FRISSS!!!
Home / Címlap / Mától újabb budapesti McDonald’s étterem kínálja a Jövő Élményét

Mától újabb budapesti McDonald’s étterem kínálja a Jövő Élményét

Kibővített szolgáltatásokkal, trendi belső kialakítással nyitott újra a fővárosi Oktogon téri étterem

Az Oktogon téri étterem átalakításával folytatja hazai egységeinek a „Jövő Élménye” koncepció szerinti átalakítását a McDonald’s hazai Developmental Licensee Partnere. Még 2017-ben indult el az a nagyszabású fejlesztés, melynek célja, hogy innovatív konyha- és kiszolgálási folyamatokkal, valamint interaktív digitális technológiával támogatott szolgáltatásokkal modernizálja a mekizés élményét.

Eddig 5 budapesti és a 2018-ban megnyílt gyöngyösi egységben találkozhattak a vendégek az új koncepcióval. Ehhez csatlakozik most az Oktogon téri étterem, a folyamat következő lépéseként pedig már zajlanak a tatabányai autós étterem átalakítási munkálatai. A  budapesti Jászai Mari téren lévő egység megújítása is hamarosan megkezdődhet. A tervek szerint néhány éven belül a hálózat valamennyi egysége az új koncepció szerint üzemel majd.

A “Jövő Élménye” koncepciót olyan jövőbe mutató igények és elvárások hívták életre, melyek gyökeresen megváltoztatják a mekizés élményét, egyúttal modernizálják a McDonald’s márkát. A megújuló éttermekben a vendégek az igényüknek és elképzelésüknek leginkább megfelelő módon rendelhetik meg, fizethetik ki, kaphatják meg és fogyaszthatják el a termékeket. A vendégek számára a fejlesztés legfeltűnőbb elemei az érintőképernyős rendelésfelvevő kioszkok és a „table service”, azaz az asztalhoz történő kiszolgálás. A kioszkoknál történő bankkártyás fizetés pedig a későbbi internetes, vagy mobiltelefonon történő fizetést készíti elő. 

Vendégélmény-menedzserek, a vendégek kényelméért

Az új éttermi koncepcióban nagy hangsúlyt kap a személyesség, amely a „Jövő Élményét” alapjaiban határozza majd meg. A minden étteremben jelen lévő Vendégélmény Menedzser feladata, hogy a vendégtérben gondoskodjon a vendégek kényelméről, köszöntse őket, megismertesse velük az új eszközöket, segítsen nekik követni az új folyamatokat. A Vendégélmény Menedzserek munkájának fontos része lesz továbbá a rendelésfelvevő kioszkok működésének bemutatása, segítségnyújtás a rendelés összeállításában és leadásában, illetve az asztalnál történő feloszolgálás igénybevételében.

Könnyebb és gördülékenyebb munkavégzés

A jövő élményét kínáló éttermekben az éttermi kollégák is számos újdonsággal szembesülnek, hiszen nemcsak a vendégtér szolgáltatásai bővülnek, de a konyhai folyamatok is megújulnak. A kollégáknak egyszerre csak egy-egy folyamatot kell felügyelniük, így gördülékenyebb, kiszámíthatóbb lesz a konyhai munkavégzés. 

Ajánlott cikk

A Világon mindenki képes életet menteni

Ma van az Újraélesztés Világnapja, ez alkalomból hazánk legnagyobb humanitárius szervezete, a Magyar Vöröskereszt számos …

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

%d blogger ezt szereti:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás