FRISSS!!!
Home / Élet+Stílus / Otthon / BrandExcellence: ismét a csúcson az OTP

BrandExcellence: ismét a csúcson az OTP

Idén negyedik alkalommal adták át a legkiválóbb márkaépítési teljesítményeket elismerő BrandExcellence Díjat. Az előző évekhez hasonlóan az OTP most is ott van a díjazottak között, és elismerést kapott a Pepsi, a Neo Citran és az Allianz is.

Közép-Európa egyik legnagyobb stratégiai konferenciáján és szakmai csúcstalálkozóján, a BrandFestival első napján hirdették ki az idei BrandExcellence győzteseket. A kiválósági díj objektív mérőszámok alapján ismeri el egy-egy márka esetében a marketing hozzáadott értékét, valamint az ezzel szorosan összefüggő piaci növekedést. A BrandExcellence-Díj a BrandFestival és Superbrands-szel együttműködő Brand Content Kft. közös kezdeményezése. 

A szakmai zsűri olyan, objektív tényezők alapján értékeli a brandek teljesítményét, mint a médiaköltés, a sajtóban való megjelenés, illetve az jelenlét és a digitális márkaépítés egyéb mutatói, például közösségi médiás posztok, lájkok száma. Az értékelés első lépésként egy több száz FMCG, OTC és pénzügyi szolgáltató márkát tartalmazó listából a GFK 100 fős ismertség-kedveltség méréséből a BrandExcellence kutatócsoport választotta ki a szektorok legismertebb és legkedveltebb márkáit. A végeredménynél a listák TOP 3 márkáinak eredményeit az elmúlt évek marketing teljesítményeivel súlyozta a szakmai zsűri. 

Dr. Berkes Péter, a BrandFestival szakmai vezetője: „A BrandExcellence díj beleillik a rendezvény demokratikus-konferenciamodell felfogásába. Szükségét éreztük egy olyan díj létrehozásának, ahol nem egy szűk körű, tekintélyes szakemberekből álló bírálóbizottság, hanem a fogyasztók értékítélete jelenik meg hangsúlyosan. A vásárlói véleményklíma ismeretében egy sokkal mélyebb képet tudunk kialakítani a márkakiválóságról, mintsem hogy kizárólag csak egy zsűri pontozása adná a sorrendet. Ezért gondolom azt, hogy a BrandExcellence-díj egy valós, átfogó képet ad a fogyasztói elvárásokról.” 

A múlt évhez hasonlóan idén is az FMCG, OTC és pénzügyi szektor szereplői közül kerülnek ki a győztes brandek. A zsűri ezúttal is kiosztotta az Online BrandExcellence Díjat a digitális márkaépítésben kiemelkedő teljesítményt nyújtó vállalkozásnak. 

„A tudatos márkaépítés a mai üzleti világban a versenyelőny kialakításának egyik legfőbb eleme. A BrandExcellence-Díj célja az elismerés mellett a tudatos márkaépítés díjazása, melynek hátterében a „kiválóság” fogalmának legfrissebb értelmezése áll. Egy olyan szakmai díjról van szó, ami a fogyasztói véleményt és a pénzügyi eredményességet tekinti elsődlegesnek” – hangsúlyozta Dr. László Géza a Netvestor Kft. ügyvezető igazgatója, zsűritag. 

A díjazotttak: 

360° BrandExcellence díj:

  • Pénzügyi szektor: OTP BANK
  • OTC: Neo Citran
  • FMCG: Pepsi

Online BrandExcellence díj:

Allianz Biztosító 

A szakmai zsűri tagjai:

    Dr. Fazekas Ildikó főtitkár, Önszabályozó Reklám Testület

    Turcsán Tünde: GfK, Commercial Director, Consumer Panel Services

    Oláh Alexandra: Republic Group, digitális vezető

    Göbölyösné Mátrahegyi Anna: Médiapiac Kft., ügyvezető

    Dr. László Géza: Netvestor, ügyvezető igazgató

    Vágvölgyi Mihály: DeepInsight – Creative Agency, managing partner

    Dr. Papp-Váry Árpád: Metropolitan egyetem, Turizmus és Marketing Intézet, dékán

    Dr. Berkes Péter: BrandFestival®, szakmai igazgató

Ajánlott cikk

Rendhagyó Mikulás nap Bio Mikulással

2019. december 6 – 7.  Vajdahunyadvára, Mezőgazdasági Múzeum  10:00-től 16:00 óráig  A rendezvény fővédnöke Nagy …

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

%d blogger ezt szereti:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás