkájukat a járvány idején is” – nyilatkozta Almássy Gabriella, az UNION elnök-vezérigazgatója.

Mit jelent ez?

Telefonos ügyfélszolgálatunk a jelenlegi helyzetre való tekintettel meghosszabbított ügyfélfogadási idővel, munkanapokon 8:00-20:00 óra között fogadja ügyfeleink hívásait, emellett természetesen továbbra is a nap 24 órájában elérhető online felületünk is.

Számos termékünk, köztük gépjármű-, lakás- utas  vagy balesetbiztosítás is  megköthető weboldalunkon, a  https://www.union24.hu/ keresztül, személyes ügyintézés nélkül.

Amennyiben a dokumentumokat az ügyfél valamilyen hitelesítési eszközön digitális aláírással és időbélyeggel látja el (pl. ügyfélkapu hitelesítés eszköz https://niszavdh.gov.hu/index oldalon keresztül) és ezt a digitálisan aláírt dokumentumot tölti fel az online felületen, nem szükséges az eredeti, papíralapú kérelem postai úton történő továbbítása.Tanácsadóink akár személyes kapcsolat nélkül is – skype-on vagy videós csatornán keresztül – elektronikusan/digitálisan, teljesen papírmentes üzletkötési folyamatot kínálnak.

Ügyfeleink az esetlegesen szükséges nyilatkozataikat, okmánymásolataikat digitális aláírással és időbélyeggel tudják hitelesíteni üzletkötőink segítségével, és ezeket e-mailen vagy egy feltöltő felületen tudják eljuttatni hozzánk, így a dokumentumokat nem kell fizikailag aláírni és beküldeni a biztosítóhoz postai úton. A törvényileg előírt személyes azonosítást is digitális, videós alkalmazáson keresztül végezzük el.

Csekkes díjfizetésű, e-mail címmel rendelkező ügyfeleink részére is biztosítjuk, hogy ne kelljen a postai ügyintézést igénybe venniük: részükre bankkártyás befizetésre alkalmas befizetési linket tartalmazó e-mailt küldünk a díjfizetési esedékességet megelőzően 5 nappal.

Ügyfeleink tájékoztatása esetén is előtérbe helyezzük az elektronikus kommunikációt, ezért azon ügyfeleink számára, akik beazonosított e-mail címmel rendelkeznek, az esetlegesen postai úton küldött/küldendő dokumentumokat titkosított e-mail formájában küldjük meg.

Online csatornákon kötött casco biztosítások esetén akkor sincs szükség személyes kontaktusra, ha a gépjármű szemléje lenne szükséges.

Gyors és kényelmes online kárbejelentést biztosítunk minden termékcsoport esetében. Lakásbiztosításoknál a kárrendezést telefonon keresztül, illetve amennyiben a feltételek adottak és az ügyfél rendelkezik okos telefonnal, akkor a bejelentett kár szemléjét távoli – élő videós online – kárfelvétellel végezzük. Ezáltal akár kárszakértő személyes jelenléte nélkül is elvégezhető a kárfelmérés.

Ajánlott cikk

3 hét, 3000 db ajándékcsomag, 6 szervezet

A Nyugati téri bevásárlóközpont a járvány megjelenése óta szívügyének érezte, hogy segítse a frontvonalon dolgozókat. …

Vélemény, hozzászólás?

%d blogger ezt szereti:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás