FRISSS!!!
Home / Élet+Stílus / Divat / GLAMOUR-osan ünnepli a sokszínű nőt a Republic Group

GLAMOUR-osan ünnepli a sokszínű nőt a Republic Group

  • Szeptember végétől indul a GLAMOUR legújabb TV spotja

A 100 fős Republic Group nyerte a Ringier Axel Springer Magyarország médiavállalat GLAMOUR márkájának új image filmre és kreatív platformra vonatkozó koncepcióalkotási és megvalósítási feladatait. Az újrapozicionálást és a márkaértékek mélyítését is célul kitűző tender nemcsak a 15 éves magazin, hanem a hozzá kapcsolódó események üzenetrendszerének megújításáról is szólt.

A GLAMOUR egyike a világ legnagyobb stílus márkáinak, Magyarországon a Ringier Axel Springer médiavállalat kiterjedt portfóliójának egyik legnépszerűbb terméke. A divat- és stíluskalauznak beillő print magazin adja a márka alapját, amely azon felül, hogy a digitális csatornákon és közösségi felületeken is rendkívül aktív, rendezvényeivel tömegeket képes megmozgatni. „A márka nemcsak a szépség sokszínűségét, de a nők társadalmi szerepeinek változatosságát is hirdeti, ezt szeretnénk még inkább hangsúlyozni a marketingkommunikációban”– indokolta az imidzs kampány indítását Tóth-Császár Gergely, a Ringier Axel Springer kiadóigazgatója és marketing vezetője.

Kampánycél:

Milyen a modern nő? A Republic Group stratégiai megközelítéssel nyúlt a kérdéshez, melynek megválaszolásához, valamint a XXI. századi nőkép megértéséhez kutatást is végeztek. A reklámügynökség stratégiai célja a magazin márkaértékeinek közvetítése, az inkluzivitás erősítése. Ennek érdekében pedig a legnépszerűbb glossy magazin üzenetrendszeréhez hű TVC, valamint outdoor és print kampányt dolgoztak ki.  „Az új image film mérföldkőnek számít a hazai GLAMOUR életében. Szorosabb kötődést szeretnénk kialakítani az olvasóközönség és a lap között, a magazinnak olyan értékeit előtérbe helyezve, amelyek kifejezetten a magyar nők támogatását, segítését, és erősítését célozzák. Új márkaépítési modellünk segített abban minket, hogy a fogyasztók még inkább úgy érezzék, hogy a magazin fontos része az életüknek.” – összegezte Fási Kata, a Republic Group stratégája.

Kreatív koncepció:

„Bármilyen is legyél, a GLAMOUR elismer, támogat abban, ami épp fontos az életedben, és inspirál a további fejlődésre.” Erről szól a 100% Önmagad, 100% GLAMOUR szlogennel végződő reklámkampány. A kreatív koncepció, mely a nő sokoldalúságát ünnepli, Márton Szabolcs, kreatív igazgató személyes álláspontját is tükrözi: „Őszintén hiszem, hogy ez az évszázad a nőké, a női hősök korát éljük.”

A kampány ősszel, a GLAMOUR-napok beharangozásával együtt indul, de egész éven át látható lesz különböző promóciós üzenetekkel együtt.

 

Stáblista:

Megbízó:

 

Ringier Axel Springer Magyarország Kft.

Kiadóigazgató és marketing vezető: Tóth-Császár Gergely

Marketing menedzser: Králik Dóra

Lead ügynökség, reklámügynökség: Republic Group Kft.

Ügyvezető igazgató: Barna Tamás

Innovációs igazgató: Fabricius Gábor

Kreatívigazgató: Márton Szabolcs

Portfolio Director: Furák András

Client Service Director: Szilágyi Fiorella

Stratéga: Fási Kata

Account Manager: Szabó Nikolett

Head of Art: Jancsi Mátyás

Head of Copy: Román Dávid

Copywriter: Trkala Zsófi

Art Director: Bakos Zsuzsi

Motion Designer: Kolmann Ádám

Zeneszerző: Száraz Bence

Produkciós ügynökség:

Rendező: Nyitrai Márton

Operatőr: Garai Gábor

Producer, gyártásvezető: Rubesch Dávid

Felvételvezető: Babócsai Borka

Focus Puller: Barta Ádám

2AC: Holecz Balázs

Kamer trainee: Gémesi Ádám

Fővilágosító: Gregus Márton

Berendezés: Tápai Mihály

Stylist: Pintér Judit

Sminkes: Titkos Bernadett

Fodrász: Hevesi Krisztián

Állatidomár: Halász Árpád

Werk: Domokos Norbert

Sofőr: Gergyel Szilvi

Vágó: Hartyányi Kriszián

Colorist: Tőtszegi Szilárd

Hangmérnök: Kalotás Csaba

Narrátor: Németh Judit

Ajánlott cikk

A Fjällräven csatlakozik az ENSZ Éghajlatváltozásról Szóló Keretegyezményéhez és bízik a divatipari cégek összefogásán alapuló kezdeményezés sikerében

Vezető outdoor vállalatként a Fjällräven hosszú ideje tisztában volt az iparosodás környezetre gyakorolt ​​hatásával, éppen …

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

%d blogger ezt szereti:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás