FRISSS!!!
Home / Címlap / díjat kapott KáPé, az animált vlogger 

díjat kapott KáPé, az animált vlogger 

  • Sándor Imre PR-díjat nyert a K&H pénzügyi oktatási platformja

Budapest, 2019. december 13. – A Magyar PR Szövetség kihirdette az idei Sándor Imre PR-díj győzteseit. A K&H Csoport pénzügyi edukációs programja, a K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő arculatának és tartalmának megújítása során született vigyázz#KáPé vlog és applikáció is díjat nyert. A bevezető kommunikációs kampányt az LWp Kommunikáció végezte.

A Sándor Imre PR-díjra idén rekordszámú, 28 pályázat érkezett, közülük díjaztak most 5 kommunikációs kampányt – köztük a vigyázz#KáPé vlogot és applikációt.

A vigyázz#KáPé vlog és applikáció 2018-ban indult útjára, amikor a 8 éve zajló K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő megújítása mellett döntöttek a szervezők. Olyan élményszerű tanananyagot szerettek volna létrehozni, mely képes a Z és az alfa generáció érdeklődését felkelteni: a K&H Csoport ezért a fiatalok tartalomfogyasztási szokásaihoz igazította pénzügyi ismeretanyagát és annak platformjait. A vigyázz#KáPé vlogban KáPé, a fiatal vlogger a fiatalokhoz közelálló stílusban mesél arról, hogy milyen pénzügyi kalandokba keveredik. A versenyre való felkészülésben pedig már mobilalkalmazás is segíti a diákokat.

 „A világunkat átalakító digitalizációs trendek természetesen a pénzügyekre is hatást gyakorolnak, így egyrészt a tananyagot is a Z és az alfa generáció tartalomfogyasztási szokásaihoz igazítottuk, másrészt vizuálisan is trendi ismeretanyagot dolgoztunk ki. Örülünk, hogy ez sikerült – ezt bizonyítja ez a díj és persze lelkes gyerekek és tanáraik visszajelzései is” – mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs ügyvezető igazgatója a díj átvétele után. „A siker számokban is mérhető: a vigyázz#KáPé mobilappot közel 13 ezren töltötték le eddig, a vlogsorozat epizódjait pedig 12 ezer alkalommal tekintették meg.”

„Nagyon izgalmas volt részt venni egy nyolcadik éve sikeres program megújulási folyamatában. A K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő kommunikációs és szervező ügynökségeként másfél éve dolgozunk együtt KáPé-val és elmondhatjuk, hogy az „együttműködés” sikeres. Tanárok és a diákok visszajelzése alapján az új arculat, eszköz és tartalom együttese sikeresen szólítja meg a Z és alfa generációt” – mondta el Weichinger Nóra, az LWp Kommunikáció vezetője.

A zsűri értékelése szerint az idei mezőny különösen erős volt, magas színvonalú pályázatok érkeztek hozzájuk. 

——————————————————————————————

A zsűri tagjai:
R. Kovács Dániel, a Front Page Communications ügyvezetője
Bede Márta, a Well PR ügyvezető igazgatója
Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője
Ruska Viktória, kommunikációs szakember
Szalay Dániel, Media1 főszerkesztője  

Ajánlott cikk

Balaton-körkép 2020: Siófok, Balatonfüred és Hévíz a legnépszerűbbek

Az aktív foglalások száma 6 százalékkal nőtt idén nyáron Az átlagos foglalási érték 12 százalékkal …

Vélemény, hozzászólás?

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás