FRISSS!!!
Home / Címlap / Hazai topsztárok népszerűsítik a megújult Story magazint

Hazai topsztárok népszerűsítik a megújult Story magazint

  • Modernebb köntösbe bújt és a közösségimédiában is beerősít a hetilap

A Story magazin ezentúl frissebb és fiatalosabb, ugyanakkor elegánsabb külsővel köszönti hétről hétre az olvasóit. Újragondolt logó, innovatív vizuális elemek, nagyobb fotók, letisztultabb címszerkezetek és betűtípusok, vadonatúj rovatok és még több női tartalom – ezek jellemzik a modernebb köntösbe bújt hetilapot. A relaunchot támogató nagyszabású média- és marketingkampányhoz olyan hazai topsztárokat nyertek meg, mint például Erős Antónia, Tóth Vera, Varga Izabella, a Korda-házaspár, Majka, vagy éppen Stohl András.

Több mint két évtizedes fennállása egyik legjelentősebb mérföldkövéhez érkezett az ország legnépszerűbb sztármagazinja. Mint azt Kolossváry Balázs, a lap főszerkesztője elárulta: a hónapok óta tartó szerkesztőségi munkálatokat olvasói közvélemény-kutatás is megelőzte.

 „A munka közel egy éven át tartott, a végeredményt sok-sok közös szerkesztőségi ötletelés, finomhangolás előzte meg. Természetesen olvasóink véleményét is kikértük, számos kutatással teszteltük a „ráncfelvarrást”. Hitünk szerint sikerült egy modern, fiatalos, elegáns magazint létrehoznunk” – nyilatkozta Kolossváry.

A megújulást a Geszti Péter nevével fémjelezett GRUND Kommunikációs és Kreatív Ügynökség által megvalósított média- és marketingkampány kíséri. Ehhez a hazai sztár- és művészvilág olyan kiemelkedő egyéniségeit sikerült megnyerniük, mint Balázs Klári, Erős Antónia, Szabó Zsófi, Tóth Vera, Varga Izabella, Bereczki Zoltán, Korda György, Majka és Stohl András.

„Valamennyien az első hívószóra örömmel vállalták a feladatot. Hiszen ők változatlanul sztoriban vannak, tudják: bennünk továbbra is megbízhatnak, velünk megoszthatják féltett titkaikat” – árulta el a főszerkesztő, aki azt is hozzátette, hogy a szerkesztőség a jelenkor egyik legnépszerűbb kommunikációs platformján, a közösségimédia fronton is beerősített. A Facebook- és a nemrégiben indult Instagram-oldalon a magazin hasábjairól kimaradó plusztartalmakra számíthatnak a követők.

A lap filozófiája természetesen nem változott: hiteles és szórakoztató sztármagazint készíteni. Frissült a Női Extra belső melléklet is, a régi rovatok mellett pedig számos innovatív tartalmi elem is vár az olvasókra, például az Előttem az utódomban egy-egy hazai tophíresség egy általa tehetségesnek tartott, ám még kevésbé ismert kollégát mutat be. Az átváltozás utáni első lapszám rögtön nagy dobással indít: Stohl András itt mutatja meg a nyilvánosságnak menyasszonyát, Vicát!

Ajánlott cikk

Új vezető a Dreher értékesítése élén

2020-tól Gyovai Györgyi a Dreher értékesítési igazgatója és Igazgatótanácsának tagja 2020-tól Gyovai Györgyi felel a …

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

%d blogger ezt szereti:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás