FRISSS!!!
Home / Címlap / 50 éves party, amelyről 50 évig beszélnek majd

50 éves party, amelyről 50 évig beszélnek majd

Nagyszabású, látványos partyval ünnepelt a Budapest Marriott Hotel, okkal. Kereken 50 éve, 1969. december 31-én nyitott meg a szálloda, 25 éve tartozik a Marriott lánchoz, és most érkezett hivatalosan is a végéhez a ház teljes felújítása, mely két éven át zajlott, folyamatos üzemelés mellett.

A különleges eseményen több mint 500 vendég jelent meg, köztük a szálloda üzleti partnerei, közéleti személyiségek és a sajtó munkatársai. A szállodalánc megadta a módját az ünneplésnek, a cél pedig nem volt kisebb, mint hogy az 50 éves jubileumi partyról még 50 éven át beszéljenek.

Ennek megfelelően rengeteg egyedi tartalmi és látványelemmel találkozhattak az est vendégei. Az élménydömping már a bejáratnál kezdetét vette, ahol a kerek évszámok fénytechnikával történő megjelenítése, a pezsgőfalról elvehető finom pezsgő és a Peet Project funky és jazz stílusú zenéje alapozta meg a hangulatot.

Gundel-Takács Gábor műsorvezető köszöntő szavai után a szálloda teljes rendezvényszintjén élvezhették a pazar vendéglátást a meghívottak.

 

A vendégeket köszöntötte és beszédet mondott Arne Klehn, a Budapest Marriott Hotel vezérigazgatója és Pankaj Birla, a Marriott International kelet-európai regionális alelnöke.

A parti a „glamour” tematika köré szerveződött. A helyszín dizájnja élményszámba ment: egyedileg készített bútorzat és növénydekoráció, a bálterem egyik falát teljes egészében beborító LED-fal, és annak az eseményre készített tartalma nyűgözte le a közönséget. Az est nyitóprodukciójának számító videóanimáció, a látványos, két részletben lebonyolított táncshow, illetve a születésnapi torta ceremónia után pedig egy berlini sztár DJ performansza hozta partilázba a társaságot.
Kulináris élményutazás

Az este az étel- és italkínálat miatt is különleges volt. Konstantinos Kranakis executive chef és Jeszenkovits Tibor, a szálloda mestercukrásza igazán kitettek magukért. A vendégek a kagylótól a rákon át az egyéb, tematikus különlegességekig rengeteg ínycsiklandó finomságot kóstolhattak az ételszigetek pultjainál, sőt a konyhalaboratóriumban a konyhai kulisszatitkokba is beleshettek.

Az utazást szimbolizáló, bőrönd alakú emeletekből álló, különleges csokoládés születésnapi tortát az eseményt megelőző napokban nyolc cukrász készítette.
Az italok között szintén sok izgalmas tétel szerepelt, ugyanis a koncepció része volt az is, hogy egy-egy kínálópultnál valódi időutazásban legyen részük a vendégeknek: megelevenítették többek között a nyitáskori Amerika népszerű koktélkölteményeit, és a nyitáskori étlap ízeit is.

Cél volt az is, hogy bemutassák a Budapest Marriott Hotel jelenlegi, szintén nemrégiben megújult vendéglátóegységei, nevezetesen a szálloda étterme, a DNB Budapest, és a szálloda bárja, a Liz and Chain kínálatát is.

Parti János, a Marriott budapesti cluster sales és marketingigazgatója elmondta: a szálloda új szlogenje, az „Iconic beyond the view” nemcsak a szálloda jellegzetes épületére utal, vagy pedig arra, hogy a hotel minden szobája a Dunára és Budapest álomszép panorámájára néz. A szálloda sok minden másban is ikonikusnak és úttörőnek számít. Az elmúlt 50 évben mindvégig a megújulást képviselte, és mindig képes volt valami előremutatót nyújtani Budapesten.


Eleve óriási dolognak számított 1969-ben, hogy – akkor még egy másik – amerikai szállodalánc tagja megnyithatott a Vasfüggönynek ezen az oldalán, és „nyugati”hírességeket kezdhetett el fogadni. Kevesen tudják például, hogy 1972-ben itt ünnepelte 40 éves születésnapját Liz TaylorRichard Burtonnel és Ringo Starral.

Később, 1986-ban pedig itt készült fellépésére a Queennel Freddie Mercury, és gyakorolta a szállodai elnöki lakosztályának teraszán a Tavaszi szél című magyar népdalt.

A hotel szakmailag is élen járt az újításokban. 1994-ben ők vezették be először a sunday brunchot Magyarországon, és itt lehetett először squasholni is a városban.

A Marriott nevéhez kötődik a proaktív sales módszerek meghonosítása, és a revenue management gyakorlatának alkalmazása, már a ’90-es években.A cég vállalati kultúráját tekintve is példamutató, mind a társadalmi felelősségvállalás, mind a saját alkalmazottakkal való bánásmód terén.

A Marriott prémium márkaként mindvégig megőrizte pozícióját a hazai piacon az évtizedek alatt, s most, a teljes felújításnak köszönhetően ez a státusz továbbra sem forog veszélyben, sőt. A szálloda kiemelkedő üzleti sikereket ér el évről évre, 2020-ra pedig 50 éves történelmük legeredményesebb évét várják.

forrás: turizmus.com
képek forrása: Sás Benedek

Ajánlott cikk

A koronavírus a hírekben is uralta a tavaszt

Több mint 30 000 cikket tettek közzé a legfontosabb hazai híroldalak a koronavírushelyzet alakulásáról az elmúlt …

Vélemény, hozzászólás?

%d blogger ezt szereti:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás