FRISSS!!!
Home / Élet+Stílus / Életmód / Idén elmarad a Black Friday

Idén elmarad a Black Friday

  • Karikatúra videót készített a Decathlon a Black Fridayről

Idén november 29-én elmarad a Black Friday a hazai Decathlon üzletekben. A sportáruházlánc legfrissebb kutatásából kiderült, hogy bár sokan részt vesznek a kedvezményes napokon, a vásárlók 84%-át zavarja az üzletek zsúfoltsága az utolsó novemberi pénteken. A kutatás a 18-49-es célcsoportot kérdezte, melynek 82%-a idén is tervez vásárolni Black Friday alkalmából. A  Decathlon új karikatúra videója humorosan mutatja be az akcióhullám legbosszantóbb jelenségeit.

Az Egyesült Államokban óriási hagyománya van a Black Friday jelenségnek. A legtöbben a karácsonyi szezon hivatalos indulásaként tekintenek november utolsó péntekére, ekkor ugyanis az üzletek soha vissza nem térőnek tűnő akciókkal várják a vásárlókat. Az utóbbi években Európában is egyre népszerűbb lett a fogyasztói társadalom egyik legforgalmasabb napjaként ismert esemény.

A Decathlon friss kutatásából kiderül, hogy csaknem minden hazai válaszadó hallott már a Black Fridayről, 82%-uk pedig már vásárolt is valamit az akcióhullám keretein belül. A kedvezményes árak mellett azonban a jelenség kellemetlen oldaláról is nyilatkoztak a megkérdezettek: a felmérés szerint a vásárlók 84%-át zavarja a zsúfolt tömeg a boltokban, több mint kétharmaduknak pedig fontosabb lenne, hogy egész évben alacsony áron vásárolhassanak az üzletekben, az egynapos akciók helyett. 

Az elektronikai cikkek mellett legtöbbet játékra, cipőre és egyéb ruházati cikkekre vagy sportfelszerelésre költünk, mégis a Decathlon úgy döntött, nem vesz részt a kedvezményes napokon:

„Tudatosan nem veszünk részt sem kuponnapokon, sem nagy akcióhullámokban, így a Black Fridayen sem. Számunkra kiemelten fontos, hogy vásárlóink az év minden napján kedvező ajánlatokkal találkozzanak az üzleteinkben, ne csak kivételes alkalmakkor, hiszen a sport öröme is egész évben elérhető mindenki számára. Idén egy különleges kisfilmmel szeretnénk válaszolni az eseményre, hogy bemutassuk, nálunk, a Decathlonban egész évben ugyanazon megfizethető áron vásárolhatnak sporteszközöket, sportruházatot és egyéb kiegészítőket.”- hangsúlyozta Herczeg Lilla a Decathlon vállalati kommunikációs vezetője. 

Az alkalomra készült videó humorosan mutatja meg, milyen eszközökre, kiegészítőkre van szükségük azoknak akik vásárolni szeretnének november 29-én, Black Fridayen. Karikatúra formájában segít felkészülni, hogyan is vészeljük át a tolakodást, tömeget, zsúfoltságot, kígyózó sorokat ezen a napon. Míg ezzel szemben, a Decathlonban mindennap elérhetővé teszik a sportolás örömét és mindig a legjobb árakon vásárolhatunk. A videó itt tekinthető meg. 

Az ünnepek előtt mindannyian arra törekszünk, hogy megtaláljuk a legtökéletesebb ajándékot a szeretteink számára, a Decathlon szerint azonban ezt nem szükséges egyetlen napra hagynunk. A sportáruházlánc üzleteinek listája és az aktuális ajánlataik megtalálhatók a Decathlon honlapján.

Ajánlott cikk

Szigeteljünk, de nem mindegy hogyan!

A jól kivitelezett szigetelés ára 30 év alatt akár 4-szer is megtérülhet A homlokzati szigetelés …

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

%d blogger ezt szereti:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás