FRISSS!!!
Home / Címlap / „Oscart” nyert a Soproni sörmárka

„Oscart” nyert a Soproni sörmárka

Az egyik legnevesebb marketingversenyen győzött a Soproni márka, vagyis Platina Effiet kapott, hosszútávú és hatékony kommunikációjával. Az Effie az egyetlen, több országban meghirdetett szakmai megmérettetés, ahol a marketingcélok hatékony megvalósítása áll a középpontban.

Az elmúlt években, a Soproni márka olyan változáson ment át a magyar sörök között, amely nem sok márkának adatik meg, vagyis a csökkenő volumentendenciát nem csak megállította, de meg is fordította és újra nyerő pályára került. Néhány év alatt a Soproni sör innovatív, egyedülálló és izgalmas szereplővé nőtt ki a sörpiacon, köszönhetően a széles és változatos portfóliójának.

 „Nagyon büszkék vagyunk arra, amit a Soproni márkával és az „Ami közös bennünk” kampánnyal az elmúlt években elértünk. Ehhez valós összefogás kellett, minden kolléga kivette benne a részét, így ez nem csak a marketing csapatnak elismerés. Néhány év alatt nagyot fordult velünk a sörpiac, hiszen egy-két gyengébb innováció után a radlerekkel abszolút piacvezetők vagyunk, a fogyasztók nagyon szeretik a haza ízeket, mint a Soproni Meggy-citrom 0,0% vagy a Bodza-citrom” – mondta Balogh Barbara, a HEINEKEN Hungária Marketing igazgatója. „De, aminek köszönhetően leginkább csillog a szeme a kollégáknak, az a Soproni Óvatos Duhaj család. Azt hiszem, egy kereskedelmi képviselőnk sem fogja elfelejteni, amikor a 2017-es bevezetés után, a Soproni Óvatos Duhaj IPA akkora siker lett – és ezzel készlethiány is – hogy az utcán kergették a kollégákat, hogy mikor tudunk újra szállítani a boltokba. Ekkor még a marketing kampányt is le kellett állítanunk, hogy beérjük magunkat és ki tudjuk szolgálni a piacot. Ilyet nem sok marketinges élhet meg!”

Az IPA-val nem állt meg a sörkülönlegességek sora a Soproninál, ezt követte a Démon újra pozicionálása, az American Pale Ale (APA) bevezetése, majd a piacot letaroló Meggy Ale és az I. Soproni Sörverseny győztese, a Porter. A Soproni Radlerek stabilan vezetik az alkoholmentes radler piacot, meggy és bodza variánsai pedig 100%-ban magyar gyümölccsel készülnek. A hosszútávú sikeresség díjazása mellett a Soproni APA bevezetőkampány Bronz Effiet nyert, ami csak pont volt az i-re.

 A HEINEKEN Hungária 2012 óta fejleszti közösen kampányait az ACG kreatívügynökséggel, az említett kampányokon pedig a Publicis Groupe / Starcom, Bistro és az Uniomedia is partnereik voltak.

 

Ajánlott cikk

A TrustChain a legjobb közép-európai feltörekvő startup 

Három különböző kategóriában is magyar cégek vehették át az első díjat a Central European Startup …

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

%d blogger ezt szereti:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás