FRISSS!!!
Home / Élet+Stílus / Otthon / Nyerteseket hirdetett a Cif 

Nyerteseket hirdetett a Cif 

A Ragyogjon Magyarország! pályázaton közösségi ház, játszóterek és egy iskola is megszépül

A tiszta környezet boldogabbá tesz. Ez az alapgondolata a Cif globális tisztító kampányának, mely idén tavasszal hazánkba is megérkezett. A Hűvösvölgyi Gyermekvasút végállomásának megtisztítása után pályázatot írtak ki civil szervezetek számára, melynek győztesei egy Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei közösségi tér és alkotóház, óbudai játszóterek és egy 5. kerületi iskola. Számtalan önkéntes és Magyarósi Csaba vlogger biztosítja a nyeremények átadásának, azaz a tisztító akciónak a sikerét.

A Cif Ragyogjon Magyarország! kampány első hazai állomása a MÁV Gyermekvasút – Hűvösvölgyi végállomás fogadóépületének és annak környezetének megtisztítása volt.  

A tavaszi nagytakarítás után egy pályázattal folytatódott a program, így a kisebb közösségek is lehetőséget kaptak arra, hogy közvetlen környezetük megszépülhessen. Civil szervezetek, alapítványok, egyesületek számára írták ki a pályázatot, a zsűrizésében részt vett az Unilever, a szervező Carbon Group, valamint Magyarósi Csaba vlogger is. Három nyertes pályázat született, melyből kettőt a zsűri választott, egyet pedig a közönség szavazott meg a kampány oldalán.

Az országos tisztító túra így három állomással bővült, melyből az első a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Pap község, ahol egy közösségi ház és annak kertje újulhatott meg. A professzionális tisztítást az önkéntesek által végzett közösségi tisztítás követte Magyarósi Csaba vezetésével.

A második megálló Óbuda-Békásmegyer lesz, ahol 3 Máltai Játszótér tündökölhet újra régi fényében, a harmadik szerencsés pályázó pedig, akit a közönség szavazott meg, az V. kerületi Ward Mária Általános Iskola, Gimnázium és Zenei Szakközépiskola, ahol a CIF segítségével és önkéntesek bevonásával újra ragyoghatnak az osztálytermek, folyosók, és a közösségi pihenő is kap barátságos, modern bútorokat és kreatív eszközöket. 

Balog Terézia, Cif márkamenedzser szerint „örömteli érzés ilyen kampányokban részt venni, amelyek teljesen hitelesek és önazonosak. A márka küldetése és a kampány célja tökéletes összhangban vannak; ezek a környezetünk szebbé tétele és a közösségformálás. Úgy érzem, olyan helyekre juthat el a segítségünk, ahol valóban szükség van rá.”

A programot a Cif POS-szel, óriáshálóval, televíziós, magazinos és digitális megjelenésekkel is támogatta. A kampány hazai kidolgozását és megvalósítását a Carbon Group menedzselte.

Ajánlott cikk

Újépítésű otthonok Budapest leghosszabb parkja mellett

Jelentősen növeli a zuglói újlakáskínálatot a Cordia fejlesztése A járványhelyzetben még keresettebbé váltak, még inkább …

Vélemény, hozzászólás?

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás