FRISSS!!!
Home / Címlap / Újra Európa legjobb kampányai között a Republic Group és a Katona József Színház mozgalma

Újra Európa legjobb kampányai között a Republic Group és a Katona József Színház mozgalma

  • A PR Oscaron Certificate of Excellent minősítésben részesült a Katona Chairity

A Republic Group, valamint a Katona József Színház közös kezdeményezése, a Katona Chairity Certificate of Excellence, vagyis az egyik legkiválóbb kampánynak járó minősítést vitte haza Londonból a SABRE díjátadójáról. A tavalyi Katona360 után újabb világszínvonalú kezdeményezés került shortlistre és elismerésre a legnagyobb nemzetközi zsűri által.

Április elején hirdették ki a legsikeresebb PR kampányok shortlist-jét, melyben idén is helyet szerzett a legnívósabb közép-kelet-európai kampányai között a fiatal generációt célzó kulturális PR kampány. Az immár mozgalommá alakult, fiatal generációt célzó akció folytatását is immár hivatalosan a legkiemelkedőbbek között tartják számon.

A projekt célja és alapötlete az volt, hogy tapasztalt színházba járók, legfőképp az idősebb korosztály átadja helyét a színházban, vagyis mindamellett, hogy különböző generációk közötti interakciót indítson és közelítsen egymáshoz, az azonnali döntéseket hozó, állandóan mozgásban élő 30 év alatti fiatalok is helyet nyerhessenek maguknak a nézőtéren. A színház közönségének jelentős része tapasztalt „Katonásokból” áll, akik tudják, hogy a darabok milyen értékkel bírnak, és azt is, hogy a fiatalabb generáció tagjai közül kevesebben jutnak el az előadásokra. A projekthez csatlakozott Ónodi Eszter, Borbély Alexandra, Rujder Vivien, Tasnádi Bence, Szentesi Éva, Odett, Schoblocher Barbi, Kemény Zsófi, Vitáris Iván, az Ivan and the Parazol énekese, illetve a Mary Popkids tagjai: Herrer Sári és Bártfalvi Sándor, Ott Anna, Stahl Barbi, és Nagy Kata is. Az előadók nem csak átadták a helyüket, hanem felszólaltak a kultúra védelmének érdekében is.

A Republic Group PR és digitális divíziója bebizonyította, hogy nemzetközi porondon is helye van az erős social alapú, digitális PR kampányának. A helyszínen külön kiemelték, hogy a nemzetközi trendek azt mutatják, hogy hosszú távú hatást kiváltó mozgalmak, valamint gerillaakciók a legeredményesebbek ma a világ élvonalában, így a legtöbb díjazott is azok közül kerültek ki, akik bátrabban és merészebben nyúltak hozzá olyan kérdésekhez, mint a társadalmi felelősségvállalás, kultúra, oktatás brand és image építés.

Ajánlott cikk

VIDEÓ: LUSH Advent Kalendárium 2020

“A 2020-as adventi kalendáriumunkkal igazán egyedi ajándékozási élményt szeretnénk biztosítani vásárlóink számára. Mint tavaly, idén …

Vélemény, hozzászólás?

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás