- A Twitter és LinkedIn támogatásával rendezett eseményen több mint 30 globális cégvezető vett részt
A Httpool globális hirdetési hálózat az IMS-szel (Internet Media Services) karöltve nyolcadik alkalommal rendezte meg IMS Vezetői Programját. Az esemény középpontjában az oktatás, a hálózatépítés, az innováció, az új trendek fejlesztése és a digitális iparági vezetők közötti tudáscsere állt.
Az idei, Izraelben megtartott eseményen több mint 30 Top vezető vett részt, olyan mega cégektől, mint a McDonald’s, az AB InBev, a Telefonica, a Grupo Posadas, a Mail.Ru, a Renault, a Hyundai, vagy éppen a Banco Azteca. Vállalati és egyetemi látogatások, neves vendég előadók és történelmi helyek megtekintése színesítette a programot, melyeken a résztvevők egyedi tapasztalatokat gyűjthettek. A közös érdekeket előmozdító vállalkozások fontossága, az erre irányuló erőfeszítések hatása; valamint az oktatás fontossága – ezek voltak a program főbb üzenetei.
A 8. IMS Vezetői Program a sikeres Stanford School of Business és a Singularity University képzések méltó folytatása, melyeken eddig több mint 250 cég és 500 szakember vett részt. A program hűen tükrözi a Httpool oktatás iránti elkötelezettségét. Ahogy Luiz Marcelo Da Costa, a McDonald’s digitális igazgatója elmondta: “Ez az esemény nem csak a digitális iparág számára érdekes, hanem ráébreszt a továbbfejlődés számtalan lehetőségére. Minden cégvezetőnek ajánlom, aki bővíteni szeretné szakmai tudását és tágítani világszemléletét.”
“Köszönöm a Httpoolnak és az IMS-nek ezt a csodás élményt, Izraelben. Nagyon motiváló az innováció azon vetülete, hogy állandóan fejlesztenünk kell magunkat. A látott példákból kiderült, hogy milyen sokat tehetünk önmagunk is, már kis erőfeszítésekkel. Ezt mindenkinek adaptálnia kellene a vállalati kultúrájába és a saját életébe. Rengeteg tanulsággal távozom és reménykedem abban, hogy az itt tapasztaltaknak legalább egy kis részét a hazai terepen is alkalmazni tudom!“ – nyilatkozta Guido Lofiego, az AB InBev marketing igazgatója.
“Ezúttal el akartunk térni az iskolai keretektől, hogy egy még különlegesebb élmény keretében a résztvevők személyesen tapasztalhassák meg a vállalatokban, a termékekben és projektekben rejlő innovációk és az alkalmazott technológiák sokszínűségét. Ez a néhány inspiratív nap lehetőséget nyújtott arra, hogy még szorosabbra fűzzük a kapcsolatot az általunk képviselt digitális felületek, a márkák, és közönségük között.” – zárta Aljosa Jenko, a Httpool CEO-ja.
Az IMS Vezetői Programjáról szóló videó: