FRISSS!!!
Home / Címlap / Új senior szövegíró az Artvertising Groupnál

Új senior szövegíró az Artvertising Groupnál

Az ügynökséghez 2019 végén érkezett Ferencz Orsolya, aki content kreátori és social médiás alapokról indulva a Well Reklámügynökségnél mélyítette el szövegírói tapasztalatait. Az offline/online feladatok során a különböző kommunikációs csatornák szövegezésétől kezdve integrált kampányok koncepciójának megalkotásáig bővítette tudását.

Olyan hazai és nemzetközi márkákon dolgozott eddig, mint a Béres, BAT, Fiskars, HiKOKI, Ikea, KFC, Jaguar Land Rover, Maresi Foodbroker, Fressnapf, Petőfi Irodalmi Múzeum, Nemzeti Filharmonikusok.

„Örülök, hogy ismét együtt dolgozhatunk Orsival, nagyon jó szakmai és emberi tapasztalataim vannak vele kapcsolatban. Láthatóan könnyen beilleszkedett néha teljesen megfejthetetlen csapatunkba, és már az első hetek közös sikerei és hangulata alapján egyértelművé vált, hogy mind Orsi, mind pedig az Artvertising megtalálta a másikban, azt, akit és amit keresett.” – mondta el Hevesi László, az Artvertising Group társtulajdonos kreatív igazgatója.

Ajánlott cikk

A PRÉMIUM KATEGÓRIÁS BANKKÁRTYÁK ÖT, KEVÉSSÉ ISMERT ELŐNYE

A bankkártyás fizetéseknek rengeteg előnye ismert, kezdve attól, hogy gyorsan és kényelmesen fizethetünk online és …

Vélemény, hozzászólás?

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás