FRISSS!!!
Home / Élet+Stílus / Otthon / Artvertising és Kalumba: együtt lógnak Madagaszkáron!

Artvertising és Kalumba: együtt lógnak Madagaszkáron!

Meghívásos tenderen nyerte el az Artvertising Group a Kalumba nagyszabású, komplex tavaszi kampányának managementjét. A cél a piacon alig egy éve jelen lévő fűszeres ital további népszerűsítése, az eladás növelése AP-kód feltöltős nyereményjátékkal egybekötve. Az Artvertising egy eredeti, ötletes „Lógjunk együtt” koncepcióval győzött. A kampány 2019. május 1- június 5. között zajlik.

A tendert kiíró Zwack Unicum egy olyan tartalmi kampány megvalósítására kereste a megfelelő ügynökséget, amely a fiatal márka számára releváns, minél több fogyasztót tud elérni, és ugyanakkor ki is tűnik a piaci versenytársak közül. Mivel Madagaszkár szorosan kapcsolódik a márka tartalmi elemeihez, ezért fontos ennek megjelenítése is.

„Az Artvertising „Lógjunk együtt” koncepciója tökéletesen megfelelt elvárásainknak, elképzeléseinknek, a fogyasztóink egy izgalmas Kalumba-kalandban részesülnek a kampányhoz kapcsolódó nyereményjáték 2 személyes fődíja által ugyanis igazából is megtapasztalhatják azt az egyedi Kalumba-életérzést, amit mi az ital ízvilágába csomagoltunk. De lesznek heti nyeremények is, reméljük minél többen csatlakoznak.” – fogalmazott Szabó Diána brand manager.

Az Artvertising kreatív csapata a koncepció tervezésénél erre az életérzésre épített, figyelembe véve a márka ikonikus alakját, a Madagaszkáron őshonos gyűrűsfarkú makimajmot is. „Egzotikum, kaland, felfedezés és pihenés, élmények, illetve lazítás. Ezek voltak a hívószavak, ezt gondoltuk tovább, és így jött létre a lógjunk együtt koncepció.” – foglalta össze Győrösi Imre, az Artvertising art directora a nyertes kampány hátterét.  

Az Artvertising feladatai: kreatív anyagok (POS és kiegészítők); TVC promóciós tag tervezése és kivitelezése; a www.kalumbakaland.hu microsite kreatív tervezése, fejlesztése, üzemeltetése, a nyereményjáték teljes menedzsmentje és az utókövetés. A kampány közösségi média részét a Kalumba saját ügynöksége koordinálja.

Ajánlott cikk

A CIB ismét kutyáknak és cicáknak segít otthonra találni

A bank küldetésének érzi, hogy segítse az állatokat, hiszen reklámjaiban is egy kutya-macska páros szerepel …

Vélemény, hozzászólás?

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás