FRISSS!!!
Home / Címlap / Pop-up étteremmel vesz részt a Street Kitchen az UNICEF adománygyűjtő kampányában

Pop-up étteremmel vesz részt a Street Kitchen az UNICEF adománygyűjtő kampányában

Tudod, hány ismerősöd van a közösségi médiában? Közülük hány emberrel beszéltél az elmúlt egy évben? A Street Kitchen és az UNICEF Magyarország szerint itt az alkalom, hogy felvedd a kapcsolatot a rég nem látott barátokkal, osztálytársakkal, volt kollégákkal, rokonokkal!

A #FőzzAGYERMEKEKÉRT kampány újabb fejezetéhez érkezett. Az UNICEF ezúttal arra biztat mindenkit, hogy aki teheti, nyissa meg konyháját az ismerősei előtt. Szórakozzanak együtt, frissítsék fel a barátságukat, a vendégek pedig a finom falatokért cserébe a legnehezebb sorsú gyerekeket adományaikkal támogassák.  Az UNICEF Magyarország Bajnoka, Fördős Zé azonnal a kezdeményezés élére állt.

„A Street Kitchen bázisa egy estére pop-up étteremmé alakul. Június 22-én Madarász Kinga, Szilágyi Nóra, Jancsa Jani és jómagam egy háromfogásos menüsorral várjuk majd azokat a vendégeket, akik regisztrálnak az eseményre” – mondta Fördős Zé.  “Ebben a kezdeményezésben az a legjobb, hogy nem kell mást tennünk, mint megnyitni a saját konyhánkat/éttermünket, meghirdetni az eseményt a közösségi oldalunkon, és vendégül látni a jelentkezőket, a rég nem látott ismerősöket, barátokat, rokonokat. Határozzuk meg a menü árát, ezt az összeget fordítsa mindenki adományozásra, ezzel is segítve a legrászorulóbb gyermekeket. Azok, akik június 22. és augusztus 22. között megnyitják saját konyhájukat és adományt gyűjtenek az UNICEF számára – egy sorsolás keretében –, értékes Street Kitchen-ajándékcsomagot nyerhetnek. A kezdeményezésről bővebb információ a https://unicef.hu/fozzagyermekekert-2/ linken érhető el” – tette hozzá Fördős Zé, a Street Kitchen szakmai vezetője, aki az SK közösségi oldalán nyitotta meg az eseményre való regisztrációt és jelentette be a menüsort https://streetkitchen.hu/egyeb/vacsorazz-a-street-kitchen-bazisan/.

“A tavaly indított #FőzzAGYERMEKEKÉRT adománygyűjtő akció lényege, hogy a gyerekek helyzete iránt nyitott emberek úgy segíthetnek, hogy közben jól is érzik magukat. Most ezt a gondolatot kibővítettük azzal, hogy legyen a jótékonyság és a gasztronómia egy kapocs azok között, akiket elsodort egymás mellől az élet. Fördős Zé mintájára mindenki berendezheti a saját kis pop-up éttermét, amelyben két barát is kedvet kaphat, de akár kétszáz is” – mondta Mészáros Antónia, az UNICEF Magyarország ügyvezető igazgatója. 

 

A #FőzzAGYERMEKEKÉRT akcióból befolyó adományok az UNICEF munkáját, azaz a legnehezebb helyzetben lévő gyermekeket segítik. Legalább 4 millió 200 ezer gyerek alultáplált a világon, 35 millió 700 ezer gyerek nem jut tiszta ivóvízhez, és 10 millió gyerek nincs beoltva kanyaró ellen. A világszervezet többek között az ő megsegítésüket tervezi 2019-ben.  

Ajánlott cikk

Bőrtáplálás kívül-belül

Az vagy, amit megeszel. Régi bölcsesség és igaz is. A táplálkozási szokásainkat szó szerint a …

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

%d blogger ezt szereti:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás