FRISSS!!!
Home / Galéria / Aranyérmes lett a Naked Grouse whiskys palack

Aranyérmes lett a Naked Grouse whiskys palack

Bejött az elsőre vakmerőnek tűnő, a meztelenségre, mint a felszabadultság és letisztultság érzésére építő márkastratégia: a Naked Grouse prémium whisky két éve megújult palackja aranyfokozatot kapott a DBA Design Effectiveness Awards idei megmérettetésén.

Általános meghökkenést keltett két éve, amikor a Naked Grouse whisky megújult csomagolásban jelent meg az üzletek polcain. Külsejével ugyanis azt üzente fogyasztóinak, merjenek „meztelenül” élni, kommunikációs kampányában pedig alulöltözött emberekről készült fotók szerepeltek. A címke nélküli üveg a maga letisztultságával azt sugallta, hogy a meztelenség nem más, mint a mindenféle bonyodalomtól mentes, pőre őszinteség. Ez a felszabadító erejű nyíltság és letisztultság az, amire a fiatal felnőttek igazán vágynak. A Naked Grouse pedig arra az attitűdre, hogy végre megkülönböztethesse magát a híres szülőtől, a Famous Grouse-tól.

A formabontó palack az alaposan újraálmodott megjelenésével közvetlenül szólította meg a célcsoportját, köztük a fiatalabb, a whisky tradícióihoz kevésbé ragaszkodó fogyasztói rétegeket. A megújult Naked Grouse, amelyet Magyarországon a Coca-Cola HBC forgalmaz, az utóbbi évek egyik legkelendőbb, leggyorsabb globális növekedést mutató whiskymárkája. Az ital azonban nem csupán külsejében újult meg: a korábbi kevert (blended) whisky kategóriából átlépett a kevert malátawhisky (blended malt) kategóriába, még jobban tükrözve ezzel a célcsoport ízlésvilágát. 

„A díj visszaigazolja, hogy a bátor, kockázatvállaló döntés meghatározó lehet egy márka életében. A Naked Grouse nem csupán sikeresen megkülönböztette magát a piacon, hanem a mai kor ízlésének jobban megfelelő, különleges és határozott személyiséget is kapott” – mondta Elaine Miller, a Naked Grouse globális márkamenedzsere. A DBA Design Effectiveness Awards most épp ezt az eredményt ismerte el, hiszen ahogy a neve is jelzi, ez egy olyan díj, amelyről – a dizájnerek mellett – üzleti vezetők döntenek az esztétikai értéket és az eladási számokat számításba véve. 

Ajánlott cikk

Kínában is rácsodálkoztak a magyar porcelán ékszerekre

Az elmúlt hónapokban több nemzetközi kiállításon és divatbemutatón is osztatlan sikert arattak a magyar indentitású, …

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

%d blogger ezt szereti:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás