FRISSS!!!
Home / Címlap / Itt az idő! 2Republicból ti:me

Itt az idő! 2Republicból ti:me

Április elején elindult a ti:me Agency. Az újgenerációs ügynökség a 2Republic átalakulásából jött létre, a kreatív, valamint reklámstratégiai szolgáltatások mellett üzleti tanácsadással is foglalkozik.

„15 év ügynökségi tapasztalata megmutatta, hogy nem elég gyorsan dolgozni, hanem elég időt is kell szánni a feladatoknak, illetve a problémáknak a megoldására. BTL-ből egy business development és transzformációs reklámügynökséggé nőttük ki magunkat, amely minden esetben minőségi időt szán az ügyfeleire. Ezt fejezi ki az új név és a szervezeti átalakulás egyaránt. A közel 20 fős ügynökségi csapatot egy háromfős board vezeti. Kaufmann Bernadett, stratégiai vezető és Mátyás Kitti, client service director mellé egy kreatív igazgatót szerződtettünk, akinek a kiléte egyelőre még nem publikus” – mondta el a bejelentés kapcsán Kollmann Áron, tulajdonos-ügyvezető.

Az ügynökség újrapozícionálását egy mélyinterjús, az ügyfelek aktív közreműködésével megvalósított kutatás és egy design workshop előzte meg. Az átalakuló 2Republic 15 éves fennállása során olyan márkák gyakran komplex, több divízión átívelő kihívásain dolgozik/dolgozott, mint az E.ON, a PPG Trilak, az Ooops!, a Bayer Hungária, az Artisjus, a Metropolitan Egyetem, az Allianz, a SMEG, a Chevrolet, az Opel, a Ferrero vagy a Borsodi.


„Sokkal komplexebb megoldásokra van szüksége ennek a szakmának és az ügyfeleinknek. A ti:me a probléma feltárásától a kreatív megvalósításig hosszú távú együttműködésre, sőt, együtt gondolkodásra és növekedési célok elérésére hívja partnereit. Közülük sokan 10-15 éve dolgoznak velünk, hiszen a komplex, stratégiai gondolkodást és kompetenciákat igénylő problémák feltérképezését és megoldását, amit egy általános kreatív ügynökséggel nem tudnának” – tette hozzá Mátyás Kitti, client service director.

 

„Ezért nyúltunk a stratégiai megközelítéshez, és ezért döntöttünk úgy, hogy inkább üzleti problémákból indulunk ki es arra építjük a kreatív megoldásainkat. Működésünk túlmutat a hagyományos reklámügynökségi formákon, hiszen a problémára szabjuk a megoldást, ezáltal a marketingcsapatot holisztikusan tudjuk támogatni. Az üzleti problémából indulunk ki, és nem félünk közben kérdezni, összefüggéseket feltárni, szükség esetén pedig szakértőt bevonni és hozzányúlni a régi struktúrákhoz” – egészítette ki Kaufmann Bernadett, stratégiai vezető.

Ajánlott cikk

Átadták az Év Gyerekkönyve Díjakat

2019-ben is öt kategóriában díjazták a gyerek,-és ifjúsági könyves szerzőket az Ünnepi Könyvhéten. A HUBBY …

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

%d blogger ezt szereti:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás