FRISSS!!!
Home / Élet+Stílus / Otthon / Láncfűrésszel riogatja a magas biztosítási árakat legújabb kampányában a CHERRISK

Láncfűrésszel riogatja a magas biztosítási árakat legújabb kampányában a CHERRISK

  • Az online biztosítási platform nyári kommunikációjában is a Republic Grouppal működött együtt

A CHERRISK nyári kampánya végleg leszámol a magas biztosítási árakkal. Május óta láthatók a kampány utas- és lakásbiztosítás display és PPC hirdetései, az animációs TVC-k pedig június közepe óta futnak. Csak úgy, mint a szeptemberi márkabevezetéskor, most is a több mint 100 fős Republic Group lett megbízva – lead ügynökségként – a teljes tervezéssel és kivitelezéssel. 

A nagysikerű 2018-as indulás reklámfilmjeit két arany CRAFT, valamint a Hipnózis reklámverseny „Fogyasztóközpontú kampányok” kategóriájának legjobb filmnek járó díjával jutalmazta a szakma. Az együttműködés idén is folytatódott és tavasztól a nyári főszezonra időzített kampány stratégiai tervezése is megkezdődött. A CHERRISK kezdettől figyeli és értékeli az ügyfelek visszajelzéseit, melyek alapján újabb releasekkel, gyorsabb és még egyszerűbb árkalkulációval és újrastrukturált árképzéssel kívánja kiszolgálni a célcsoport igényeit. A nagyközönség megszólításához ismét a Republic Group szállította a megoldásokat: a teljes stratégia alkotást, az animációk tervezését, a motion designt és a PR támogatást.  

 

A kreatív koncepció kidolgozásánál fontos szempont volt, hogy a felhasználók által már megismert grafikai elemek keljenek életre mind az online display hirdetéseken, mind a TVC-kben. A márkaismertség növelése mellett erőteljes sales fókuszú üzenetrendszer megalkotása volt a feladat. A klisék elkerülése érdekében az ügynökség diszruptív módon közelítette meg az árkommunikációt.

„A CHERRISK figurája, Emma kedves lány. Egészen addig, amíg nem biztosítási árakról van szó. Akkor nem ismer tréfát. Egy taktikai üzenetet átadni sokféleképpen lehet, a legcélravezetőbb azonban, ha egyszerűek és hihetetlenül direktek vagyunk. De, hogyan kerüljük el a közhelyes megoldásokat? Válasszuk a túlzást, válasszuk a meglepőt! Mi ezt tettük, amikor láncfűrészt adtunk Emma kezébe és férfivá torzítottuk a hangját.” -meséli Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója. 

Lassan egy hónapja a nézők már TV-ben is láthatják Emmát, a CHERRISK barátságos, virtuális asszisztensét, amint egy napfényes strandon vagy éppen egy madárcsicsergős kertben ránt fejszét és láncfűrészt, hogy „megfésülje” a magas biztosítási árakat. A meghökkentő és figyelemfelkeltő megoldások nem állnak távol a biztosítási platform stílusától. 

„A CHERRISK filozófiája azon alapul, hogy a biztosítás egy jó dolog, csak jól kell tudni csinálni. Feltérképeztük a piacot és megalkottuk azokat a módszereket, melyekkel az általános, hétköznapi igényekre szabott biztosítások árait igenis alacsonyan tudjuk tartani, jutalékok nélkül mindenki számára elérhető módon tudjuk gyorsan és egyszerűen elérhetővé tenni. Ez az innovatív személet tükröződik a legújabb kampányunkban is.” -tette hozzá Kurtisz Krisztián, a CHERRISK ügyvezetője. 

A lead ügynökség feladata továbbá a kampányt támogató PR kommunikáció ellátása és az alvállalkozón keresztül történő médiavásárlás is. Az utasbiztosítás kampány extra támogatást kapott out-of-home hirdetésekkel is a Liszt Ferenc repülőtéren. Az abszurditás itt egy másik formában jelenik meg: CHERRISK utasbiztosítás napidíja olcsóbb, mint egy tábla csokoládé vagy egy palack víz, amit a beszállás előtt magunkhoz vennénk. 

 

CHERRISK: cherrisk.com
Republic Group: republicgroup.hu

Megbízó: CherryHUB BSC Kft

Marketing vezető: Györke Ádám

Kommunikációs vezető: Imre Kata

Ügynökség

Reklámügynökség: Republic Group

Kreatívigazgató: Márton Szabolcs

Head of Art: Jancsi Mátyás

Head of Copy: Román Dávid

Art Director: Kovács Adél

Copywriter: Bese Konrád

Motion Designer: Afaneh Dániel

VFX: Száraz Bence

Client Service Director: Szilágyi Fiorella

Group Account Director: Rummel Gábor
Senior Account Manager: Merkel Judit
Head of PR: Zámbó Anna

Senior PR Manager: Sipka Emese

Ajánlott cikk

Hogyan vigyázzunk egymásra?

Egy úton az autósok, motorosok és biciklisek Egyre többen választják a kétkerekű járműveket ahelyett, hogy …

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

%d blogger ezt szereti:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás