FRISSS!!!
Home / Címlap / Cunamiként csap be a nappaliba az online marketing 

Cunamiként csap be a nappaliba az online marketing 

A koronavírus nyertese lehet az online marketing

Miközben alig van olyan ágazat, amit ne érintene negatívan a koronavírus miatti vészhelyzet, látni kell azt is, hogy lehetnek nyertesei is, vagy a vesztesek között nyertesek, csak észre kell venni és bátran élni a lehetőségekkel – mondta az Armadillo reklámügynökség operatív igazgatója, Arany Gábor.

A koronavírus világjárvány felértékelte a digitális életet. Ahogyan az oktatásban, úgy a sales és marketing világban is bebizonyosodott: megkerülhetetlen, nem lehet nem tudomást venni róla. Azok a cégek, akik kizárólag csak a bolti eladásokra koncentráltak, most nagyon nehéz helyzetbe kerültek. A dinamikus online jelenlét most gyógyír lehet azon cégeknek, márkáknak, amelyek időben észrevették – és alkalmazták – a mobil technológia előretörését, és felültek a hullámra. Mert ez a hullám most cunamiként csap be a lakások nappalijába.

Miközben sorra vágják meg a marketingköltéseiket a cégek, néhányan éppen ellenkezőjét teszik, és ők lehetnek a nagy nyertesek – ezt már Arany Gábor, az Armadillo kommunikációs szakembere vallja.

Csúcsot döntenek a weboldalak

„Az emberek a négy fal közé szorultak, ki vannak éhezve a hírekre, érthető, hogy a weboldalak csúcsra járnak, a híroldalak soha nem látott látogatottságot produkálnak. És nem csak a hírportálok, tehát a hvg.hu, origo.hu, index.hu, 24.hu vagy a 444.hu mutatnak látványos emelkedést, de a tematikus internetes oldalak is. Érthető, hírtelen sokkal több idejük lett az embereknek, nem töltenek órákat utazással, többet vannak a közösségi oldalakon, többet szörfölnek a tematikus oldalakon. Hogy csak egy friss példát hozzak: a nőknek szóló bien.hu ügyvezetője, Csizmadia Zsolt is imént erősítette meg, hogy látványos emelkedést lát” – mondja Arany Gábor. 

Az embereket most egyszerre vannak otthon, és egyben az online térben. „Morbid, de nézhetjük úgy is a kialakult helyzetet, hogy az elérés és az üzenet átadása szempontjából könnyebb a helyzetünk, mint egy hónapja” – így látja az Armadillo szakembere, aki hangsúlyozza: aki most életben akar maradni, vagy éppen kihasználni, hogy nagyobb a merítés a digitális világban, annak azonnali online stratégiát kell alkalmazni – és benne használni a közösségimédia-hirdetéseket, Google Ads hirdetéseket. Új értelmet nyer a saját céges weboldal, valamint az online értékesítés, élén a webshoppal, amellyel akkor is lehet üzletet kötni, ha megáll az élet a plázákban.  

Ajánlott cikk

A WHO és a Rakuten Viber interaktív, többnyelvű chatbottal veszi fel a küzdelmet a koronavírusról szóló téves információkkal szemben

Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) és a Rakuten Viber a mai napon bejelentette legújabb partnerségét – …

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

%d blogger ezt szereti:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás