FRISSS!!!
Home / Élet+Stílus / Otthon / Világsiker kapujában: magyar startup került a Google inkubációs programjába

Világsiker kapujában: magyar startup került a Google inkubációs programjába

Múlt héten Angliában mutatta be marketing innovációját a Befluence csapata a Google EMEA szakértőinek, melynek eredményeként bekerültek a presztízsjelentőségű MIP marketing innovációs programba. Magyar céget korábban eddig még egyszer sem választottak be az illusztris társaságba, és a több száz jelentkezőből világszinten is csak 50 céget ért az a megtiszteltetés, hogy a tech óriással dolgozhat együtt.

Története eddigi legnagyobb sikere előtt áll a Befluence névre keresztelt magyar startup. A cég szolgáltatásával azt ígéri, hogy pontosan mérhetővé teszi az influenszer-kampányok hatását, így mind a cég, mind a megbízott véleményvezér pontos képet kaphat a munkája értékéről. A startup a Google szakértői csapatának is elnyerte a tetszését és beválasztották az inkubációs programba, ahol a jövő marketing megoldásait fejlesztik.

A Google-nek nem titkolt célja, hogy a programban résztvevő startupokon keresztül új hirdetési lehetőségeket találjon, melyekkel még több felhasználót érhet el. Az influencer marketinghez eddig nem volt túl sok köze az óriásnak, mivel az influencerek a vizuális megjelenésükkel érik el a követőiket, amihez a Facebook és az Instagram megfelelőbb platform. Itt jön be a képbe a Befluence.

A magyar startup az influencerek eredményeinek mérésével és a PPC alapú influencer marketinget lehetővé tevő fejlesztéseivel komoly változásokat hoz az influencer világban. Az együttműködés motorja és szakmailag legizgalmasabb része a Google Adwords API-on keresztül megteremteni a hidat a Google és a Befluence, így a Google és az influencer marketingvilág között.

Következő lépésben a Google szakemberei az MIP keretén belül 6 hónapon keresztül heti rendszerességgel coach-olják a Befluence csapatát hirdetési, branding és fejlesztési témákban. Az inkubáció végén a Google-programban résztvevők legjobbjai egy Premier Google Partneri tanúsítvánnyal és a világpiac felé való közös nyitással koronázhatják meg a sikeres együttműködést.

„Az MIP-ben való részvétel hatalmas előrelépést jelent a Befluence számára. A Google legjobb szakembereivel dolgozhatunk együtt, hogy egy teljesen új szolgáltatással egészítsük ki a piacon egyedülálló, diszruptív megoldásunkat. Sokkal gyorsabb növekedést érünk el a közös munka segítségével és a startup világban az innováció mellett a gyorsaság az egyik legmeghatározóbb elem” – fogalmazott Balázs András, a Befluence CTO-ja.

A magyar cég fejlesztése túlzás nélkül teljesen átalakítja az influencer marketinget. A szolgáltatás pontosan mérhetővé teszi, hogy az adott cég számára hány konverziót generál az influenszerrel való együttműködés. Ez pedig mind a cég, mind a véleményvezér oldalán a fejlődést szolgálja.

A Befluence-nek a következő mérföldkőhöz havonta 100 influencer kampányt kell menedzselnie, ami a Google támogatásával egyáltalán nem lehetetlen küldetés. Bíznak benne, hogy a magyar innováció a világpiacon is sikert tud aratni az óriással karöltve. Mert a magyar tudás világsiker.

Ajánlott cikk

Egyre több a férfi az elváltak lelkigyakorlatán 

Gyermekre vágyókat és párkeresőket is várnak Szentkúton Egyre több férfi, valamint 20-30 év után szétment …

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

%d blogger ezt szereti:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás