FRISSS!!!
Home / Élet+Stílus / Életmód / Az 1+1 több mint 8 millió forint lett

Az 1+1 több mint 8 millió forint lett

Összesen 8,1 millió forinttal támogatja a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkáját az őszi összefogásuknak köszönhetően. A kéthetes őszi jótékonysági akció keretében a Nestlé az eladott termékei értékének egy százalékát ajánlotta fel jótékony célra, amely értéket a Tesco megduplázott. Az Élelmiszerbank a támogatásból élelmiszercsomagokat juttat el rászoruló családok számára.

Idén ősszel ismét összefogott a Nestlé és a Tesco, hogy a vásárlók segítségével közösen támogassák a rászoruló családokat. A jótékonysági akció ideje alatt a Tesco hipermarketekben megvásárolt Nestlé termékek (kávé, édesség, babatápszer, állateledel stb.) árából a Nestlé egy százalékot ajánlott fel, a Tesco pedig megduplázta az összeget. A felajánlásnak köszönhetően összesen 8 100 000 forinttal járultak hozzá a rászoruló családok ellátásához. A Magyar Élelmiszerbank Egyesület ebből az összegből közel 145 000 db élelmiszercsomagot tud eljuttatni rászorulóknak, melyekbe élelmiszeripari partnerei által adományozott, mentett élelmiszerek kerülnek. Ezek jellemzően csomagoláshibás, szezonalitás miatt már nem eladható vagy raktáron maradt, lejárathoz közeli termékek, amik természetesen emberi fogyasztásra tökéletesen alkalmasak.

„Az Élelmiszerbanknál nap mint nap tapasztaljuk a munkánk során, hogy akár egy-egy csomag élelmiszeradomány is óriási segítség lehet azoknak a családoknak, akiknek sokszor hó végén már nem jut étel az asztalára, és akiknek az élelmiszer vásárlása nap mint nap nehézséget okoz. Hálásak vagyunk, hogy ez a kezdeményezés ismét létrejöhetett, és a vásárlók, a Nestlé és a Tesco összefogásával segíthetünk a rászorulóknak” – mondta Cseh Balázs, az Élelmiszerbank elnöke.

„Az elmúlt időszakban ismét bebizonyosodott, hogy egy kis figyelmesség csodákra képes. Elsőre talán nem is gondolnánk, hogy egy csomag kávé, egy tábla csoki vásárlásával mennyit segíthetünk a nélkülözőknek. Nagy öröm számunkra, hogy a vásárlóinknak is fontos a jó ügy támogatása, és hogy partnerünk, a Nestlé ismét részt vett az akcióban” – mondta el Hevesi Nóra, a Tesco kommunikációs vezetője.

 A Tesco és a Nestlé évek óta stratégiai partnere a Magyar Élelmiszerbank Egyesületnek az élelmiszer-pazarlás elleni küzdelemben. A Tesco az Egyesülettel napi szintű élelmiszermentő programot működtet és eseti élelmiszergyűjtéseket is szervez. 2019. szeptember végéig a Tesco áruházakban keletkezett élelmiszer-feleslegből az áruházlánc több mint 23 300 tonna, azaz közel 58 millió adag ételt adományozott a jótékony célra.

„Élelmiszeriparban tevékenykedő felelős vállalatként kiemelten fontos számunkra, hogy mi is tegyünk az élelmiszerhiány felszámolásáért, így pedig támogassuk az olyan szervezetek munkáját, amelyek ez ellen küzdenek. Az Élelmiszerbank partnereként 2017-ben 25 millió forint, idén pedig 35 millió forint értékben adományoztunk élelmiszert jótékony célra. Ennek az akciónak különlegessége, hogy a konkrét élelmiszeradományokon kívül most pénzt is fel tudunk ajánlani az Élelmiszerbanknak, amit ők a csomagok eljuttatásának költségeire fordíthatnak. Nagyon hálásak vagyunk a fogyasztóinknak, akik termékeink megvásárlásával támogatták ezt a fontos ügyet!” – mondta Tompa Gábor, a Nestlé Hungária kommunikációs igazgatója.

Hisszük, hogy egy kis figyelmesség csodákra képes!

Több mint 20 éves hazai működése során a Tesco a magyar gazdaság meghatározó szereplőjévé vált. 203 magyarországi áruházában hetente átlagosan 3 millió vásárlót szolgál ki friss élelmiszerrel. Az értékteremtés megjelenik társadalmi szerepvállalásában is, amiben a helyi közösségek fejlesztésére, támogatására helyezi a hangsúlyt. A Magyar Élelmiszerbank Egyesület platina fokozatú támogatójaként már több mint 170 áruházából adja át napi rendszerességgel az élelmiszer-felesleget. 2014 szeptemberétől 2019. szeptember végéig összesen több mint 10,5 milliárd forint értékben, több mint 23 300 tonnányi termékkel támogatta a rászorulókat. Élelmiszermentő programja 2016-ban Felelős együttműködés kategóriában elnyerte a Magyar Üzleti Felelősség Díjat. 2016-ban hagyományteremtő céllal elindított „Ön választ, mi segítünk” országos pályázata, amely során vásárlói szavazzák meg, hogy közösségükben milyen programokat támogasson a Tesco, az elindítás évében Leginnovatívabb támogatói program kategóriában a Magyar Adományozói Fórum Társadalmi Befektetések Díjának fődíjasa lett. Több éve stratégiai partnere a Magyar Vöröskeresztnek és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezetnek, így hátrányos helyzetű családokat felkaroló, fiatalokat fejlesztő kezdeményezéseket, adománygyűjtő vagy véradó programokat is támogat.

www.tesco.hu

www.tescomagyarorszag.hu

Ajánlott cikk

3+1 egészségtipp, hogy sikerüljön betartani az újévi fogadalmakat

Lassan egy hónapja kitűztük magunk elé a 2020-as terveinket, melybe rendszerint beletartozik az egészséges étkezés …

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

%d blogger ezt szereti:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás