FRISSS!!!
Home / Szórakozás / Gasztro / Ügynökséget váltott a Marriott 

Ügynökséget váltott a Marriott 

  • A Socially felel az új étterem és a bár social media feladataiért

Különleges évet zárt tavaly a Budapest Marriott Hotel: megújultak az ötcsillagos szálloda vendéglátóegységei, valamint a rendezvényközpontja is. Új dizájnt és koncepciót kapott a dunai panorámát kínáló DNB Budapest étterem, illetve debütált a hotel bárja, a Liz and Chain is. A belső megújuláshoz pedig a kommunikációt is új alapokra helyeznék, amire az elsőszámú, gasztronómiára specializált ügynökséget, a Socially-t kérték fel.

Parti János, Budapest Marriott Hotel értékesítési és marketing igazgatója szerint a professzionalizmus, valamint a fiatalos lendület volt az egyik legfontosabb a kiválasztási folyamatban. „Egy új koncepció sikeres bevezetéséhez tapasztalt partnerekre van szükség. Hiszünk benne, hogy a Socially fiatalos és lendületes csapatával új célcsoportokat szólíthatunk meg és érhetünk el, akik törzshelyüknek fogják tekinteni a hazai alapanyagokra specializálódott DNB Budapestet és a folyton pezsgő Liz and Chain bárt.” 

Tavaly áprilisban újrapozícionálta két vendéglátóegységét a Budapest Marriott Hotel, ahol megújult enteriőrrel és koncepcióval várják a vendégeket. Az ehhez kapcsolódó online kommunikációs feladatokat a Socially gasztromarketing ügynökség végzi, akinek olyan ügyfelek is megtalálhatók a portfoliójában, mint a padthai wokbar, a Zing Burger, a Wolt vagy a Vapiano.

“Az idei év több szempontból is fontos és izgalmas időszaknak ígérkezik. Több nagy volumenű kampányunk is lesz az első félévben, szolgáltatásaink PR-rel is bővültek, ráadásul egy olyan elismert, nemzetközi hotellánc is megtisztelt minket a bizalmával, mint a Budapest Marriott Hotel. Nagyon izgalmas kihívás, hiszen két vendéglátóegység social media kommunikációja tartozik hozzánk, ugyanakkor rengeteg lehetőséget látunk az együttműködésben, amit a nemzetközi és magyar vendégeknek is meg fogunk mutatni.” – árulta el Varga Sára, a Socially alapítója.

Új célok

A közös munka során a fő célkitűzések közé tartozott a social media platformok egyedi hangvételének kialakítása és folyamatos aktív jelenlét, ami átadja a két egység különböző koncepcióját.  Fontos szempont idén továbbá, hogy a szálloda vendégei mellett magyar közönségre is kiemelten fókuszál a DNB Budapest étterem és a Liz and Chain bár.

Ajánlott cikk

ÚJABB FESZTIVÁLOKRA KAPOTT MEGHÍVÁST A POST MORTEM

Bergendy Péter horrorfilmje ott lesz Triesztben, San Sebastianban és Malagában is Bergendy Péter horrorfilmje, a …

Vélemény, hozzászólás?

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás